Пароварки V-ZUG HSL CSTHSLZ60 - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.
Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.
"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.

13 Accessories and spare parts
… the following appears in the display
Descaling failed
Appliance was not descaled.
Possible cause
Solution
▪
Used unsuitable descaler.
▸ Descale again using the recommended descaler.
▪
Descaling was not carried out
correctly.
▸ If the message does not disappear after repeating
the descaling process several times, note down
the error message in full along with the SN number
(see identification plate).
▸ Call Customer Services.
12.2
After a power failure
The user settings remain unchanged.
Brief power failure during operation
–
The current operation of the appliance is cancelled.
–
The following appears in the display when the appliance is switched on: «Power
failure. Operation cancelled».
▸ To cancel the message, select .
–
The operating modes menu appears in the display.
Brief power failure during descaling
–
The descaling process is interrupted.
–
The following appears in the display when the appliance is switched on: « Power
failure. Continuing descaling.»
▸ To confirm the message, select .
–
The descaling process continues.
Prolonged power failure
The appliance goes through its initial set-up process after a prolonged power failure.
However, only the language and time need to be reset to enable the appliance to be op-
erated again. It is not necessary to make any other settings.
–
If a descaling process was running, the descaling process continues.
13
Accessories and spare parts
The accessories listed below, as well as spare parts, can be ordered in addition to the
scope of delivery of the appliance. Ordering is subject to charge, except in the event of
warranty claims. Please give product family of the appliance and exact designation of the
accessory or spare part when ordering parts.
50
Характеристики
Остались вопросы?Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)













