Hitachi CG40EAF - Инструкция по эксплуатации - Страница 62

Триммеры Hitachi CG40EAF - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 85
Загружаем инструкцию
background image

61

Român

Σ

MOD

 

DE

 

ASAMBLARE

Arbore

 

de

 

transmisie

 

la

 

arbore

 fl 

exibil

 (

Fig.

 

1

)

Scoate

ţ

ş

urubul de blocare a tijei (1).

Introduce

ţ

i cap

Σ

tul f

Σ

r

Σ

 gaur

Σ

 al arborelui 

 exibil (2) în 

ţ

eava 

ar ticulat

Σ

 a arborelui de transmisie (3) pân

Σ

 la cap

Σ

ş

i strânge

ţ

ş

urubul de blocare a tijei 

 xând 

ş

urubul pe slotul arborelui 

 exibil.

NOT

Ф

 Asigura

ţ

i-v

Σ

 c

Σ

 alinia

ţ

i cap

Σ

tul p

Σ

trat al arborelui interior 

 exibil 

cu gaura p

Σ

trat

Σ

 a arborelui de transmisie rotind u

ş

or arborele 

de transmisie astfel încât acestea s

Σ

 

 e conectate strâns.

Arbore

 fl 

exibil

 

la

 

motor

 (

Fig.

 

2

)

Trage

ţ

i în sus 

ş

tiftul de blocare (4).

Introduce

ţ

i cap

Σ

tul g

Σ

urit al arborelui 

 exibil  în  cutia  de  ambreiaj 

pân

Σ

 la cap

Σ

t, rotind u

ş

or.

Elibera

ţ

ş

tiftul de blocare pentru a bloca gaura de pozi

ţ

ionare (22).

Montarea

 

mînerului

 

AVERTISMENT

 Când 

utiliza

ţ

i coasa cu lame din o

ţ

el/rigide, utiliza

ţ

i întotdeauna 

bara de protec

ţ

ie (5) 

ş

i hamul de 

ş

old cu bucl

Σ

. (

Fig.

 

3

)

Ata

ş

a

ţ

i mînerul la tija de transmisie, cu unghiul spre motor.

Regla

ţ

i în pozi

ţ

ia cea mai confor tabil

Σ

 înainte de a începe lucrul.

Cablu

 

de

 

accelera

ţ

ie

 

/

 

cordon

 

de

 

oprire

Demonta

ţ

i capacul 

 ltrului de aer. (

Fig.

 

4

)

Conecta

ţ

i cordoanele de oprire. (

Fig.

 

5

)

Insera

ţ

i distan

ţ

ierul (6) între piuli

ţ

ele (7) 

ş

urubate la exteriorul 

cablului de accelera

ţ

ie (8) 

ş

i conecta

ţ

i cap

Σ

tul cablului de 

accelera

ţ

ie (9) la carburator (10). Apoi strînge

ţ

i piuli

ţ

ele (7) pentru a 

 xa cablul de accelera

ţ

ie la distan

ţ

ier (6). (

Fig.

 

6

)

NOT

Ф

 Veri

 ca

ţ

i dac

Σ

 clapeta carburatorului revine la pozi

ţ

ia ralanti 

ş

i dac

Σ

 poate 

  larg deschis

Σ

 prin ac

ţ

ionarea manetei de 

accelera

ţ

ie.

Acoperi

ţ

i  atît  cablul  de  accelera

ţ

ie, cît 

ş

i cordonul de oprire cu 

man

ş

onul de protec

ţ

ie furnizat, pîn

Σ

 la capacul 

 ltrului de aer. (

Fig.

 

7

)

Unele modele pot 

  livrate cu cablul de accelera

ţ

ie 

ş

i cablurile de 

oprire preinstalat.

Instalarea

 

capacului

 

cutiei

 

de

 

antrenare

 (

Fig.

 

8

)

Ata

ş

a

ţ

i capacul cutiei de antrenare (11) cu trei 

ş

uruburi, 

asigurându-v

Σ

  c

Σ

 alinia

ţ

i dintele (12) din cutia de antrenare cu 

gaura (13) din capacul cutiei de antrenare.

Montarea

 

ap

Σ

r

Σ

torii

 

de

 

lam

Σ

 (

Fig.

 

9

)

Supor tul ap

Σ

r

Σ

torii este deja montat pe tija de transmisie.

Monta

ţ

i ap

Σ

r

Σ

toarea de lam

Σ

  pe  tija  de  transmisie  perpendicular 

pe unghiul de transmisie (14). Strînge

ţ

i puternic supor tul ap

Σ

r

Σ

torii 

astfel încît ap

Σ

r

Σ

toarea lamei s

Σ

 nu se balanseze sau s

Σ

 se mi

ş

te în 

timpul opera

ţ

iunii.

ATEN

Ţ

IE

 

Pe durata exploat

Σ

rii, ap

Σ

r

Σ

toarea lamei trebuie s

Σ

 

 e montat

Σ

.

 Dac

Σ

 ap

Σ

r

Σ

toarea lamei nu est montat

Σ

 exist

Σ

  riscul  de  r

Σ

nire 

grav

Σ

.

Extensiile ap

Σ

r

Σ

torii sunt echipate cu limitator de linie de t

Σ

iere. 

Manipula

ţ

i-le cu aten

ţ

ie.

Montarea

 

lamei

 

de

 

t

Σ

iere

 (

Fig.

 

12

)

La  montarea  lamei  de  t

Σ

iere, asigura

ţ

i-v

Σ

  c

Σ

 aceasta nu este 

 surat

Σ

 sau deteriorat

Σ

 

ş

i c

Σ

 muchia este orientat

Σ

 în direc

ţ

ia 

corect

Σ

.

Alinia

ţ

i ori

 ciul supor tului de cu

ţ

it cu ori

 ciul  a

 at pe cutia de viteze 

ş

i intercala

ţ

i cheia Allen pentru a opri rotirea. Roti

ţ

i piuli

ţ

a de 

 xare 

în  sensul  acelor  de  ceasornic,  apoi  îndep

Σ

r ta

ţ

i piuli

ţ

a de 

 xare, 

capacul protector, capacul de protec

ţ

ie al supor tului de cu

ţ

it 

ş

ş

aiba de blocare.

Montarea lamei de t

Σ

iere  se  face  dup

Σ

 cum urmeaz

Σ

: Introduce

ţ

cheia Allen în ori

 ciul supor tului de cu

ţ

it 

ş

i ori

 ciul de pe cutia de 

viteze. Apoi, monta

ţ

i lama de t

Σ

iere (veri

 ca

ţ

i direc

ţ

ia de montare, 

dup

Σ

 cum se indic

Σ

 în 

Fig.

 

14

), capacul de protec

ţ

ie al supor tului 

de cu

ţ

it, capacul protector 

ş

ş

aiba  de  blocare  în  aceast

Σ

 ordine. 

La 

 nal,  strînge

ţ

i bine piuli

ţ

a de 

 xare prin rotirea acesteia în sens 

invers  acelor  de  ceasornic  cu  ajutorul  setului  de  chei  combinate. 
(

Fig.

 

12

)

ATEN

Ţ

IE

  La montarea lamei de t

Σ

iere, 

 xa

ţ

i ori

 ciul central al acestuia la 

par tea convex

Σ

 a supor tului de cu

ţ

it 

ş

i prinde

ţ

i-o de suprafa

ţ

concav

Σ

 a protec

ţ

iei supor tului de cu

ţ

it. Apoi, strînge

ţ

i piuli

ţ

a de 

 xare pentru a preveni descentrarea lamei de t

Σ

iere. (

Fig.

 

12

)

 Dup

Σ

  montarea  lamei  de  t

Σ

iere, asigura

ţ

i-v

Σ

  c

Σ

  a

ţ

i îndep

Σ

r tat 

cheia hexagonal

Σ

 

ş

i setul de chei combinate.

  Înainte de a pune aparatul în func

ţ

iune, asigura

ţ

i-v

Σ

  c

Σ

 lama a 

fost corect montat

Σ

. (

Fig.

 

13

)

  Înainte de a pune aparatul în func

ţ

iune, veri

 ca

ţ

i dac

Σ

 nu exist

Σ

 

 suri sau sp

Σ

r turi în capacul de protec

ţ

ie al supor tului de cu

ţ

it. 

Dac

Σ

 este deteriorat sau uzat, înlocui

ţ

i-l întrucît este un ar ticol 

de consum.

NOT

Ф

 La 

 ecare montare, lama trebuie 

 xat

Σ

 cu nou splint. (

Fig.

 

12

)

Montarea

 

capului

 

de

 

nylon

 (

Fig.

 

15

)

Dac

Σ

 unitatea dvs. are cap de nylon, urma

ţ

i procedura de instalare.

Ata

ş

a

ţ

i supor tul de cu

ţ

it (15) la cutia de viteze. Introduce

ţ

i cheia 

Allen în ori

 ciul  a

 at  pe  cutia  de  viteze  pentru  a  ata

ş

a protec

ţ

ia 

 an

ş

ei (16) 

ş

i ata

ş

a

ţ

i capul de nylon (17) rotindu-l în sensul acelor 

de ceasornic.

NOT

Ф

  Întrucît  acum  nu  folosi

ţ

i protec

ţ

ia supor tului de cu

ţ

it, p

Σ

stra

ţ

i-o 

pentru urm

Σ

toarea utilizare a unei lame metalice.

  Pentru a ata

ş

a extensia ap

Σ

r

Σ

toarei, consulta

ţ

i desenele. 

Pur ta

ţ

i m

Σ

nu

ş

i deoarece extensia are un limitator de linie 

ascu

ţ

it, apoi împinge

ţ

i extensia ap

Σ

r

Σ

toarei pe ap

Σ

r

Σ

toarea 

lamei apoi 

 xa

ţ

i dou

Σ

 cleme.

 Apoi 

ata

ş

a

ţ

ş

urubul. (

Fig.

 

10,

 

11

)

MOD

 

DE

 

EXPLOATARE

Carburant

 (

Fig.

 

16

)

 

AVERTISMENT

 Motocoasa pur tat

Σ

  în  spate  este  echipat

Σ

  cu  un  motor  în 

doi timpi. Întotdeauna pune

ţ

i în func

ţ

iune motorul numai cu 

carburant în care s-a amestecat ulei.

 

La alimentarea cu carburant sau la manipularea acestuia, 
asigura

ţ

i o bun

Σ

 ventilare.

 Carburantul 

 ind  toxic 

ş

i u

ş

or in

 amabil poate provoca r

Σ

ni 

grave, dac

Σ

 este inhalat sau dac

Σ

 intr

Σ

  în  contact  cu  pielea 

dumneavoastr

Σ

. Întotdeauna manipula

ţ

i cu aten

ţ

ie carburantul. 

Asigura

ţ

i întotdeauna o bun

Σ

 ventila

ţ

ie, dac

Σ

 manipula

ţ

carburantul într-un spa

ţ

iu închis.

Carburant

 Folosi

ţ

i întotdeauna benzin

Σ

 cu cifra octanic

Σ

 89, f

Σ

r

Σ

 plumb.

 Folosi

ţ

i ulei original pentru motoare în doi timpi sau folosi

ţ

i un 

amestec între 25:1 pân

Σ

 la 50:1. Pentru propor

ţ

ie consulta

ţ

i, v

Σ

 

rug

Σ

m, recipientul cu ulei sau distribuitorul Hitachi.

 Dac

Σ

 nu dispune

ţ

i de ulei original, folosi

ţ

i un ulei de calitate, 

cu aditivi antioxidan

ţ

i, recomandat pentru motoarele în 2 timpi 

cu r

Σ

cire pe aer (JASO FC GRADE OIL sau ISO EGC GRADE). 

Nu folosi

ţ

i amestecul de ulei BIA sau TCW (pentru motor în doi 

timpi, cu r

Σ

cire pe ap

Σ

).

 Nu 

folosi

ţ

i niciodat

Σ

 ulei multigrad (10 W/30) sau ulei rezidual. 

 Întotdeauna amesteca

ţ

i carburantul 

ş

i uleiul într-un recipient 

curat.

Începe

ţ

i întotdeauna prin a umple rezer vorul cu jum

Σ

tate din 

cantitatea total

Σ

 de carburant care urmeaz

Σ

  s

Σ

 

 e folosit. Ad

Σ

uga

ţ

apoi toat

Σ

 cantitatea de ulei. Amesteca

ţ

i (prin scuturare) mixtura de 

carburant. Ad

Σ

uga

ţ

i cantitatea r

Σ

mas

Σ

 de carburant.

Amesteca

ţ

i (scutura

ţ

i) bine amestecul de carburant înainte de a 

umple complet rezer vorul.

000Book̲CG40EAF̲EE.indb   61

000Book̲CG40EAF̲EE.indb   61

2010/04/19   18:51:46

2010/04/19   18:51:46

Полезные видео

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к Hitachi CG40EAF?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"