NETGEAR S3300-28X (GS728TX) 24x1GE - Инструкция по эксплуатации - Страница 313

Коммутаторы NETGEAR S3300-28X (GS728TX) 24x1GE - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 373
Загружаем инструкцию
background image

Maintenance 

313

 S3300 Smart Managed Pro Switch

Troubleshooting Chart

The following table lists symptoms, causes, and solutions of possible problems.

Table 99.  Troubleshooting chart

Symptom

Cause

Solution

Power LED is off.

No power is received.

Check the power cord connections for 
the switch at the switch and the 
connected AC power source.

Link/ACT LED is off when 
a cable connects the port 
to a valid device.

Port connection is not working.

• 

Check the crimp on the connectors, 
and make sure that the plug is 
correctly inserted and locked into the 
port at both the switch and the 
connecting device. 

• 

Ensure that all cables are used 
correctly and comply with the 
Ethernet specifications.

• 

Check for a defective adapter card, 
cable, or port by testing them in an 
alternate environment where all 
products are functioning.

File transfer is slow, or 
performance degradation 
is a problem.

Half- or full-duplex setting on the switch 
and the connected device are not the 
same.

Make sure that the attached device is 
configured to autonegotiate.

A segment or device is 
not recognized as part of 
the network.

One or more devices are not connected 
correctly, or cabling does not meet 
Ethernet guidelines.

Verify that the cabling is correct. Ensure 
that all connectors are securely 
positioned in the required ports. 
Equipment could have been accidentally 
disconnected.

Link/ACT LED is flashing 
continuously on all 
connected ports, and the 
network is disabled.

A network loop (redundant path) has 
been created.

Break the loop by ensuring that there is 
only one path from any networked device 
to any other networked device.

Remote Diagnostics

Use the Remote Diagnostics page to enable or disable the debug telnet server option to 
access the switch remotely to perform diagnostics services. By default, telnet server is 
Disabled. Debug telnet can only be accessed when the option is enabled for the purposes of 
collecting more information.

To enable remote diagnostics:

1. 

Select 

Maintenance > Troubleshooting > Remote Diagnostics

.

The Remote Diagnostics page displays.

2. 

Select the 

Enable

 radio button.

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к NETGEAR S3300-28X (GS728TX) 24x1GE?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"