Nokia N77 - Инструкция по эксплуатации - Страница 114

Смартфоны Nokia N77 - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 133
Загружаем инструкцию
background image

Troubleshooting: Q&A

114

Troubleshooting: Q&A

Mobile TV

Q:

 Why can’t the device find any program guides?

A:

 Select 

Options

Rescan

. If this does not help, select 

Options

Settings

 to view  

System status

. If there is no 

signal strength or it is low, change location. Close and reopen 
the 

Settings

 dialog to see if the signal is better.

Q:

 Why can’t I open a channel or program?

A:

 Select 

Options

Settings

 to view 

System status

. If there 

is no signal strength or it is low, change location. Close and 
reopen the 

Settings

 dialog to see if the signal is better. If this 

does not help, contact the service provider. Note also that the 
service may not be available in your current location.

Q:

 Why are there are problems with picture quality?

A:

 In environments with a low quality AC supply voltage, the 

picture may be degraded. To fix this, remove the charger from 
the AC outlet. If that does not help, switch the  device off and 
on again, or remove and insert the battery.

Q:

 Why is the program guide showing wrong starting times 

for programs?

A:

 The home city setting of your device is probably incorrect.

Open 

Clock

, and press 

. Scroll to a city in your current 

time zone, and select 

Options

My current city

. The city is 

displayed in the clock main view, and the time in your device 

is changed according to the city selected. Check that the time 
is correct and matches your time zone.

Q:

 Why can’t I watch Mobile TV sometimes, even when I’m 

within the Mobile TV network coverage?

A:

 If you have installed and use a virtual private network (VPN) 

client, you may have a VPN connection active. You cannot use 
Mobile TV when a VPN connection is active.

Q:

 Why doesn’t the program guide show programs for the 

whole week?

A:

 Depending on the size of the program guide, 3-7 days are 

shown. The more information a program guide contains, the 
less days can be shown.

Access codes

Q:

 What is my password for the lock, PIN, or PUK codes?

A:

 The default lock code is 

12345

. If you forget or lose the lock 

code, contact your device dealer.
If you forget or lose a PIN or PUK code, or if you have not 
received such a code, contact your network service 
provider.
For information about passwords, contact your access 
point provider, for example, a commercial internet service 
provider (ISP), or network service provider.

Application not responding

Q:

 How do I close an application that is not responding?

Полезные видео

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к Nokia N77?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"