NETGEAR WAC510 Smart Cloud AC1300 6, 2xGE LAN / WAN - Инструкция по эксплуатации - Страница 234

Точки доступа NETGEAR WAC510 Smart Cloud AC1300 6, 2xGE LAN / WAN - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 246
Загружаем инструкцию
background image

Power LED is blinking amber continuously

When you turn on the power to the access point, the Power LED lights solid amber
temporarily and then turns solid green, indicating that the startup procedure is complete
and the access point is ready. During regular operation, the only time that the Power
LED blinks amber temporarily is when firmware is being upgraded.

If the Power LED blinks amber continuously and does not turn solid green, the access
point did not receive an IP address from a DHCP server.

Check to make sure that the DHCP client of the access point is enabled (see Enable the
DHCP client 
on page 150), that your network includes a DHCP server (or a router that
functions as a DHCP server), and that the DHCP server can reach the access point (both
must be on the same network).

In the unlikely situation that your network does not include a DHCP server, you might
need to configure a fixed (static) IP address on the access point (see Disable the DHCP
client and configure a LAN or WAN IP address 
on page 144).

Insight LED is off

If the WAN PoE port of the access point is connected to a PoE switch, non-PoE switch,
or Internet modem and the WAN PoE LED lights amber or green but the Insight LED is
off, the access point functions either in the PC Web-browser mode or in the NETGEAR
Insight App mode but is not connected to the Insight cloud-based management platform.

If the access point functions in the PC Web-browser mode, the Insight LED is off. This
is normal LED behavior.

If the access point functions in the NETGEAR Insight App mode but the Insight LED is
off, do the following:

1. Verify that the management mode of the access point is indeed the NETGEAR Insight

App mode.
For more information, see Change the management mode to NETGEAR Insight or
Web-browser 
on page 175.

2. Make sure that the cable connections between the access point and your network

are good.

3. Make sure that the access point is connected to the Internet and that the Internet

connection is good.

4. Make sure that the access point is running the latest firmware.

For more information, see Manage the firmware of the access point on page 185.

5. Restart the access point and wait five minutes to see if the Insight LED lights solid

blue.

User Manual

234

Diagnostics and
Troubleshooting

Insight Managed Smart Cloud Wireless Access Point WAC510 User Manual

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к NETGEAR WAC510 Smart Cloud AC1300 6, 2xGE LAN / WAN?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"