Efco DS 2600 4T - Инструкция по эксплуатации - Страница 83

Триммеры Efco DS 2600 4T - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 97
Загружаем инструкцию
background image

82

φίλτρο αέρα

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: Μην καθαρίσετε το φίλτρο σε βενζίνη ή άλλο εύφλεκτο διαλύτη για να αποφύγετε τη δημιουργία 

κινδύνου πυρκαγιάς ή την παραγωγή επιβλαβών πτητικών εκπομπών.

Εάν σημειωθεί πτώση ισχύος, ελέγξτε το φίλτρο αέρα.

Τραβήξτε το μοχλό τσοκ

 (A, Εικ.75, Σελ.81)

 στη θέση ΚΛΕΙΣΤΟ (προς τα πάνω).

Αφαιρέστε το κάλυμμα του φίλτρου αέρα (

B

) απαγκιστρώνοντας το επάνω γλωσσίδι (

C

) στην κορυφή του καλύμματος του φίλτρου 

αέρα και τα δύο κάτω γλωσσίδια του (

D

).

Ελέγχετε το φίλτρο αέρα

 (E)

 κάθε μέρα, αλλάξτε το φίλτρο εάν δεν είναι καθαρό ή έχει καταστραφεί. Πλύνετε το στοιχείο σε άφλεκτο 

ή με υψηλό σημείο ανάφλεξης διαλύτη και στεγνώστε το καλά. Μουσκέψτε το φίλτρο σε καθαρό λάδι κινητήρα και στύψτε να φύγει το 

πλεονάζον λάδι. Επανατοποθετήστε το φίλτρο αέρα. Επανατοποθετήστε το κάλυμμα του φίλτρου (

B

) εισάγοντας τα κάτω γλωσσίδια 

του (

D

) και στη συνέχεια εισάγετε το επάνω γλωσσίδι (

C

). 

Ένα μεταχειρισμένο φίλτρο δεν μπορεί ποτέ να καθαριστεί απόλυτα. Συνιστάται να αλλάζετε το φίλτρο αέρα με ένα καινούριο μετά από 

1 χρόνο ή 100 ώρες λειτουργίας. Βεβαιωθείτε ότι το κάλυμμα και το στήριγμα είναι καθαρά πριν τοποθετήσετε το νέο φίλτρο.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ποτέ μη λειτουργείτε τον κινητήρα χωρίς το φίλτρο αέρα, μπορεί να προκληθεί σοβαρή βλάβη.

βεβαιωθείτε ότι το φίλτρο αέρα είναι σωστά τοποθετημένο στο κάλυμμα φίλτρου αέρα πριν την επανασυναρμολόγηση.

Πάντα αντικαθιστάτε τα κατεστραμμένα φίλτρα.

Μη καθαρίσετε ένα φίλτρο με βούρτσα.

hava Filtresi

UYARI:  herhangi  bir  yangın  tehlikesi  yaratmamak  veya  zararlı  gaz  emisyonları  oluşturmamak  için,  iltreyi  benzin  veya 

yanıcı herhangi bir sıvı içinde temizlemeyiniz.

Eğer bir güç azalması hissedilirse, hava iltresini kontrol ediniz.

Takoz kolunu (

A, Şekil 75, sayfa 81

) CLOSE (yukarıya doğru) pozisyonuna getiriniz.

Hava  iltresi  kapağını  (

B

),  hava  iltresi  kapağının  üzerinde  bulunan  sekmenin/dilin  (

C

)  ve  onun  iki  alt  sekmesinin/dilinin  (

D

)  kancalarını 

çıkararak çıkarınız.

Hava iltresini 

(E)

 her gün kontrol ediniz; eğer kirli veya hasarlıysa iltreyi değiştiriniz.  Maddeyi, yanmayan ya da yanma noktası yüksek bir 

sıvı  içerisinde  yıkayıp,  iyice  kurulayınız.  Filtreyi  temiz  motor  yağı  içerisinde  ıslatınız  ve  fazla  yağı  süzünüz.  Hava  iltresini  geri  takınız.  Alt 

sekmeleri/dilleri (

D

) takarak hava iltresi kapağını (

B

) geri takınız, daha sonra üst sekmeyi takınız (

C

).

Kullanılmış bir hava iltresi asla tam olarak temizlenemez. Hava iltrenizi, 1 yıllık ya da 100 saatlik işletiminden sonra yenisiyle değiştirmeniz 

önerilir. Yeni iltreyi kurmadan önce, kapağın ve desteğin temiz olduğundan emin olunuz.

İKAZ: Motoru asla hava iltresiz kullanmayınız, ciddi hasar meydana gelebilir.

Geri takılmadan önce, hava iltresinin hava iltresi kapağına doğru yerleştirildiğinden emin olunuz.

hasar gören iltreleri daima değiştiriniz.

Filtreyi asla bir fırçayla temizlemeyiniz.

Filtro de ar

AVISO:  Não  limpe  o  iltro  com  gasolina  ou  outro  solvente  inlamável,  para  evitar  riscos  de  incêndio  ou  a  formação  de 

emissões de vapores perigosas.

Se notar uma quebra de potência, veriique o iltro de ar.

Desloque a alavanca de arranque (

A, Fig.75, pág.81

) para a posição CLOSE (para cima).

Retire a tampa do iltro de ar (

B

) desengatando a presilha superior (

C

) na parte superior da tampa do iltro de ar e as duas presilhas inferiores (

D

).

Veriique o iltro de ar 

(E)

 todos os dias; substitua o iltro se estiver sujo ou daniicado. Lave o elemento num solvente não inlamável ou com 

um elevado ponto de inlamação e seque bem. Mergulhe o iltro em óleo do motor limpo e esprema o óleo em excesso. Volte a instalar o iltro. 

Monte novamente a tampa do iltro (

B

) inserindo as presilhas inferiores (

D

); em seguida, insira a presilha superior (

C

).

Um  iltro  usado  nunca  pode  icar  totalmente  limpo.  É  aconselhável  substituir  o  iltro  de  ar  por  um  novo  após  1  ano  ou  100  horas  de 

funcionamento. Certiique-se de que a tampa e o suporte estão limpos antes de instalar o novo iltro.

CUIDADO: Não ligue o motor sem o iltro de ar, pois pode provocar graves danos.

Certiique-se de que o iltro de ar está correctamente colocado na tampa do iltro antes de montar de novo.

Substitua sempre os iltros daniicados.

Não limpe o iltro com uma escova.

77

78

P

GR

TR

Содержание

Полезные видео

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к Efco DS 2600 4T?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"