Makita PLM5113N - Инструкция по эксплуатации - Страница 202

Газонокосилки Makita PLM5113N - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 244
Загружаем инструкцию
background image

202

ATEN

Ţ

IE: 

Motorul trebuie s

ă

 fie complet r

ă

cit 

înainte de depozitarea ma

ş

inii de tuns iarba.

NOT

Ă

:

- La depozitarea oric

ă

rui tip de echipament de 

alimentare într-o zon

ă

 de depozitare a materialelor sau 

o zon

ă

 neventilat

ă

;

- Trebuie s

ă

 lua

ţ

i toate m

ă

surile pentru a proteja 

echipamentul împotriva ruginii. Utilizând un ulei u

ş

or 

sau silicon, acoperi

ţ

i cu un strat echipamentul, în 

special cablurile 

ş

i toate componentele mobile.

- Acorda

ţ

i aten

ţ

ie pentru a nu îndoi sau r

ă

suci cablurile.

- În cazul în care cablul demarorului se deconecteaz

ă

 de 

la ghidajul de cablu de pe mâner, deconecta

ţ

ş

i lega

ţ

la mas

ă

 conductorul bujiei. Ap

ă

sa

ţ

i maneta de control 

al lamei 

ş

i trage

ţ

i u

ş

or cablul de demaror din motor. 

Introduce

ţ

i cablul demarorului în bol

ţ

ul ghidajului de 

cablu de pe manet

ă

.

Transport

Opri

ţ

i motorul 

ş

i l

ă

sa

ţ

i-l s

ă

 se r

ă

ceasc

ă

. Scoate

ţ

i fi

ş

a bujiei 

ş

i goli

ţ

i rezervorul de combustibil conform instruc

ţ

iunilor 

din manualul aferent motorului. Ave

ţ

i grij

ă

 s

ă

 nu îndoi

ţ

ş

s

ă

 nu deteriora

ţ

i cu

ţ

itul atunci când trece

ţ

i ma

ş

ina de tuns 

iarba peste obstacole.

13. DEPANARE

PROBLEM

Ă

CAUZ

Ă

 PROBABIL

Ă

AC

Ţ

IUNE DE REMEDIERE

Motorul nu porne

ş

te.

Clapeta de accelera

ţ

ie nu se afl

ă

 în 

pozi

ţ

ia corect

ă

 pentru condi

ţ

iile date.

Muta

ţ

i clapeta de accelera

ţ

ie în pozi

ţ

ia corect

ă

.

Rezervorul de combustibil este gol.

Umple

ţ

i rezervorul cu combustibil: consulta

ţ

MANUALUL PROPRIETARULUI MOTORULUI.

Elementul filtrului de aer este uscat.

Cur

ăţ

a

ţ

i elementul filtrului de aer: consulta

ţ

MANUALUL PROPRIETARULUI MOTORULUI.

Bujia nu este strâns

ă

 suficient.

Strânge

ţ

i bujia la 25 - 30 Nm.

Conductorul bujiei este sl

ă

bit sau 

deconectat de la bujie.

Monta

ţ

i conductorul la bujie.

Spa

ţ

iul bujiei este incorect.

Stabili

ţ

i spa

ţ

iul între electrozi la 0,7 - 0,8 mm.

Bujia este defect

ă

.

Instala

ţ

i o bujie nou

ă

, cu spa

ţ

ii corecte între 

electrozi: consulta

ţ

i MANUALUL 

PROPRIETARULUI MOTORULUI.

Carburatorul este inundat cu 
combustibil.

Demonta

ţ

i elementul filtrului de aer 

ş

i trage

ţ

continuu cablul demarorului pân

ă

 când carburatorul 

se cur

ăţă

, apoi instala

ţ

i elementul filtrului de aer.

Modul de aprindere defect.

Contacta

ţ

i centrul de service autorizat Makita.

Motorul porne

ş

te greu sau 

pierde putere.

Mizeri, ap

ă

 sau rezervorul de 

combustibil înfundat.

Evacua

ţ

i combustibilul 

ş

i cur

ăţ

a

ţ

i rezervorul. Umple

ţ

rezervorul cu combustibil proasp

ă

t, curat.

Orificiul de aerisire din capacul 
rezervorului de combustibil este 
înfundat.

Cur

ăţ

a

ţ

i sau înlocui

ţ

i capacul rezervorului de 

combustibil.

Elementul filtrului de aer este murdar.

Cur

ăţ

a

ţ

i elementul filtrului de aer.

Motorul opereaz

ă

 

neregulat.

Bujia este defect

ă

.

Instala

ţ

i o bujie nou

ă

, cu spa

ţ

ii corecte între 

electrozi: consulta

ţ

i MANUALUL 

PROPRIETARULUI MOTORULUI.

Spa

ţ

iul bujiei este incorect.

Stabili

ţ

i spa

ţ

iul între electrozi la 0,7 - 0,8 mm.

Elementul filtrului de aer este uscat.

Cur

ăţ

a

ţ

i elementul filtrului de aer: consulta

ţ

MANUALUL PROPRIETARULUI MOTORULUI.

Ralantiul motorului este 
incorect.

Elementul filtrului de aer este murdar.

Cur

ăţ

a

ţ

i elementul filtrului de aer: consulta

ţ

MANUALUL PROPRIETARULUI MOTORULUI.

Orificiile de aer din carcasa motorului 
sunt blocate.

Elimina

ţ

i reziduurile din fante.

C

ă

ile de aer 

ş

i nervurile de r

ă

cire de 

sub carcasa ventilatorului motorului 
sunt blocate.

Îndep

ă

rta

ţ

i reziduurile din c

ă

ile de aer 

ş

i nervurile de 

r

ă

cire.

Motorul prezint

ă

 rateuri la 

tura

ţ

ie ridicat

ă

.

Spa

ţ

iul dintre electrozii bujiei este prea 

mic.

Stabili

ţ

i spa

ţ

iul între electrozi la 0,7 - 0,8 mm.

Полезные видео

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к Makita PLM5113N?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"