Hitachi CS40EA - Инструкция по эксплуатации - Страница 65

Бензопилы Hitachi CS40EA - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 93
Загружаем инструкцию
background image

64

Român

Σ

PROCEDURI

 

DE

 

ASAMBLARE

AVERTISMENT

 Niciodat

Σ

 nu încerca

ţ

i s

Σ

 porni

ţ

i motorul f

Σ

r

Σ

 ca carcasa lateral

Σ

 

s

Σ

 

 e bine 

 xat

Σ

.

1. Înl

Σ

tura

ţ

i piuli

ţ

ele menghinei barei lan

ţ

ului (1).

2. Înl

Σ

tura

ţ

i carcasa lateral

Σ

  (2)  în  timp  ce  strînge

ţ

i marginea 

carcasei laterale (2). (

Fig.

 

1

 

*  În cazul instal

Σ

rii barei de protec

ţ

ie per forate (3), instala

ţ

i bara 

de protec

ţ

ie per forat

Σ

 (3) pe unitate cu ajutorul a dou

Σ

 

ş

uruburi. 

(

Fig.

 

2

3. Instala

ţ

i bara lan

ţ

ului (4) pe 

ş

uruburi (5), apoi împinge

ţ

i-o 

spre roata de lan

ţ

 (6) pîn

Σ

 la cap

Σ

t. Asigura

ţ

i-v

Σ

  c

Σ

 

ş

urubul de 

ajustare a tensiunii lan

ţ

ului (7) se potrive

ş

te cu gaura barei (8). 

(

Fig.

 

3

)

NOT

Ф

 Mi

ş

ca

ţ

i încet bara înapoi 

ş

i înainte 

ş

i asigura

ţ

i-v

Σ

 c

Σ

 

ş

urubul de 

ajustare a tensiunii lan

ţ

ului (7) se potrive

ş

te cu gaura (8) barei în 

mod corespunz

Σ

tor. (

Fig.

 

3

)

4. Asigura

ţ

i-v

Σ

 c

Σ

 direc

ţ

ia lan

ţ

ului pînz

Σ

 (9) este corect

Σ

, a

ş

a ca în 

imagine 

ş

i potrivi

ţ

i lan

ţ

ul pe roata lan

ţ

ului. (

Fig.

 

4

)

5. Ghida

ţ

i veriga de montare a lan

ţ

ului pe canelura barei de jur-

împrejurul barei.

6. Instala

ţ

i carcasa lateral

Σ

 (2) pe 

ş

uruburi (5).

 Strînge

ţ

i apoi piuli

ţ

ele menghinei (1) temporar. (

Fig.

 

1

)

7. Ridica

ţ

i cap

Σ

tul barei 

ş

i strînge

ţ

i lan

ţ

ul (9) prin rotirea 

ş

urubului 

de ajustare a tensiunii (10) în direc

ţ

ia acelor de ceasornic. 

Pentru a veri

 ca  dac

Σ

 tensiunea este cea corespunz

Σ

toare, 

ridica

ţ

i u

ş

or mijlocul lan

ţ

ului 

ş

i ar trebui s

Σ

 constata

ţ

i un spa

ţ

iu 

de 0,5 – 1,0 mm între cap

Σ

tul barei 

ş

i marginea verigei de 

montare (11). (

Fig.

  

5,

 

6

)

ATEN

Ţ

IE

 TENSIUNEA 

CORESPUNZ

Ф

TOARE ESTE EXTREM DE 

IMPORTANT

Ф

8. Ridica

ţ

i cap

Σ

tul barei 

ş

i strînge

ţ

i ferm piuli

ţ

ele menghinei barei 

lan

ţ

ului cu ajutorul cheii din setul de chei combinate. (

Fig.

 

6

)

9. Un 

lan

ţ

 nou va 

  întins, din care motiv ajusta

ţ

i lan

ţ

ul dup

Σ

 cîteva 

t

Σ

ieturi 

ş

i urm

Σ

ri

ţ

i îndeaproape tensiunea lan

ţ

ului pe durata 

primei jum

Σ

t

Σţ

i de or

Σ

 de t

Σ

iere.

NOT

Ф

 Veri

 ca

ţ

i tensiunea lan

ţ

ului cu regularitate pentru per forman

ţΣ

 

optim

Σ

 

ş

i durabilitate.

ATEN

Ţ

IE

 Cînd 

lan

ţ

ul  este  strîns  în  exces,  bara 

ş

i lan

ţ

ul se vor deteriora 

rapid.  Pe  de  alt

Σ

  par te,  atunci  cînd  lan

ţ

ul este sl

Σ

bit în exces, 

acesta poate s

Σ

ri de pe canelura barei.

 Pur ta

ţ

i întotdeauna m

Σ

nu

ş

i atunci cînd atinge

ţ

i lan

ţ

ul.

AVERTISMENT

 

Pe durata opera

ţ

iunii, 

ţ

ine

ţ

i lan

ţ

ul pînz

Σ

  ferm,  cu  ambele  mîini. 

Operarea cu o singur

Σ

 mîn

Σ

 poate conduce la leziuni grave.

PROCEDURI

 

DE

 

OPERARE

Combustibil

 

(Fig.

 

7)

AVERTISMENT

 Lan

ţ

ul pînz

Σ

 este echipat cu motor în doi timpi. Întotdeauna 

pune

ţ

i în func

ţ

iune motorul cu combustibil în care s-a amestecat 

ulei. Asigura

ţ

i p bun

Σ

  ventilare,  la  alimentarea  cu  combustibil 

sau cînd manevra

ţ

i cu combustibilul.

  Combustibilul este extrem de in

 amabil 

ş

i e posibil

Σ

 producerea 

unor grave leziuni ca urmare a inhal

Σ

rii sau a v

Σ

rs

Σ

rii pe corp. 

Întotdeauna manevra

ţ

i cu aten

ţ

ie combustibilul. Asigura

ţ

i o 

bun

Σ

 ventilare întotdeauna cînd manevra

ţ

i cu combustibilul în 

interiorul unei cl

Σ

diri.

Combustibil

 Folosi

ţ

i întotdeauna benzin

Σ

 cu cifra octanic

Σ

 89 f

Σ

r

Σ

 plumb.

 Folosi

ţ

i  ulei  autentic  cu  dou

Σ

 cicluri sau folosi

ţ

i un amestec cu 

rapor tul cuprins între 25:1 

ş

i 50:1, consulta

ţ

i, v

Σ

 rog, sticla de ulei 

sau un distribuitor HITACHI pentru a veri

 ca rapor tul.

 Dac

Σ

 nu dispune

ţ

i de ulei autentic, folosi

ţ

i un ulei de calitate cu 

adaos de anti-oxidant recomandat pentru folosirea la motoare 

cu 2 cicluri r

Σ

cite cu aer (JASO FC GRADE OIL sau ISO EGC 

GRADE). Nu folosi

ţ

i uleiurile amestecate BIA sau TCW (tipul cu 

doi timpi, r

Σ

cire cu ap

Σ

).

 Nu 

folosi

ţ

i niciodat

Σ

 ulei multi-clas

Σ

 (10 W/30) sau ulei rezidual.

 Întotdeauna 

amesteca

ţ

i combustibilul 

ş

i uleiul într-un container 

curat separat. 

Începe

ţ

i întotdeauna prin umplerea a jum

Σ

tate din cantitatea de 

benzin

Σ

, care urmeaz

Σ

 a 

  folosit

Σ

.

Ad

Σ

uga

ţ

i apoi întreaga cantitate de ulei. Amesteca

ţ

i mixtura de 

combustibil. Ad

Σ

uga

ţ

i cantitatea r

Σ

mas

Σ

 de benzin

Σ

.

Amesteca

ţ

i temeinic mixtura de combustibil înainte de umplerea 

rezer vorului de combustibil.

Alimentarea

 

cu

 

combustibil

AVERTISMENT

 

(Fig.

 

8)

 Opri

ţ

i întotdeauna motorul înainte de realimentare.

 Deschide

ţ

i u

ş

or rezer vorul combustibil (12), cînd alimenta

ţ

cu combustibil, astfel încît s

Σ

 dispar

Σ

 eventualele supra-

presuriz

Σ

ri.

 Strînge

ţ

i cu aten

ţ

ie capacul rezer vorului de combustibil, dup

Σ

 

alimentarea cu combustibil.

 Muta

ţ

i întotdeauna aparatul la cel pu

ţ

in 3 m de la zona de 

alimentare cu combustibil înainte de demarare.

 Întotdeauna 

sp

Σ

la

ţ

i orice combustibil v

Σ

rsat peste haine, imediat 

ş

i folosind s

Σ

pun.

 Asigura

ţ

i-v

Σ

  c

Σ

 nu exist

Σ

  scurgeri  de  combustibil  dup

Σ

 

realimentare.

Înainte de realimentare, cur

Σţ

a

ţ

i zona capacului rezer vorului de 

combustibil, pentru a v

Σ

 asigura c

Σ

 în rezer vor nu p

Σ

trund impurit

Σţ

(gunoaie). Asigura

ţ

i-v

Σ

  c

Σ

 combustibilul este bine amestecat, prin 

scuturarea containerului, înainte de alimentarea cu combustibil.

Uleiul

 

de

 

lan

ţ

 

(Fig.

 

8)

Umple

ţ

i cu ulei de lan

ţ

 (13). Folosi

ţ

i întotdeauna ulei de lan

ţ

 de bun

Σ

 

calitate. Uleiul de lan

ţ

  este  eliberat  automat,  în  timpul  func

ţ

ion

Σ

rii 

motorului.

NOT

Ф

 

La turnarea combustibilului (12) sau a uleiului de lan

ţ

 (13) în 

rezer vor, plasa

ţ

i aparatul cu par tea cu capacul în sus. (

Fig.

 

8

)

REGL AREA

 

ALIMENT

Ф

RII

 

CU

 

ULEI

 

A

 

L AN

Ţ

ULUI

Cantitatea de ulei care curge prin sistemul de lubri

 ere este reglat

Σ

 

din fabric

Σ

 la maximum. Regla

ţ

i cantitatea în func

ţ

ie de condi

ţ

iile de 

operare.
Roti

ţ

ş

urubul  de  reglare  (14)  în  sens  antiorar  pentru  a  cre

ş

te 

cantitatea 

ş

i în sens orar pentru a o reduce. (

Fig.

 

9

)

(setarea standard rote

ş

te în sens antiorar cu 1-1 1/2 de la pozi

ţ

ia abia 

a

ş

ezat)

Demarare

 

(Fig.

 

10 -15)

ATEN

Ţ

IE

 

Înainte de demarare, asigura

ţ

i-v

Σ

 c

Σ

 frâna lan

ţ

ului e cuplat

Σ

 

ş

i c

Σ

 

bara /lan

ţ

ul nu se atinge de nimic. (

Fig.

 

10

)

1.  Seta comutatorul de igni

ţ

ie (15) în pozi

ţ

ia ON. (

Fig.

 

11

)

 *Impinge

ţ

i  balonul  de  amorsare  (17)  de  câteva  ori,  astfel  ca  

combustibilul s

Σ

 curg

Σ

 prin balon în carburator. (

Fig.

 

12

)

2. Trage

ţ

i maneta star terului (16) în pozi

ţ

ia de închidere (

Fig.

 

12

).  

Astfel 

 uturele va 

  blocat în pozi

ţ

ia de demarare.

3. Trage

ţ

i iute star terul de recul, avînd grij

Σ

  s

Σ

 

ţ

ine

ţ

i mînerul în 

strînsoarea Dumneavoastr

Σ

 

ş

i nepermi

ţ

îndu-i s

Σ

 sar

Σ

 înapoi. 

(

Fig.

 

13

)

4.  Atunci cînd auzi

ţ

i prima igni

ţ

ie, readuce

ţ

i maneta în pozi

ţ

ie de 

func

ţ

ionare. (

Fig.

 

12

)

5. Trage

ţ

i iute star terul de recul din nou, în acela

ş

i fel ca mai sus. 

(

Fig.

 

13

)

NOT

Ф

 Dac

Σ

 motorul nu demareaz

Σ

, repeta

ţ

i procedurile de la 2 la 5.

6. Imediat dup

Σ

 demararea motorului, trage

ţ

i maneta de 

accelera

ţ

ie complet o dat

Σ

 

ş

i elibera

ţ

i imediat. (

Fig.

 

14

) Atunci 

semi-accelera

ţ

ia este decuplat

Σ

.

 Asigura

ţ

i-v

Σ

 c

Σ

 frâna lan

ţ

ului este decuplat

Σ

. (

Fig.

 

15

)

 Permite

ţ

i motorului s

Σ

 se înc

Σ

lzeasc

Σ

 timp de 2-3 minute înainte 

de a-l supune la vreo sarcin

Σ

.

 Nu 

l

Σ

sa

ţ

i motorul s

Σ

 func

ţ

ioneze la tura

ţ

ia mare f

Σ

r

Σ

 sarcin

Σ

pentru a scur ta durata de via

ţΣ

 a motorului.

000Book̲CS40EA̲EE.indb   64

000Book̲CS40EA̲EE.indb   64

2010/09/03   14:50:38

2010/09/03   14:50:38

Полезные видео

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к Hitachi CS40EA?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"