Hitachi CG40EAF - Инструкция по эксплуатации - Страница 63

Триммеры Hitachi CG40EAF - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 85
Загружаем инструкцию
background image

62

Român

Σ

Alimentare

 

cu

 

carburant

 

AVERTISMENT

  Înainte de realimentare, opri

ţ

i întotdeauna motorul.

  Cînd rezer vorul de carburant este plin, deschide

ţ

i încet 

rezer vorul de carburant, pentru a se elimina posibila 
suprapresiune.

 Dup

Σ

 alimentarea cu carburant, strînge

ţ

i cu aten

ţ

ie bu

ş

onul 

rezer vorului.

  Înainte de a pune în func

ţ

iune motocoasa, îndep

Σ

r ta

ţ

i-v

Σ

 cu cel 

pu

ţ

in 3 m de zona de alimentare cu carburant.

 Sp

Σ

la

ţ

i imediat cu s

Σ

pun orice strop de carburant de pe haine.

 Dup

Σ

 realimentare, veri

 ca

ţ

i s

Σ

 nu existe scurgeri de carburant.

Înainte de realimentare, cur

Σţ

a

ţ

i zona bu

ş

onului rezer vorului de 

carburant, pentru a v

Σ

 asigura c

Σ

  în  rezer vor  nu  p

Σ

trund impurit

Σţ

(gunoaie). Înainte de alimentare, scutura

ţ

i recipientul pentru a 

asigura o bun

Σ

 amestecare a carburantului.

Pornire

ATEN

Ţ

IE

 

Înainte de a pune în func

ţ

iune aparatul, asigura

ţ

i-v

Σ

  c

Σ

 

dispozitivul de t

Σ

iere nu atinge 

ş

i alte obiecte.

1. Pune

ţ

i întrerup

Σ

torul de aprindere (18) în pozi

ţ

ia RUN (MERS). 

(

Fig.

 

17

)

 * 

 

Ap

Σ

sa

ţ

i para de amorsare (19) de mai multe ori pentru ca 

 uxul de carburant s

Σ

 treac

Σ

 prin conducta de retur. (

Fig.

 

18

)

2. Seta

ţ

i mânerul de 

ş

oc (20) pe pozi

ţ

ia START (A). (

Fig.

 

19

)

3. Trage

ţ

i brusc demarorul cu recul, avînd grij

Σ

  s

Σ

 strînge

ţ

puternic mînerul în palm

Σ

 nepermi

ţ

îndu-i s

Σ

 sar

Σ

 înapoi. (

Fig.

 

20

)

4. Cînd 

auzi

ţ

i c

Σ

 motorul vrea s

Σ

 porneasc

Σ

, întoarce

ţ

i mînerul 

de 

ş

oc în pozi

ţ

ia RUN (B). Apoi ap

Σ

sa

ţ

i brusc din nou pe 

demarorul cu recul.

NOT

Ф

 Dac

Σ

 motorul nu demareaz

Σ

, repeta

ţ

i procedurile de la 2 la 4.

5. Dup

Σ

 pornirea motorului, permite

ţ

i motorului s

Σ

 mearg

Σ

 în gol 

timp  de  2– 3  minute  pentru  a  se  înc

Σ

lzi înainte de a-l supune la 

orice sarcin

Σ

.

Dispozitiv

 

de

 

t

Σ

iere

 (

Fig.

 

21,

 

22

)

  În timpul cositului, motorul func

ţ

ioneaz

Σ

 la peste 6500 min

-1

. Un 

timp de utilizare la rpm redus poate conduce la uzura prematur

Σ

 

a aparatului.

 Cosi

ţ

i iarba de la dreapta la stânga.

 Când 

lucra

ţ

i pe teren înclinat, lama trebuie s

Σ

 permit

Σ

 pro

 lul 

de sus în jos, operatorul privind în jos spre stânga.

  Se poate produce r

Σ

nirea prin t

Σ

iere, dac

Σ

 lama de 

 lare 

întâlne

ş

te un obiect solid în zona de lucru.

 

Se poate produce o reac

ţ

ie periculoas

Σ

 care poate provoca 

deteriorarea aparatului 

ş

i r

Σ

nirea grav

Σ

 a operatorului. Aceast

Σ

 

reac

ţ

ie este denumit

Σ

  t

Σ

ietur

Σ

 de sabie. Ca urmare, operatorul 

poate pierde controlul aparatului care poate r

Σ

ni grav sau fatal. 

Probabilitatea de producere a t

Σ

ieturilor de sabie este mai mare 

în zonele în care masa de t

Σ

iat este greu de v

Σ

zut.

  Întrucât  lama  se  rote

ş

te  în  sens  invers  acelor  de  ceasornic, 

pentru a cosi e

 cient, se recomand

Σ

 utilizarea aparatului de la 

dreapta la stânga. P

Σ

stra

ţ

i spectatorii cu cel pu

ţ

in 15 m în afara 

zonei de lucru.

 

AVERTISMENT

 Dac

Σ

 dispozitivul de t

Σ

iere se love

ş

te de pietre sau de alte 

fragmente dure, opri

ţ

i motorul 

ş

i asigura

ţ

i-v

Σ

  c

Σ

 dispozitivul 

ş

i piesele acestuia nu s-au deteriorat. Dac

Σ

 iarba sau alte 

plante se înf

Σş

oar

Σ

 în jurul dispozitivului, opri

ţ

i motorul 

ş

îndep

Σ

r ta

ţ

i- le.

Oprire

 (

Fig.

 

23

)

Reduce

ţ

i viteza motorului 

ş

i l

Σ

sa

ţ

i-l s

Σ

 mearg

Σ

 în gol câteva minute, 

apoi învîr ti

ţ

i comutatorul de aprindere (18).

 

AVERTISMENT

 

Dispozitivul de t

Σ

iere poate r

Σ

ni în cazul în care continu

Σ

  s

Σ

 se 

roteasc

Σ

 dup

Σ

 oprirea motorului sau întreruperea aliment

Σ

rii. 

Dup

Σ

 ce a

ţ

i deconectat aparatul, înainte de a-l depune, 

asigura

ţ

i-v

Σ

 c

Σ

 dispozitivul de t

Σ

iere s-a oprit.

Cum

 

se

 

folose

ş

te

 

capul

 

de

 

nylon

În timpul cositului, motorul func

ţ

ioneaz

Σ

 la peste 6500 min

-1

Utilizarea prelungit

Σ

 la o rpm redus

Σ

 poate uza prematur 

ambreiajul.
Acest produs este astfel proiectat încît s

Σ

 se opreasc

Σ

 din t

Σ

iat cînd 

linia de nylon ajunge la 16 cm sau mai mult.

 

AVERTISMENT

Dispozitivul de t

Σ

iere poate r

Σ

ni în cazul în care continu

Σ

  s

Σ

 se 

roteasc

Σ

 dup

Σ

 oprirea motorului sau întreruperea aliment

Σ

rii. Dup

Σ

 

ce a

ţ

i deconectat aparatul, înainte de a-l depune, asigura

ţ

i-v

Σ

  c

Σ

 

dispozitivul de t

Σ

iere s-a oprit.

Fixa

ţ

i viteza motorului la valoarea cea mai mic

Σ

 posibil 

ş

i lovi

ţ

Capul de p

Σ

mînt. (

Fig.

 

24

) Linia de nylon poate 

  extins

Σ

 

ş

i manual, 

dar motorul trebuie s

Σ

 

 e complet oprit. (

Fig.

 

25

)

Înainte de 

 ecare utilizare, regla

ţ

i linia de nylon la o lungime 

adecvat

Σ

, de 11 – 14 cm.

ÎNTRE

Ţ

INERE

ÎNTRE

Ţ

INEREA, ÎNLOCUIREA SAU REPARAREA DIPOZITIVULUI 

Ş

I A SISTEMULUI DE CONTROL AL EMISIILOR POT FI 

EFECTUATE DE ORICE PERSOAN

Ф

 SAU ATELIER DE REPARA

Ţ

II 

MOTOARE NE-RUTIERE.

Reglarea

 

carburatorului

 (

Fig.

 

26

)

 

AVERTISMENT

 Dispozitivul de t

Σ

iere poate 

 

 rotit în timpul regl

Σ

rii 

carburatorului.

 Nu 

porni

ţ

i niciodat

Σ

 motorul, dac

Σ

 

ţ

eava 

ş

i car terul de ambreiaj 

nu  au  fost  asamblate!  În  caz  contrar,  ambreiajul  se  poate 
desprinde 

ş

i poate provoca accidentarea operatorului.

În carburator, carburantul este amestecat cu aer. Dac

Σ

 motorul are 

testele de rulare efectuate în fabric

Σ

, carburatorul este reglat. Pot 

  necesare regl

Σ

ri ulterioare, în func

ţ

ie de clim

Σ

 

ş

i de altitudine. 

Carburatorul are o singur

Σ

 posibilitate de reglare:

T

 

=

 

Ş

urubul

 

de

 

reglare

 

a

 

vitezei

 

de

 

mers

 

în

 

gol.

 

Reglare

 

vitez

Σ

 

de

 

mers

 

în

 

gol

 (

T

)

Veri

 ca

ţ

i dac

Σ

 

 ltrul de aer este curat. Dac

Σ

  viteza  de  rota

ţ

ie în gol 

este corect

Σ

, dispozitivul de t

Σ

iere  nu  se  rote

ş

te. Dac

Σ

 dispozitivul 

trebuie reglat, strânge

ţ

ş

urubul T (în sensul acelor de ceasornic), 

cu motorul pornit, pîn

Σ

 cînd dispozitivul de t

Σ

iere începe s

Σ

 se 

roteasc

Σ

. Sl

Σ

bi

ţ

i (în sens invers acelor de ceasornic) 

ş

urubul pîn

Σ

 

cînd dispozitivul de t

Σ

iere se opre

ş

te. A

ţ

i atins viteza de rota

ţ

ie în 

gol corect

Σ

 cînd motorul func

ţ

ioneaz

Σ

 u

ş

or, în orice pozi

ţ

ie, cu mult 

sub rpm, iar dispozitivul de t

Σ

iere începe s

Σ

 se roteasc

Σ

.

În  cazul  în  care  dispozitivul  de  t

Σ

iere continu

Σ

  s

Σ

 se roteasc

Σ

 

ş

dup

Σ

  reglarea  vitezei  de  rota

ţ

ie  în  gol,  contacta

ţ

i un distribuitor 

Hitachi.

NOT

Ф

 

În gol, rpm standard este 2500 – 3000 min

-1

.

 

AVERTISMENT

 

Atunci cînd motorul func

ţ

ioneaz

Σ

  în  gol,  anexa  de  t

Σ

iere în 

niciun caz nu trebuie s

Σ

 se roteasc

Σ

.

Filtrul

 

de

 

aer

 (

Fig.

 

27

)

Filtrul de aer trebuie cur

Σţ

at de praf 

ş

i murd

Σ

rie, pentru a evita:

 Proasta 

func

ţ

ionare a carburatorului

  Probleme la pornire

  Reducerea puterii motorului

 Uzarea 

inutil

Σ

 a pieselor motorului

  Consumul anormal de carburant

Cur

Σţ

a

ţ

 ltrul de aer zilnic sau chiar mai des, dac

Σ

 se lucreaz

Σ

 în 

medii cu mult praf.

Cur

Σţ

area

 fi 

ltrului

 

de

 

aer

Demonta

ţ

i capacul 

 ltrului 

ş

 ltrul  (21).  Cl

Σ

ti

ţ

i-le în solu

ţ

ie de 

ap

Σ

 cald

Σ

 

ş

i s

Σ

pun. Veri

 ca

ţ

i ca 

 ltrul  s

Σ

 

 e uscat înainte de 

reasamblare. Un 

 ltru de aer care a fost folosit o perioad

Σ

 mai mare 

de  timp  nu  poate 

   cur

Σţ

at complet. Din acest motiv, acesta trebuie 

înlocuit cu unul nou. Un 

 ltru defect trebuie întotdeauna înlocuit.

000Book̲CG40EAF̲EE.indb   62

000Book̲CG40EAF̲EE.indb   62

2010/04/19   18:51:46

2010/04/19   18:51:46

Полезные видео

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к Hitachi CG40EAF?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"