NETGEAR WAC510 Smart Cloud AC1300 6, 2xGE LAN / WAN - Инструкция по эксплуатации - Страница 237

Точки доступа NETGEAR WAC510 Smart Cloud AC1300 6, 2xGE LAN / WAN - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 246
Загружаем инструкцию
background image

If you manually entered a DNS address when you set up the access point (that is,
the access point uses static IP address settings), reboot your computer and verify
the DNS address. Alternatively, you can configure your computer manually with DNS
addresses, as described in your operating system documentation.

Your computer might not use the correct TCP/IP settings.
If your computer obtains its information by DHCP, reboot the computer and verify
the address of the switch or Internet modem to which the access point is connected.
For information about TCP/IP problems, see Troubleshoot your network using the
ping utility 
on page 239.

You cannot log in to the access point over a
LAN connection

If you are unable to log in to the access point from a computer on your local network
and use the access point’s local browser interface, check the following:

If you are using an Ethernet-connected computer, check the Ethernet cable between
the computer and the access point.

Make sure that the IP address of your computer is in the same subnet as the access
point.
If you disabled the access point’s DHCP client and configured a fixed (static) IP
address when you connected the access point to your network or Internet modem
(see Disable the DHCP client and configure a LAN or WAN IP address on page 144),
change the IP address and subnet mask on your computer to so that the IP addresses
of your computer and the access point are in the same IP subnet.

If your access point’s IP address was changed (for example, the DHCP server in your
network issued an IP address to the access point) and you do not know the current
IP address, use an IP scanner application to detect the IP address. If you still cannot
find the IP address, reset the access point’s configuration to factory defaults. This
sets the access point’s IP address to 192.168.0.100. For more information, see Use
the Reset button to reset the access point 
on page 196.

Make sure that Java, JavaScript, or ActiveX is enabled in your browser. If you are
using Internet Explorer, click the Refresh button to be sure that the Java applet is
loaded.

Try quitting the browser and launching it again.

Make sure that you are using the correct login information. The user name is admin
and the password is the one that you specified the first time that you logged in. Make
sure that Caps Lock is off when you enter this information.

User Manual

237

Diagnostics and
Troubleshooting

Insight Managed Smart Cloud Wireless Access Point WAC510 User Manual

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к NETGEAR WAC510 Smart Cloud AC1300 6, 2xGE LAN / WAN?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"