Efco DS 2600 4T - Инструкция по эксплуатации - Страница 81

Триммеры Efco DS 2600 4T - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 97
Загружаем инструкцию
background image

80

Συντήρηση

Ρύθμιση του καρμπυρατέρ 

Πριν τη ρύθμιση του καρμπυρατέρ, καθαρίστε τα ανοίγματα αερισμού του καλύμματος όπως φαίνεται στην 

Εικ.71, Σελ.79

, και το φίλτρο 

αέρα όπως φαίνετε στην 

Εικ.72

, ανατρέξτε στα τμήματα Λειτουργία-Μονάδα εκκίνησης και Συντήρηση-Φίλτρο αέρα για λεπτομέρειες. 

Αφήστε τον κινητήρα να προθερμανθεί πριν τη ρύθμιση του καρμπυρατέρ.

Ο κινητήρας αυτός έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί για είναι σύμφωνος με τους κανονισμούς EURO Phase 2. Το καρμπυρατέρ είναι 

ρυθμισμένο από το εργοστάσιο και δε χρειάζεται ρύθμιση. Το καρμπυρατέρ επιτρέπει τη ρύθμιση μόνο της βίδας 

“T”

 

(Εικ.73)

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ:  Μην  τροποποιήσετε  το  καρμπυρατέρ  με  οποιονδήποτε  τρόπο  διότι  σε  τέτοια  περίπτωση  ο 

κινητήρας δε θα λειτουργεί σύμφωνα με τους κανονισμούς εκπομπών.

Ρύθμιση στροφών ρελαντί

•  Εάν ο κινητήρας εκκινείται, λειτουργεί και επιταχύνει αλλά δε λειτουργεί στο ρελαντί, περιστρέψετε τη βίδα ρελαντί “

T

” δεξιόστροφα 

για αυξήσετε τις στροφές του ρελαντί 

(Εικ.73)

.

• 

Εάν το κοπτικό εξάρτημα περιστραφεί στο ρελαντί, περιστρέψτε τη βίδα στροφών ρελαντί 

“T”

 αριστερόστροφα για να μειωθούν 

οι ΣΑΛ του ρελαντί και να σταματήσει η κίνηση του κοπτικού εξαρτήματος. Εάν το εξάρτημα κοπής συνεχίζει κινείται σε ταχύτητα 

ρελαντί, επικοινωνήστε με έναν αντιπρόσωπο σέρβις για τη ρύθμιση και διακόψτε τη χρήση μέχρι να πραγματοποιηθεί η επισκευή.

φίλτρο καυσίμου 

Ελέγχετε το φίλτρο καυσίμου 

(Εικ.74

.

)

 περιοδικά. Αντικαταστήστε το εάν είναι ρυπασμένο ή κατεστραμμένο.

Bakım 

Karbüratör Ayarı

Karbüratörü ayarlamadan önce, ayrıntılar için İşletim-Çalıştırma Ünitesi ve Bakım-Hava Filtresi Bölümleri’ne başvurarak, kapak deliklerini 

Şekil  71’te,  sayfa  79 

gösterildiği  gibi  ve  hava  iltresini 

Şekil  72’de 

gösterildiği  gibi  temizleyiniz.  Karbüratör  ayarından  önce  motorun 

ısınmasını bekleyiniz.

Bu motor, Avrupa Aşama 2 tüzüğüne uygun olarak tasarlanmış ve imal edilmiştir. Karbüratörün ayarı fabrikada yapılmıştır ve ayarlanması 

gerekmez. Karbüratör yalnızca 

“T”

 vidasının ayarlanmasına olanak vermektedir 

(Şekil 73)

.  

UYARI: Motorun emisyonlar tüzüğü uyarınca çalışmasını etkileyecek bir karbüratör değişikliği yapmayınız.

Rölanti hızı Ayarı

•  Eğer  motor  çalışmaya  başlar,  çalışır  ve  hızlanır  ancak  rölantiye  geçmezse;  rölanti  hızı  vidasını    “

T

”  rölanti  hızını  arttırmak  için  saat 

yönünde döndürünüz 

(Şekil 73)

.

• 

Eğer kesici uç motor rölantideyken dönerse, rölanti hızı vidasını 

(T)

 rölanti devrini azaltmak için kesici ucun dönmesi duruncaya kadar 

saatin tersi yönde döndürünüz. Eğer kesici uç rölanti hızındayken hala hareket ediyorsa, ayar yapması için Yetkili Servisle temasa geçiniz 

ve tamir edilinceye kadar kullanmayınız.

Yakıt Filtresi 

Yakıt iltresini periyodik olarak 

(Şekil 74) 

kontrol ediniz. Kirli ya da hasarlıysa yenisiyle değiştiriniz.

Manutenção 

Ainação do carburador

Antes de ainar o carburador, limpe as aberturas da tampa como mostra a 

Fig.71, pág. 79

 e o iltro de ar 

Fig.72

, consulte as Secções Funcionamento-

Arranque da máquina e Manutenção-Filtro de ar para mais informações. Deixe o motor aquecer antes de ainar o carburador.

Este motor foi concebido e fabricado para satisfazer as normas EURO Fase 2. O carburador está ainado de fábrica e não deve precisar de 

ainação. Só é permitida a ainação do parafuso 

“T”

 

do carburador (Fig.73)

.  

AVISO:  Não  modiique  o  carburador  seja  de  que  forma  for;  nesse  caso,  o  motor  não  estaria  em  conformidade  com  as 

normas de emissões.

Ainação da velocidade de ralenti

•  Se  o  motor  arrancar,  funcionar  e  acelerar  mas  não  funcionar  ao  ralenti,  rode  o  parafuso  do  ralenti  “

T

”  para  a  direita  para  aumentar  a 

velocidade do ralenti 

(Fig.73)

.

• 

Se o acessório de corte icar em ralenti, rode o parafuso da velocidade do ralenti 

“T”

 para a esquerda para reduzir as RPM ao ralenti e pare 

o movimento do acessório de corte. Se o acessório de corte ainda rodar ao ralenti, contacte uma oicina autorizada para ainar e não utilize 

a roçadora até estar reparada.

Filtro de combustível 

Veriique o iltro de combustível 

(Fig.74)

 periodicamente. Substitua-o se estiver contaminado ou daniicado.

73

74

P

GR

TR

Содержание

Полезные видео

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к Efco DS 2600 4T?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"