Samsung Neo QMini 75QN90B (QE75QN90BAUXUA) - Инструкция по эксплуатации - Страница 182

Телевизоры Samsung Neo QMini 75QN90B (QE75QN90BAUXUA) - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 260
Загружаем инструкцию
background image

Sound and Noise Issues

When the TV has difficulties with sound, these steps may help resolve the problem.

How can I connect an audio device to the TV?

The connection method may differ depending on the audio device, such as HDMI (eARC), Optical, Bluetooth, and
Wi-Fi.

For more information about how to connect an audio device, run 

Connection Guide

.

 

Menu

 

Connected Devices Connection Guide Audio Device

There is no sound or the sound is too low at maximum volume.

Check the volume control of your TV, and then check the volume control of the external device (cable box or
satellite box, DVD, Blu-ray, etc.) connected to your TV.

Check the cable connection between an external device and the TV and then try cable connection again.

The picture is good but there is no sound.

Check the 

Sound Output

 setting. If it is set to 

TV Speaker

, check the volume setting.

 

Menu

 

Settings All Settings Sound Sound Output

 

Try Now

If you are using an external device, check the device’s audio output option.

For example, you may need to change your cable box’s audio option to HDMI if the box connected to your TV is using
an HDMI cable.

To listen to computer sound, connect an external speaker to the computer’s audio output connector.

If your TV has a headphone jack, make sure there is nothing plugged into it.

Reboot the connected device by disconnecting and then reconnecting the device’s power cable.

With a set-top box or cable box, check the cable connection and reboot the external device. When the symptom
persists, contact your service provider.

HDMI (eARC) is connected, and there is no sound.

Check whether 

Digital Output Audio Format

 is set to 

Pass-Through

.

If a sound bar or A/V receiver that does not support 

Dolby Digital+

 is used and 

Pass-Through

 is selected, there is no

sound when a 

Dolby Digital+

 source is received.

It is recommended to set 

Digital Output Audio Format

 to 

Auto

 if only limited audio format is supported depending

on the performance of the connected sound bar or A/V receiver.

 

Menu

 

Settings All Settings Sound Expert Settings Digital Output Audio Format Auto

- 182 -

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к Samsung Neo QMini 75QN90B (QE75QN90BAUXUA)?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"