Nokia 6185 - Инструкция по эксплуатации - Страница 100

Телефоны Nokia 6185 - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 109
Загружаем инструкцию
background image

93

b) The Product  has been damaged f rom ext ernal causes such as 
collision wit h an object , or from fire, f looding, sand, dirt , 
windst orm, light ning, eart hquake or damage from exposure t o 
weat her condit ions, an Act  of  God, or bat t ery leakage, t hef t , 
blown fuse, or improper use of any elect rical source, or damage 
caused by t he connect ion t o ot her product s not  recommended for 
int erconnect ion by NMP.

c) NMP was not  advised by t he Consumer in writ ing of t he alleged 
defect  or malfunct ion of t he Product  wit hin fourt een (14) days 
aft er t he expirat ion of t he applicable limit ed warrant y period.

d) The Product  serial number plat e or t he accessory dat a code has 
been removed, defaced or alt ered.

e) The defect  or damage was caused by t he defect ive f unct ion of  
t he cellular syst em or by inadequat e signal recept ion by t he 
ext ernal ant enna.

8. If a problem develops during t he limit ed warrant y period, t he 
Consumer shall t ake t he following st ep- by- st ep procedure:

a) The Consumer shall ret urn t he Product  t o t he place of  purchase 
for repair or replacement  processing.

b) If “a” is not  convenient  because of dist ance (more t han 50 
miles) or for ot her good cause, t he Consumer shall ship t he 
Product  prepaid and insured t o:

Nokia Mobile Phones, Inc.
At t n: Repair Depart ment
795 West  Nasa Blvd.
Melbourne, FL. 32901

c) The Consumer shall include a ret urn address, dayt ime phone 
number and/or f ax number, complet e descript ion of t he problem, 
proof of purchase and service agreement  (if  applicable).   
Expenses relat ed t o removing t he Product  from an inst allat ion are 
not  covered under t his limit ed warrant y.

d) The Consumer will be billed for any part s or labor charges not  
covered by t his limit ed warrant y. The Consumer will be 
responsible f or any expenses relat ed t o reinst allat ion of t he 
Product .

e) NMP will repair or aut horize t he repair of t he Product  under t he 
limit ed warrant y wit hin 30 days aft er receipt  of t he Product  by 
NMP or an NMP aut horized service cent er. If NMP cannot  perform 
repair covered under t his limit ed warrant y wit hin 30 days, or aft er 
a reasonable number of  at t empt s t o repair t he same def ect , NMP 
at  it s opt ion, will provide a replacement  Product  or refund t he 
purchase price of t he Product  less a reasonable amount  f or usage.

Полезные видео

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к Nokia 6185?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"