Hitachi CS40EA - Инструкция по эксплуатации - Страница 68

Бензопилы Hitachi CS40EA - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 93
Загружаем инструкцию
background image

Român

Σ

67

MENTENAN

ŢФ

MENTENAN

Ţ

A, ÎNLOCUIREA SAU REPARAREA MECANISMULUI 

Ş

I SISTEMULUI DE CONTROL AL EMISIEI POT FI EFECTUATE 

DE ORICE UNITATE DE REPARA

Ţ

II MOTOARE NE-RUTIERE SAU 

INDIVIDUAL.

Ajust

Σ

ri

 

ale

 

carburatorului

 

(Fig.

 

31)

AVERTISMENT

 Nu 

porni

ţ

i niciodat

Σ

 motorul f

Σ

r

Σ

 acoperirea complet

Σ

 a 

ambreiajului. 

 

În caz contrar, ambreiajul se poate sl

Σ

bi 

ş

i cauza leziuni personale.

În carburator, combustibilul este amestecat cu aer. Cînd motorul este 
testat de prob

Σ

 la fabric

Σ

, carburatorul este ajustat. Pot 

   necesare 

ajust

Σ

ri ulterioare, în func

ţ

ie de clim

Σ

 

ş

i altitudine. Carburatorul are o 

singur

Σ

 posibilitate de ajustare:

T = 

Ş

urubul de ajustare a vitezei în gol.

Ajustare

 

vitez

Σ

 

în

 

gol

 

(T)

Veri

 ca

ţ

i ca 

 ltrul de aer s

Σ

 

 e curat. Cînd viteza în gol este corect

Σ

anexa de t

Σ

iere nu se va roti. Dac

Σ

 este necesar

Σ

 ajustarea, închide

ţ

(în direc

ţ

ia acelor de ceasornic) 

ş

urubul T, cu motorul pornit, pîn

Σ

 

cînd anexa de t

Σ

iere începe s

Σ

 se roteasc

Σ

. Deschide

ţ

i (contra 

acelor de ceasornic) 

ş

urubul pîn

Σ

  cînd  anexa  de  t

Σ

iere se opre

ş

te. 

A

ţ

i atins viteza în gol corect

Σ

 cînd motorul func

ţ

ioneaz

Σ

 u

ş

or în orice 

pozi

ţ

ie cu mult sub rpm cînd anexa de t

Σ

iere începe s

Σ

 se roteasc

Σ

.

Dac

Σ

 anexa de t

Σ

iere continu

Σ

  s

Σ

 se roteasc

Σ

 în urma ajust

Σ

rii 

vitezei în gol, contacta

ţ

i un distribuitor HITACHI.

AVERTISMENT

 

Atunci cînd motorul func

ţ

ioneaz

Σ

 în gol, anexa de t

Σ

iere în niciun 

caz nu trebuie s

Σ

 se roteasc

Σ

NOT

Ф

 

Unele modele comercializate în regiuni cu restric

ţ

ii stricte 

privind emisiile nu de

ţ

in op

ţ

iunea de ajustare a vitezei înalte 

ş

joase a carburatorului. Astfel de ajust

Σ

ri pot permite motorului 

s

Σ

 func

ţ

ioneze în afara limitelor de conformitate privind emisiile. 

Pentru aceste modele, unica ajustare a carburatorului o 
reprezint

Σ

 viteza în gol.

Dac

Σ

 nu sînte

ţ

i familiarizat cu acest tip de ajustare, v

Σ

 rug

Σ

m s

Σ

 

solicita

ţ

i asisten

ţ

a distribuitorului Dumneavoastr

Σ

 HITACHI.

Filtrul

 

de

 

aer

 

(Fig.

 

32)

Filtrul de aer (36) trebuie cur

Σţ

at de praf 

ş

i murd

Σ

rie, pentru a evita:

 Proasta 

func

ţ

ionare a carburatorului

  Probleme la demarare

  Reducerea puterii motorului

 Uzarea 

nenecesar

Σ

 a pieselor motorului

  Consumul anormal de combustibil

Cur

Σţ

a

ţ

 ltrul de aer zilnic sau chiar mai des, atunci cînd se lucreaz

Σ

 

în zone cu mult praf.

Cur

Σţ

area

 fi 

ltrului

 

de

 

aer

Înl

Σ

tura

ţ

i husa 

 ltrului de aer (37) 

ş

 ltrul (36).

Cl

Σ

ti

ţ

i-le în solu

ţ

ie de ap

Σ

 cald

Σ

 cu s

Σ

pun. Veri

 ca

ţ

i ca 

 ltrul  s

Σ

 

 e 

uscat înainte de reasamblare. Un 

 ltru de aer care a fost folosit de 

ceva timp nu poate 

  cur

Σţ

at complet. Din acest motiv, acesta trebuie 

înlocuit cu unul nou. Un 

 ltru avariat trebuie întotdeauna înlocuit.

Bujia

 

(Fig.

 

33)

Condi

ţ

ia bujiei este in

 uen

ţ

at

Σ

 de:

  O setare incorect

Σ

 a carburatorului

  Un amestec gre

ş

it de combustibil (prea mult ulei în benzin

Σ

)

 Un 

 ltru de aer murdar

 Condi

ţ

ii dure de lucru (ca gerul de exemplu)

Ace

ş

ti factori cauzeaz

Σ

 depozit

Σ

ri pe electrozii bujiei, ceea ce 

poate conduce la o proast

Σ

 fnc

ţ

ionare 

ş

i di

 cult

Σţ

i de demarare. 

Dac

Σ

 motorul este sub tensiune sc

Σ

zut

Σ

, demareaz

Σ

 greu sau 

func

ţ

ioneaz

Σ

  slab  la  viteza  în  gol,  veri

 ca

ţ

i în primul rînd bujia. 

Dac

Σ

 bujia este murdar

Σ

, cur

Σţ

a

ţ

i-o 

ş

i veri

 ca

ţ

i golul electrodului. 

Reajusta

ţ

i dac

Σ

 e cazul. Golul corect este de 0,6 mm. Bujia trebuie 

înlocuit

Σ

 dup

Σ

 aproximativ 100 ore de func

ţ

ionare sau mai devreme, 

dac

Σ

 electrozii sînt grav eroda

ţ

i. 

NOT

Ф

 

În unele regiuni, legile locale cer ca semnalele de igni

ţ

ie s

Σ

 

 e 

suprimate  de  un  rezistor  de  bujie.  Dac

Σ

 ma

ş

ina a fost echipat

Σ

 

din fabric

Σ

 cu rezstor de bujie, folosi

ţ

i la înlocuire acela

ş

i tip de 

bujie.

Port

 

de

 

alimentare

 

ulei

 

(Fig.

 

34)

Cur

Σţ

a

ţ

i  por tul  de  alimentare  cu  ulei  al  lan

ţ

ului (38) de 

 ecare  dat

Σ

 

cînd e posibil.

Bara

 

de

 

ghidare

 

(Fig.

 

35)

Înainte de a folosi aparatul, cur

Σţ

a

ţ

i canelura 

ş

i por tul de alimentare 

ulei (39) din bar

Σ

 cu accesoriul special oferit op

ţ

ional.

Carcasa

 

lateral

Σ

 

(Fig.

 

36)

Men

ţ

ine

ţ

i întotdeauna carcasa lateral

Σ

 

ş

i spa

ţ

iul de func

ţ

ionare 

curate de praf 

ş

i rumegu

ş

. Aplica

ţ

i îm mod periodic ulei sau lubri

 ant 

în aceast

Σ

 zon

Σ

, pentru a o proteja de coroziune, deoarece unii 

arbori de

ţ

in un nivel înalt de acid.

Filtrul

 

de

 

combustibil

 

(Fig.

 

37)

Înl

Σ

tura

ţ

 ltrul de combustibil din rezer vorul de combustibil 

ş

sp

Σ

la

ţ

i-l temeinic în solu

ţ

ie. Dup

Σ

 aceea, împinge

ţ

 ltrul în rezer vor 

pîn

Σ

 la cap

Σ

t.

NOT

Ф

 Dac

Σ

 

 ltrul e dur din cauza prafului 

ş

i murd

Σ

riei, înlocui

ţ

i-l.

Filtrul

 

uleiului

 

de

 

lan

ţ

 

(Fig.

 

38)

Înl

Σ

tura

ţ

 ltrul de ulei 

ş

i sp

Σ

la

ţ

i-l temeinic în solu

ţ

ie.

Cur

Σţ

area

 

aripioarelor

 

cilindrului

 

(Fig.

 

39)

Atunci cînd între aripioarele cilindrului (40) se prind fragmente de 
lemn, motorul risc

Σ

  s

Σ

 se supraînc

Σ

lzeasc

Σ

, ceea ce poate rezulta 

într-un randament sc

Σ

zut. Pentru a evita acest lucru, men

ţ

ine

ţ

întotdeauna aripioarele cilindrului 

ş

i carcasa ventilatorului curate.

La 

 ecare 100 de ore de func

ţ

ionare sau o dat

Σ

 pe an (sau mai des, 

dac

Σ

 o cere situa

ţ

ia), cur

Σţ

a

ţ

i aripioarele 

ş

i suprafe

ţ

ele exterioare ale 

motorului de praf, murd

Σ

rie 

ş

i depunerile de ulei, care pot provoca 

r

Σ

cirea defectuoas

Σ

.

În caz de depozitare de lung

Σ

 durat

Σ

Evacua

ţ

i tot combustibilul din rezer vorul de combustibil. Demara

ţ

ş

i l

Σ

sa

ţ

i motorul s

Σ

 func

ţ

ioneze pîn cînd se opre

ş

te. Repara

ţ

i orice 

defec

ţ

iune rezultat

Σ

  în  urma  utiliz

Σ

rii. Cur

Σţ

a

ţ

i aparatul cu o cîrp

Σ

 

curat

Σ

 sau cu ajutorul unui fur tun cu aer sub presiune înalt

Σ

. Pune

ţ

cîteva pic

Σ

turi  de  ulei  pentru  motor  în  dou

Σ

 cicluri în cilindru prin 

ori

 ciul bujiei 

ş

i roti

ţ

i motorul de cîteva ori, pentru a distribui uleiul.

Acoperi

ţ

i aparatul 

ş

i depozita

ţ

i-l într-un loc uscat.

ASCU

Ţ

IREA

 

L AN

Ţ

ULUI

 

Piese

 

t

Σ

ietor

 

(Fig.

 

40,

 

41)

AVERTISMENT

 La 

ascu

ţ

irea lan

ţ

ului, se vor folosi m

Σ

nu

ş

i de protec

ţ

ie.

 Asigura

ţ

i-v

Σ

  c

Σ

  a

ţ

i rotunjit marginea frontal

Σ

, pentru a reduce 

posibilitatea de recul sau ruperea curelei.

41. Plac

Σ

 superioar

Σ

42. Col

ţ

ul de lucru

43. Plac

Σ

 lateral

Σ

44.  Golul dintre din

ţ

i

45. C

Σ

lcîi

46. 

Ş

asiu

47. Ori

 ciul nitului

48. Pivot
49. Adîncime ecar tament
50.  Unghi corect plac

Σ

 superioar

Σ

 (gradul unghiului depinde de tipul 

de lan

ţ

)

51.  „Cîrlig” sau punct u

ş

or reliefat (lan

ţ

 curbat sau f

Σ

r

Σ

 dalt

Σ

)

52.  Vîr ful adîncimii ecar tamentului la în

Σ

l

ţ

imea corect

Σ

 sub placa 

superioar

Σ

53. Par tea frontal

Σ

 a adîncimii ecar tamentului rotunjit

Σ

ADÎNCIREA

 

ADÎNCIMII

 

ECARTAMENTULUI

 

CU

 

O

 

PIL

Ф

1) Dac

Σ

  v

Σ

 ascu

ţ

i

ţ

i cuterele cu o pil

Σ

, veri

 ca

ţ

ş

i adînci

ţ

adîncimea.

2) Veri

 ca

ţ

i adîncimea ecar tamentelor la 

 ecare a treia ascu

ţ

ire.

000Book̲CS40EA̲EE.indb   67

000Book̲CS40EA̲EE.indb   67

2010/09/03   14:50:38

2010/09/03   14:50:38

Полезные видео

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к Hitachi CS40EA?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"