EFCO LR 48 TK ALLROAD PLUS 4 66119181E5-01 - Инструкция по эксплуатации - Страница 26

Газонокосилки EFCO LR 48 TK ALLROAD PLUS 4 66119181E5-01 - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 68
Загружаем инструкцию
background image

94

33

34

Português

Ελληνικα

Türkçe

ARRANQUE

ΕΚΚΙΝΗΣΗ

ÇALIŞTILMASI

  ATENÇÃO: observar as instruções de segurança para 

o manuseamento do combustível. Desligar sempre o 

motor antes de realizar o reabastecimento. Nunca 

adicionar combustível a uma máquina com o motor 

a funcionar ou quente. Afastar-se pelo menos 3 m da 

posição em que foi realizado o reabastecimento 

antes de ligar o motor (fig. 33). NÃO FUMAR!

1.  Limpar a superfície em redor do bujão do combustível 

para evitar contaminações.

2.  Desapertar lentamente o bujão do combustível.

3.  Deite a gasolina no depósito com cuidado.

4.  Antes de voltar a colocar o bujão do combustível, limpar e 

verificar a junta.

5.  Volte a colocar imediatamente o bujão do combustível 

apertando-o manualmente. Remover eventuais derrames 

de combustível.

  ATENÇÃO: verificar se existem perdas de combustível 

e, se existirem, eliminá-las antes da utilização. Se 

necessário, contactar o serviço de assistência do seu 

revendedor.

Motor encharcado 

-  Engate uma ferramenta adequada na carcaça da vela 

de ignição 

(Fig. 34)

.

-  Force a carcaça da vela de ignição para levantar.

-  Desaperte e seque a vela de ignição.

-  Abra completamente o acelerador.

-  Puxe o cordão de arranque várias vezes para esvaziar 

a câmara de combustão.

-  Volte a montar a vela de ignição e ligue a carcaça da 

vela de ignição, pressione 

firmemente

 para baixo – 

volte a montar as outras peças.

-  De seguida, ligue o motor.

  ΠΡΟΣΟΧΗ: Τηρείτε τις οδηγίες ασφαλείας για το 

χειρισμό του καυσίμου. Σβήνετε πάντα τον κινητήρα 

πριν από τον ανεφοδιασμό. Μην προσθέτετε ποτέ 

καύσιμο στο μηχάνημα όταν ο κινητήρας λειτουργεί 

ή είναι ζεστός. Πριν βάλετε μπροστά τον κινητήρα, 

απομακρυνθείτε τουλάχιστον 3 m από το σημείο 

όπου πραγματοποιήθηκε ο ανεφοδιασμός (εικ. 33). 

ΜΗΝ ΚΑΠΝΙΖΕΤΕ!

1.  Καθαρίστε την επιφάνεια γύρω από την τάπα καυσίμου, 

για να αποφευχθεί τυχόν ρύπανση.

2.  Χαλαρώστε αργά την τάπα καυσίμου.

3.  Προσθέστε προσεκτικά τη βενζίνη στο ρεζερβουάρ.

4.  Πριν τοποθετήσετε ξανά την τάπα καυσίμου, καθαρίστε 

και ελέγξτε το λάστιχο.

5.  Τοποθετήστε αμέσως την τάπα καυσίμου σφίγγοντάς την 

με το χέρι. Καθαρίστε τυχόν καύσιμο που έχει χυθεί.

  ΠΡΟΣΟΧΗ: Ελέγξτε εάν έχει χυθεί καύσιμο και 

καθαρίστε τυχόν διαρροές πριν από τη χρήση. Εάν 

απαιτείται, επικοινωνήστε με το τμήμα τεχνικής 

υποστήριξης του προμηθευτή σας.

Ο κινητήρας είναι μπουκωμένος.

-  Χρησιμοποιήστε ένα κατάλληλο εργαλείο στην πίπα του 

μπουζί (Εικ. 34).

-  Αφαιρέστε την πίπα του μπουζί.

-  Ξεβιδώστε και στεγνώστε το μπουζί.

-  Ανοίξτε τέρμα το γκάζι.

-  Τραβήξτε το σκοινί εκκίνησης αρκετές φορές για να 

καθαρίσει ο θάλαμος καύσης.

-  Επανατοποθετήστε το μπουζί και συνδέστε την πίπα, 

πιέστε τη κάτω γερά – επανασυναρμολογήστε τα άλλα 

εξαρτήματα.

-  Τώρα εκκινήστε τον κινητήρα.

  DİKKAT: yakıt karıştırma ile ilgili talimatlara uyunuz. 

Yakıt doldurmadan önce motoru daima kapatınız. 

Motoru çalışır veya sıcak haldeki arabaya asla yakıt 

koymayınız. Yak ıt doldurma işleminden sonra 

m o t o r u   ç a l ı ş t ı r m a d a n   ö n c e   b u l u n d u ğ u n u z 

konumdan en az 3 m uzaklaşınız (şekil 33). SİGARA 

İÇMEYİNİZ!

1.  K ir lenmesini önlemek için yak ıt k apağının etrafını 

temizleyiniz.

2.  Yakıt kapağını yavaşça gevşetiniz.
3.  Yakıtı depoya dikkatli şekilde boşaltın.
4.  Yak ıt k apağını yerine yerleştirmeden önce, contayı 

temizleyiniz ve kontrol ediniz.

5.  Ya k ı t   k a p a ğı n ı   d e r h a l   ye r i n e   ye r l e ş t i re re k   e l i n i z l e 

sıkılayınız. Dökülen yakıtı temizleyiniz.

  DİKKAT: Yakıt kaçağı olup olmadığını kontrol ediniz, 

varsa kullanmadan önce temizleyiniz. Gerektiği 

takdirde, teknik servise veya satıcınıza danışınız.

Yakıt taşırmış motor 
-  Buji botuna uygun bir alet geçiriniz (Şekil 34).
-  Buji botunu kaldırınız.
-  Bujiyi açınız ve kurutunuz.
-  Gazı tam açınız.
-  Yanma odasını temizlemek için çalıştırma ipini bir kaç kez 

çekiniz.

-  B u j i y i   te k ra r   ye r l e ş t i r i n i z   ve   b u j i   b o t u n u   yavaşç a 

bastırarak takınız – diğer parçaları tekrar monte ediniz.

-  Şimdi motoru çalıştırın.

Полезные видео

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к EFCO LR 48 TK ALLROAD PLUS 4 66119181E5-01?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"