Oleo-Mac BC 430TL 6135-9007E2 - Инструкция по эксплуатации - Страница 56

Триммеры Oleo-Mac BC 430TL 6135-9007E2 - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 76
Загружаем инструкцию
background image

132

Português

Türkçe

Ελληνικά

Não use combustível (mistura) para operações de limpeza.

CARBURADOR

Antes de regular o carburador, limpe o f i ltro de ar (C, Fig. 100) e 

aqueça o motor. Este motor foi concebido e fabricado de acordo com 

a aplicação das directivas 97/68/CEE, 2002/88/CEE, 2004/26/

CEE. 

O  carburador  (Fig.  101)  foi  concebido  para  permitir 

apenas regulações dos parafusos L e H num campo de 1

/

4 de 

volta.

 O campo de regulação possível dos parafusos L e H, de 1/4 

de volta, é predef i nido pelo fabricante e não pode ser modif i cado.

ATENÇÃO:  Não  force  os  parafusos  fora  do  campo  de 

regulação possível!

O parafuso do ralenti T é regulado de maneira a deixar uma boa 

margem  de  segurança  entre  o  sistema  de  ralenti  e  o  sistema  de 

embraiagem.

O parafuso L deve esta regulado de modo a que o motor possa 

responder  prontamente  a  acelerações  bruscas  e  que  funcione 

bem no ralenti. 

O parafuso H deve ser regulado de maneira a que o motor possa 

dispor da máxima potência durante o corte.

 

ATENÇÃO:  

Q

uando  o  motor  está  no  ralenti (2800 voltas

/

min),  o  disco  não  deve rodar. É aconselhável mandar efectuar 

todas as ainações de carburação junto do seu revendedor ou 

de uma oicina autorizada.

ATENÇÃO: As   variações   climáticas   ou atmosféricas  

podem  provocar  variações  de carburação.

Μην χρησιµοποιειτε καυσιµο (µιγµα) για τον καθαρισµο.

ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ

Πριν  ρυθμίσετε  το  καρμπυρατέρ,  καθαρίστε  το  φίλτρο  του  αέρα               

(C, Εικ.100) και ζεστάνετε τον κινητήρα. Το μοτέρ αυτό έχει μελετηθεί 

και κατασκευαστεί σύμφωνα με τις οδηγίες 97/68/ΕΚ, 2002/88/ΕΚ 

και 2004/26/EK. 

Το καρμπυρατέρ (Εικ.101) έχει μελετηθεί για να 

επιτρέπει  μόνο  ρυθμίσεις  με  τις  βίδες  L  και  H  σε  πεδίο  1

/

4  της 

στροφής

. Το πεδίο ρύθμισης τον 1/4 της στροφής που επιτρέπουν 

οι βίδες L και H είναι προκαθορισμένο από τον κατασκευαστή και 

δεν μπορεί να τροποποιηθεί.

ΠΡΟΣΟΧΗ!  -  Μην  πιχιρίτ  να  γυρίστ  τις  Βίδς  έξω  από  το 

πιτρπτό πδίο ρύθμισης!

Η βίδα του ρελαντί Τ είναι ρυθμισμένη έτσι ώστε να υπάρχει ένα 

επαρκές  όριο  ασφαλείας,  μεταξύ  του  ρελαντί  και  της  λειτουργίας 

του συμπλέκτη.

Η  βιδα  L  θα  πρεπει  να  ειναι  ρυθμισμενη  ετσι  ωστε  το  μοτερ  να 

αντιδρα αμεσως στις αποτομες επιταχυνσεις και να εχει μια σωστη 

λειτουργια στο ρελαντι.

Η  βιδα  Η  θα  πρεπει  να  ρυθμιζετεαι  ετσι  ωστε  να  επιτυνχανετε  η 

ανωτατη ισχυ κατα την διαρκεια του κοψιματος.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Με τον κινητήρα στο ρελαντί (2800 στροφές

/

λεπτό) ο δίσκος δεν θα πρέπει να γυρνάει. Συνιστάται να αναθέσετε 

όλες  τις  εργασίες  ρύθμισης  του  συστήματος  καυσίμου  στον 

προμηθευτή σας ή σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

ΠΡΟΣΟΧΗ:  Κλιματικές  και  υ

ψ

ομετρικές  μεταβολές, 

μπορούν  να  προκαλέσουν  αλλοιώσεις  στη  λειτουργία  του 

καρμπυρατέρ

.

Cihazınızı temizlemek için benzin kullanmayın.

KARBÜRATÖR

Karbüratör  ayarını  yapmadan  önce  hava  Şltresini  (C,  Obr.  100) 
temizleyip  motoru  ısıtın.  Bu  motor,  97/68/EC,  2002/88/EC  ve 
2004/26/EC uygulama direktişerine uygun olarak tasarlanmış ve 
imal edilmiştir. 

Karbüratör  (Şekil  101)  aksamı,  sadece  L  ve 

H  vidalarını  1

/

4  dönme  sureti  ile  ayarlanabilecek  şekilde 

tasarlanmıştır

.  L  ve  H  vidalarının  1/4  dönme  ile  yapılacak 

ayarlama  işlemi  imalatçı  tarafından  önceden  belirlenmiştir, 
bunların değiştirilmesi mümkün değildir.

DÜKKAT!  –  Vidaları  mümkün  olan  ayarlama  alanı 

dışına zorlamaya çalışmayınız!

T vidası ayarı balata boşluğunu düzenler.
L vidası ayarı motorun hızını ve rölanti performansını düzenler.
H  vidası  ayarı  motorun  kesim  sırasında  maksimum  güçle 
çalışmasını sağlar.

DİKKAT:  Motor  rölantideyken  (2800  devir)  bıçak 

dönmemelidir. Karbüratör ayarlarını yetkili bakım servisine 
ya da satıcıya yaptırınız.

DİKKAT:  Hava  şartları  ve  deniz  seviyesinden  olan 

yükseklik karbüratörün çalışmasını etkileyebilir.

MANUTENÇÃO

ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ

BAKIM

100

101

  Parafuso de reg. máxima

  Parafuso de reg. ralenti

  Sistema ralenti 

Η 

  Βιδα ρυθµισης µεγιστου

  Βιδα ρυθµισης ρελαντι

Τ 

  Ρελαντι

H  -  Vidası maksimum

L   -  Vidası minimum

T   -  Vidası ayarı balata

  Šroub nastavení plného výkonu 

  Šroub nastavení bohatosti směsi

  Seřizovací šroub otáček volnoběhu

H  -  Винт рeгулирoвки нa мaксимум

L   -  Винт рeгулирoвки нa минимум

T   -  Минимaльный рeжим (хoлoстoгo хoдa)

H  -  Śruba obrotów maksymalnych 

L   -  Śruba obrotów minimalnych

T   -  Obroty minimalne

Полезные видео

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к Oleo-Mac BC 430TL 6135-9007E2?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"