EFCO AR 53 TBX PLUSCUT 28624 - Инструкция по эксплуатации - Страница 29

Газонокосилки EFCO AR 53 TBX PLUSCUT 28624 - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 41
Загружаем инструкцию
background image

68

38

39

Português

Türkçe

Ελληνικα

ARMAZENAGEM

MUHAFAZASI

ФУΛАΞН

40

37

- Assegure-se que a torneira do reservatório esteja bem fechada 

(consulte as instruções no manual do motor anexo)

.

- Para  facilitar  o  transporte  e  a  armazenagem,  o  punho  pode 

ser  dobrado:  desenrosque  a  maçaneta  e  abaixe  a  parte 

superior do punho

 

(Fig. 37-38).

- Tire o saco recolhe-relvas.

- E svazie  t amb ém  o  carburador  deixando  o  motor  em 

movimento até que termine o combustível.

- Limpe a parte debaixo da carcaça.

- Controle o bom estado da máquina e limpe o filtro do ar, etc.

- Controle  que  todos  os  parafusos  com  porcas  estejam  bem 

apertados.

- Aplique  graxa  ou  óleo  para  motor  nas  partes  sujeitas  a 

ferrugem.

- Tire  a  vela  e  introduza  de  5  a  10  cm

3

  de  óleo  no  furo  do 

cilindro.

- Puxe  lentamente  de  4  a  5  vezes  o  cordão  de  arranque  para 

repartir bem o óleo dentro do cilindro e das válvulas (motor 

4T).

- Repôr  a vela no seu lugar. 

- Puxe de novo o cordão de arranque até encontrar resistência.

- Largue o punho de arranque.

- Conserve o aparelho em lugar seco, se possível sobre um solo 

de  cimento.  Para  protegê-lo  da  umidade,  conserve-o  encima 

de tábuas ou chapas.

AT E N Ç Ã O   -

  L i m p e   o s   r e s í d u o s   d e   r e l v a   d o 

c o m p a r t i m e n t o   d o   v a r i a d o r   ( F i g .   3 9 - 4 0 )   a n t e s   d o 

armazenamento  de  Inverno.  Para  aceder  ao  compartimento, 

desaper te  os  dois  parafusos  (A,  Fig.  39)  para  retirar  a 

protecção.

- Yakıt  deposunun  kapama  valfi  kapalı  olmalıdır 

(Motor 

kullanım kılavuzuna bakın)

.

- Taşınma sırasında saplar katlanabilir. Kolu bırakın ve üst sapı 

katlayın.  Kabloların  sıkışmasını  ya  da  gerilmesini  önleyin 

(Şekil 37-38).

- Torbayı çıkarın.

- Yakıt deposundaki yakıtın tümünü boşaltın.

  Karbüratördeki  yakıtı  boşaltmak  için  makina  durana  kadar 

çalıştırın.

- Kaportanın altını temizleyin.

- Makinayı kontrol edin ve hava filtresini temizleyin.

- Vidaları, somunları, vs. sıkıştırın.

- Paslanabilecek aksamı gresleyin ya da yağlayın.

- Bujiyi çıkarın. Silindire 5-10 cm

3

 kadar iyi yağ koyun.

- Yağı  silindirde  ve  valf lerde  (4  zamanlı  motorlar  için) 

dağ ıt ma k  için  st ar ter  ipini  çekerek  motor un  4-5  ke z 

döndürün.

- Bujiyi takın ama buji telini bağlamayın.

- Starter  ipini  yine  direnle  karşılaşıncaya  kadar  çekin  ve 

bırakın.

- Makinayı  kuru  ve  beton  zeminde  bırakın.  Rutubete  karşı 

korumak için altına mukavva koyun.

DİKKAT  -

  Kıs  mevsimi  boyunca  garaja  kaldırmadan 

önce,  hız  değiştirici  bölmesindeki  (Şek.  39-40)  çim  artıklarını 

temizleyiniz.  Bu  bölmeye  erişmek  için,  korumayı  çıkartmak 

amacıyla iki vidayı (A, Şek. 39) sökünüz.

- Bεβαιωθείτε  ότι  το  ρουμπινέτο  του  δοχείου      καυσίμου  είναι  καλά 

κλειστό 

(διαβάστε  τις  οδηγίες  στο  εγχειρίδιο  του  κινητήρα  που 

επισυνάπτεται)

.

-  Για  να  διευκολύνετε  τη  μεταφορά  και  τη  φύλαξη,το  τιμόνι  μπορεί 

να διπλώσει: ξεβιδώστε το μοχλό και κατεβάστε το άνω τμήμα του 

τιμονιού (Eικ. 37-38).

-  Aφαιρέστε το σάκο περισυλλογής γρασιδιού.

-  Aδειάστε  εντελώς  τη  βενζίνη  που  απέμεινε  στο  δοχείο  καυσίμων. 

Aδειάστε  και  το  καρμπυρατέρ  αφήνοντας  αναμμένο  τον  κινητήρα 

μέχρι να εξαντληθεί η βενζίνη.

-  Kαθαρίστε το κάτω μέρος του σκελετού.

-  Eλέγξτε  την  καλή  κατάσταση  του  μηχανήματος  και  καθαρίστε  το 

φίλτρο αέρος κλπ.

-  Bεβαιωθείτε  ότι  όλες  οι  βίδες  και  τα  παξιμάδια    είναι  κα λά 

σφιγμένα.

-  Aλείψτε  με  γράσο  ή  λάδι  κινητήρα  τα  εξαρτήματα  που  μπορεί  να 

σκουριάσουν.

-  Bγάλτε  το  μπουζί  και  ρίξτε  από  5  έως  10  cm

3

  λάδι  κινητήρα  στην 

τρύπα του κυλίνδρου.

-  Tραβήξτε  αργά  4  ή  5  φορές  το  σχοινί  εκκίνησης  ώστε  το  λάδι  να 

κατανεμηθεί  καλά  μέσα  στον  κύλινδρο  και  τις  βαλβίδες  (4χρονος 

κινητήρας).

-  Ξαναβάλτε το μπουζί στη θέση του.

- Ξανατραβήξτε το σχοινί εκκίνησης μέχρι να βρείτε αντίσταση.

-  Aφήστε τη λαβή εκκίνησης.

-  Φυλάξτε  το  χλοοκοπτικό  σε  στεγνό  μέρος,  αν  είναι  δυνατόν  σε 

τσιμεντένιο  δάπεδο.  Για  να  το  προστατεύσετε  από  την  υγρασία, 

μπορείτε να το βάλετε πάνω σε σανίδες ή σε μια λαμαρίνα.

ΠΡΟΣΟΧΗ  -

  Καθαρίζετε  το  χώρο  του  ρυθμιστή  (Εικ.39-

40)  από  τα  υπολείμματα  της  χλόης  πριν  την  αποθήκευση  για  τη 

χειμερινή  περίοδο.  Για  την  πρόσβαση  στο  χώρο  ξεβιδώστε  τις  δύο 

βίδες (A, Εικ.39) για να βγάλετε τον προφυλακτήρα.

37

Полезные видео

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к EFCO AR 53 TBX PLUSCUT 28624?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"