Точки доступа NETGEAR WAC510 Smart Cloud AC1300 6, 2xGE LAN / WAN - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.
Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.
"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.

To check for new firmware and upgrade your access point:
1. Launch a web browser from a computer that is connected to the same network as
the access point or directly to the access point through an Ethernet cable or WiFi
connection.
2. Enter the IP address that is assigned to the access point.
A login window opens.
If your browser does not display the login window but displays a security warning,
dismiss the warning. For more information, see Dismiss a browser security warning
on page 45.
3. Enter the access point user name and password.
The user name is admin. The password is the one that you specified. The user name
and password are case-sensitive.
If you previously added the access point to a NETGEAR Insight network location and
managed the access point through the Insight app or Insight Cloud portal, enter the
Insight network password for that location. For more information, see Connect over
WiFi using the NETGEAR Insight App on page 27).
The Dashboard page displays.
4. Click the Check for Upgrade button.
The access point detects new firmware if any is available and displays a message
asking if you want to download and install it.
5. To download and install the new firmware, follow the prompts and dialog boxes.
The access point locates the firmware, downloads it, and begins the upgrade.
WARNING:
To avoid the risk of corrupting the firmware, do not interrupt the
upgrade. For example, do not close the browser, click a link, or load a new page.
Do not turn off the access point. Wait until the access point finishes restarting and
the Power LED remains solid green.
The firmware upgrade process takes several minutes. When the upgrade is complete,
your access point restarts.
6. Verify that the access point runs the new firmware version by logging back in to the
access point.
The firmware version is stated on the Dashboard page.
7. Read the new firmware release notes to determine whether you must reconfigure
the access point after upgrading.
User Manual
186
Manage and Maintain the Access
Point
Insight Managed Smart Cloud Wireless Access Point WAC510 User Manual
Характеристики
Остались вопросы?Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)