LO; LO; LO; LO - Fiat LINEA 2007 - Инструкция по эксплуатации - Страница 65

Автомобили Fiat LINEA 2007 - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 235
Загружаем инструкцию
background image

64

ПР

ИБ

ОР

Ы

И О

РГ

АН

Ы 

УП

РА

ВЛ

ЕН

ИЯ

КО

НТ

РО

ЛЬ

НЫ

Е 

ЛА

МП

Ы 

И  

СО

ОБ

ЩЕ

НИ

Я

СИ

СТ

ЕМ

А Б

ЕЗ

О

-

ПА

СН

ОС

ТИ

СО

ВЕ

ТЫ 

 

ВО

ДИ

ТЕ

ЛЮ

АВ

ТО

МО

БИ

ЛЯ

УС

ТРА

НЕ

НИ

Е

НЕ

ИС

ПР

АВ

-НО

СТ

ЕЙ

ТЕ

ХН

ИЧ

ЕС

КО

Е 

ОБ

СЛ

УЖ

ИВ

АН

ИЕ

ТЕ

ХН

ИЧ

ЕС

КИ

Е

ХА

РА

КТ

ЕР

ИС

ТИ

КИ

ПР

ЕД

МЕ

ТН

ЫЙ 

УК

АЗ

АТ

ЕЛ

Ь

СИ

СТ

ЕМ

А  

БЕ

ЗО

ПА

СН

ОС

ТИ

СО

ВЕ

ТЫ 

 

ВО

ДИ

ТЕ

ЛЮ

АВ

ТО

МО

БИ

ЛЯ

УС

ТР

АН

ЕН

ИЕ

НЕ

ИС

ПР

АВ

НО

СТ

ЕЙ

ТЕ

ХН

ИЧ

ЕС

КО

Е 

ОБ

СЛ

УЖ

ИВ

АН

ИЕ

ТЕ

ХН

ИЧ

ЕС

КИ

Е

ХА

РА

КТ

ЕР

ИС

ТИ

КИ

ПР

ЕД

МЕ

ТН

ЫЙ 

УК

АЗ

АТ

ЕЛ

Ь

КО

НТ

РО

ЛЬ

НЫ

Е 

ЛА

МП

Ы 

И  

СО

ОБ

ЩЕ

НИ

Я

ПР

ИБ

ОР

Ы

И О

РГ

АН

Ы 

 

УП

РА

ВЛ

ЕН

ИЯ

ПР

ИБ

ОР

Ы

И О

РГ

АН

Ы 

УП

РА

ВЛ

ЕН

ИЯ

КО

НТ

РО

ЛЬ

НЫ

Е 

ЛА

МП

Ы 

И  

СО

ОБ

ЩЕ

НИ

Я

СИ

СТ

ЕМ

А Б

ЕЗ

О

-

ПА

СН

ОС

ТИ

СО

ВЕ

ТЫ 

 

ВО

ДИ

ТЕ

ЛЮ

АВ

ТО

МО

БИ

ЛЯ

УС

ТРА

НЕ

НИ

Е

НЕ

ИС

ПР

АВ

-НО

СТ

ЕЙ

ТЕ

ХН

ИЧ

ЕС

КО

Е 

ОБ

СЛ

УЖ

ИВ

АН

ИЕ

ТЕ

ХН

ИЧ

ЕС

КИ

Е

ХА

РА

КТ

ЕР

ИС

ТИ

КИ

ПР

ЕД

МЕ

ТН

ЫЙ 

УК

АЗ

АТ

ЕЛ

Ь

СИ

СТ

ЕМ

А  

БЕ

ЗО

ПА

СН

ОС

ТИ

СО

ВЕ

ТЫ 

 

ВО

ДИ

ТЕ

ЛЮ

АВ

ТО

МО

БИ

ЛЯ

УС

ТР

АН

ЕН

ИЕ

НЕ

ИС

ПР

АВ

НО

СТ

ЕЙ

ТЕ

ХН

ИЧ

ЕС

КО

Е 

ОБ

СЛ

УЖ

ИВ

АН

ИЕ

ТЕ

ХН

ИЧ

ЕС

КИ

Е

ХА

РА

КТ

ЕР

ИС

ТИ

КИ

ПР

ЕД

МЕ

ТН

ЫЙ 

УК

АЗ

АТ

ЕЛ

Ь

КО

НТ

РО

ЛЬ

НЫ

Е 

ЛА

МП

Ы 

И  

СО

ОБ

ЩЕ

НИ

Я

ПР

ИБ

ОР

Ы

И О

РГ

АН

Ы 

 

УП

РА

ВЛ

ЕН

ИЯ

Чтобы выйти из этого режима, достаточно 

установить  необходимую  температуру 

поворотым переключателем регулировки 

температуры против часовой стрелки.

Функция  максимально  интенсивного 

охлаждения (

LO

):

активируется  вращением  поворотного

поворотного 

переключателя регулировки температуры

 регулировки температуры 

против  часовой  стрелки  за  пределы 

минимальной температуры (16 °C).
Данный  режим  служит  для  быстрого  ох

-

лаждения  пассажирского  салона  при 

максимальном использовании потенциа-

ла  системы.  В  такой  ситуации  система 

прекращает автоматическое управление 

температурой  воздуха  и  обеспечивает 

максимально  эффективную  работу  кон

-

диционера. Интенсивность и режим рас

-

пределения воздушных потоков остаются 

неизменными.  При  работе  системы  в 

данном режиме возможно ручное управ

-

ление любой функцией.
Чтобы выйти из этого режима, достаточно 

установить  необходимую  температуру 

поворотным переключателем регулиров

-

ки  температуры  против  часовой  стрел

-

ки.

Клавиши управления  
распределением воздушных 
потоков (B)

Нажатием  этих  клавиш  можно  вручную 

установить один из семи возможных ва

-

риантов распределения воздушных пото

-

ков в салоне автомобиля:
▲  Воздушный  поток  направляется  на 

ветровое и передние боковые стекла 

для устранения запотевания или обле

-

денения.

►   Воздушный поток направляется к цен

-

тральным  и  боковым  дефлекторам 

передней панели для обдува области 

груди и лица в жаркий сезон.

62

SAFETY DEVICES

CORRECT USE OF THE 

CA

R

W

ARNING

LIGHTS AND MESSAGES

IN AN

EMERGENCY

CA

R

MA

IN

TE

NA

NC

E

TECHNICAL

SPECIFICA

TIONS

INDEX

DASHBOARD AND CONTROLS

To switch the function off, simply turn the

temperature knob anticlockwise and set

the required temperature.

LO

function (maximum cooling):

select by turning the temperature knob

anticlockwise under the minimum value

(16 °C). 
This function may be used to cool down

the passenger compartment exploiting the

system potential to the maximum.  In this

condition,  the  system  stop  controlling

temperature  automatically  and  sets  air

mixing to maximum cooling. The air speed

and distribution are fixed.  All manual set-

tings will be allowed when this function

is on.
To switch the function off, simply turn the

temperature knob anticlockwise and set

the required temperature.

Air distribution buttons (B)

Press these buttons to manually set one

of the seven air distribution settings:

Air flow to the windscreen and front

side window vents to demist or de-

frost them.

˙

Air flow at central and side dashboard

vents to ventilate the chest and the

face during the hot season.

Air flow to the front and rear foot well

vents. Thanks to the natural tenden-

cy of hot air to spread upwards, this

distribution pattern allows to warm

the  passenger  compartment  up  as

quickly as possible, providing an im-

mediate feeling of warmth. 

˙

Air flow distributed between foot well

vents (hotter air) and central and side

dashboard vents (cooler air). This dis-

tribution is particularly useful in spring

and autumn on a sunny day.

Air flow distributed between foot well

vents and windscreen and front side

window  defrosting/demisting  vents.

This allows an adequate warming of

the passenger compartment and pre-

vents the windows from misting up.

˙

Air  flow  distributed  between  wind-

screen  and  front  side  window  de-

froster/demister and central and side

dashboard vents. This distribution al-

lows to maintain good levels of com-

fort and the passenger compartment

adequately cool (summer).

˙

Air  flow  distributed  between  wind-

screen  and  front  side  window  de-

froster/demister and central and side

dashboard vents. This distribution al-

lows adequate air diffusion and main-

tains a good level of comfort both in

summer and winter. 

The set distribution is shown by the cor-

responding LEDs on the selected buttons.
To restore automatic air distribution con-

trol after a manual adjustment, press but-

ton 

AUTO

.

  Воздушный  поток  направляется  к  за

-

дним  и  передним  дефлекторам  обог

-

рева  ног.  Благодаря  естественному 

свойству теплого воздуха подниматься 

снизу вверх, в таком режиме распре

-

деления  воздушных  потоков  обогрев 

салона происходит очень быстро, не

-

медленно вызывая приятное ощуще

-

ние тепла.

62

SAFETY DEVICES

CORRECT USE OF THE 

CA

R

W

ARNING

LIGHTS AND MESSAGES

IN AN

EMERGENCY

CA

R

MA

IN

TE

NA

NC

E

TECHNICAL

SPECIFICA

TIONS

INDEX

DASHBOARD AND CONTROLS

To switch the function off, simply turn the

temperature knob anticlockwise and set

the required temperature.

LO

function (maximum cooling):

select by turning the temperature knob

anticlockwise under the minimum value

(16 °C). 
This function may be used to cool down

the passenger compartment exploiting the

system potential to the maximum.  In this

condition,  the  system  stop  controlling

temperature  automatically  and  sets  air

mixing to maximum cooling. The air speed

and distribution are fixed.  All manual set-

tings will be allowed when this function

is on.
To switch the function off, simply turn the

temperature knob anticlockwise and set

the required temperature.

Air distribution buttons (B)

Press these buttons to manually set one

of the seven air distribution settings:

Air flow to the windscreen and front

side window vents to demist or de-

frost them.

˙

Air flow at central and side dashboard

vents to ventilate the chest and the

face during the hot season.

Air flow to the front and rear foot well

vents. Thanks to the natural tenden-

cy of hot air to spread upwards, this

distribution pattern allows to warm

the  passenger  compartment  up  as

quickly as possible, providing an im-

mediate feeling of warmth. 

˙

Air flow distributed between foot well

vents (hotter air) and central and side

dashboard vents (cooler air). This dis-

tribution is particularly useful in spring

and autumn on a sunny day.

Air flow distributed between foot well

vents and windscreen and front side

window  defrosting/demisting  vents.

This allows an adequate warming of

the passenger compartment and pre-

vents the windows from misting up.

˙

Air  flow  distributed  between  wind-

screen  and  front  side  window  de-

froster/demister and central and side

dashboard vents. This distribution al-

lows to maintain good levels of com-

fort and the passenger compartment

adequately cool (summer).

˙

Air  flow  distributed  between  wind-

screen  and  front  side  window  de-

froster/demister and central and side

dashboard vents. This distribution al-

lows adequate air diffusion and main-

tains a good level of comfort both in

summer and winter. 

The set distribution is shown by the cor-

responding LEDs on the selected buttons.
To restore automatic air distribution con-

trol after a manual adjustment, press but-

ton 

AUTO

.

  Воздушный  поток  распределяется 

между  дефлекторами  обогрева  ног 

(более теплый воздух), центральными и 

боковыми дефлекторами передней па

-

нели (более прохладный воздух). Такой 

режим распределения подходит для сол

-

нечных весенних или осенних дней.

   Воздушный  поток  распределяется 

между  дефлекторами  обогрева  ног,  

дефлекторами  устранения  запотева

-

ния/льда  ветрового  и  боковых  пере

-

дних стекол. Этот режим предназначен 

для оптимального обогрева пассажир

-

ского  салона  с  одновременным  пре

-

дотвращением  запотевания/обледе

-

нения стекол.

62

SAFETY DEVICES

CORRECT USE OF THE 

CA

R

W

ARNING

LIGHTS AND MESSAGES

IN AN

EMERGENCY

CA

R

MA

IN

TE

NA

NC

E

TECHNICAL

SPECIFICA

TIONS

INDEX

DASHBOARD AND CONTROLS

To switch the function off, simply turn the

temperature knob anticlockwise and set

the required temperature.

LO

function (maximum cooling):

select by turning the temperature knob

anticlockwise under the minimum value

(16 °C). 
This function may be used to cool down

the passenger compartment exploiting the

system potential to the maximum.  In this

condition,  the  system  stop  controlling

temperature  automatically  and  sets  air

mixing to maximum cooling. The air speed

and distribution are fixed.  All manual set-

tings will be allowed when this function

is on.
To switch the function off, simply turn the

temperature knob anticlockwise and set

the required temperature.

Air distribution buttons (B)

Press these buttons to manually set one

of the seven air distribution settings:

Air flow to the windscreen and front

side window vents to demist or de-

frost them.

˙

Air flow at central and side dashboard

vents to ventilate the chest and the

face during the hot season.

Air flow to the front and rear foot well

vents. Thanks to the natural tenden-

cy of hot air to spread upwards, this

distribution pattern allows to warm

the  passenger  compartment  up  as

quickly as possible, providing an im-

mediate feeling of warmth. 

˙

Air flow distributed between foot well

vents (hotter air) and central and side

dashboard vents (cooler air). This dis-

tribution is particularly useful in spring

and autumn on a sunny day.

Air flow distributed between foot well

vents and windscreen and front side

window  defrosting/demisting  vents.

This allows an adequate warming of

the passenger compartment and pre-

vents the windows from misting up.

˙

Air  flow  distributed  between  wind-

screen  and  front  side  window  de-

froster/demister and central and side

dashboard vents. This distribution al-

lows to maintain good levels of com-

fort and the passenger compartment

adequately cool (summer).

˙

Air  flow  distributed  between  wind-

screen  and  front  side  window  de-

froster/demister and central and side

dashboard vents. This distribution al-

lows adequate air diffusion and main-

tains a good level of comfort both in

summer and winter. 

The set distribution is shown by the cor-

responding LEDs on the selected buttons.
To restore automatic air distribution con-

trol after a manual adjustment, press but-

ton 

AUTO

.

   Воздушный  поток  распределяется 

между  дефлекторами  устранения  за

-

потевания/обледенения  ветрового  и 

боковых передних стекол, а также цен

-

тральными и боковыми дефлекторами 

передней  панели.  Такой  режим  рас

-

пределения воздушных потоков позво

-

ляет поддерживать умеренно прохлад

-

ный микроклимат в салоне автомоби

-

ля (летом).

62

SAFETY DEVICES

CORRECT USE OF THE 

CA

R

W

ARNING

LIGHTS AND MESSAGES

IN AN

EMERGENCY

CA

R

MA

IN

TE

NA

NC

E

TECHNICAL

SPECIFICA

TIONS

INDEX

DASHBOARD AND CONTROLS

To switch the function off, simply turn the

temperature knob anticlockwise and set

the required temperature.

LO

function (maximum cooling):

select by turning the temperature knob

anticlockwise under the minimum value

(16 °C). 
This function may be used to cool down

the passenger compartment exploiting the

system potential to the maximum.  In this

condition,  the  system  stop  controlling

temperature  automatically  and  sets  air

mixing to maximum cooling. The air speed

and distribution are fixed.  All manual set-

tings will be allowed when this function

is on.
To switch the function off, simply turn the

temperature knob anticlockwise and set

the required temperature.

Air distribution buttons (B)

Press these buttons to manually set one

of the seven air distribution settings:

Air flow to the windscreen and front

side window vents to demist or de-

frost them.

˙

Air flow at central and side dashboard

vents to ventilate the chest and the

face during the hot season.

Air flow to the front and rear foot well

vents. Thanks to the natural tenden-

cy of hot air to spread upwards, this

distribution pattern allows to warm

the  passenger  compartment  up  as

quickly as possible, providing an im-

mediate feeling of warmth. 

˙

Air flow distributed between foot well

vents (hotter air) and central and side

dashboard vents (cooler air). This dis-

tribution is particularly useful in spring

and autumn on a sunny day.

Air flow distributed between foot well

vents and windscreen and front side

window  defrosting/demisting  vents.

This allows an adequate warming of

the passenger compartment and pre-

vents the windows from misting up.

˙

Air  flow  distributed  between  wind-

screen  and  front  side  window  de-

froster/demister and central and side

dashboard vents. This distribution al-

lows to maintain good levels of com-

fort and the passenger compartment

adequately cool (summer).

˙

Air  flow  distributed  between  wind-

screen  and  front  side  window  de-

froster/demister and central and side

dashboard vents. This distribution al-

lows adequate air diffusion and main-

tains a good level of comfort both in

summer and winter. 

The set distribution is shown by the cor-

responding LEDs on the selected buttons.
To restore automatic air distribution con-

trol after a manual adjustment, press but-

ton 

AUTO

.

  Воздушный  поток  распределяется 

между  дефлекторами  устранения  за

-

потевания/обледенения  ветрового  и 

боковых передних стекол, а также цен

-

тральными и боковыми дефлекторами 

передней  панели.  Такой  режим  рас

-

пределения воздушных потоков обес

-

печивает оптимальную интенсивность 

вентиляции  и  достаточный  уровень 

комфорта как летом, так и зимой.

Установленный  режим  распределения 

воздушных потоков отображается свето

-

диодами соответствующих клавиш.
Чтобы восстановить автоматическое уп

-

равление  распределением  воздушных 

потоков, нажмите клавишу 

AUTO

.

Содержание

Полезные видео

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к Fiat LINEA 2007?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"