Hitachi CH66EB3 - Инструкция по эксплуатации - Страница 55

Электропилы Hitachi CH66EB3 - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 76
Загружаем инструкцию
background image

55

Român

ă

MOD

 

DE

 

EXPLOATARE

Carburant

 (

Fig.

 

1

)

 

AVERTISMENT

 

Foarfecele  de  tuns  grad  viu  sunt  echipate  cu  un  motor  în 

doi timpi. Rula

ţ

i întotdeauna motorul alimentîndu-l numai cu 

benzin

ă

 în amestec cu ulei.

  La alimentarea cu carburant sau la manipularea acestuia, 

asigura

ţ

i o bun

ă

 ventilare.

Carburant

 Folosi

ţ

i întotdeauna benzin

ă

 cu cifra octanic

ă

 89, f

ă

r

ă

 plumb.

 Folosi

ţ

i ulei original pentru motoare în doi timpi sau folosi

ţ

i un 

amestec între 25:1 pân

ă

 la 50:1. Pentru propor

ţ

ie consulta

ţ

i, v

ă

 

rug

ă

m, recipientul cu ulei sau distribuitorul Hitachi.

○ 

Dac

ă

 nu dispune

ţ

i de ulei original, folosi

ţ

i un ulei de calitate, 

cu aditivi antioxidan

ţ

i, recomandat pentru motoarele în 2 timpi 

cu r

ă

cire pe aer (JASO FC GRADE OIL sau ISO EGC GRADE). 

Nu folosi

ţ

i amestecul de ulei BIA sau TCW (pentru motor în doi 

timpi, cu r

ă

cire pe ap

ă

).

 Nu 

utiliza

ţ

i niciodat

ă

 ulei multigrad (10W/30) sau ulei rezidual.

 Întotdeauna amesteca

ţ

i carburantul 

ş

i uleiul într-un recipient 

curat.

Începe

ţ

i întotdeauna prin a umple rezervorul cu jum

ă

tate din 

cantitatea total

ă

 de carburant care urmeaz

ă

 s

ă

 

fi

 e folosit. Ad

ă

uga

ţ

apoi toat

ă

 cantitatea de ulei. Amesteca

ţ

i (prin scuturare) mixtura de 

carburant. Ad

ă

uga

ţ

i cantitatea r

ă

mas

ă

 de carburant.

Amesteca

ţ

i (scutura

ţ

i) bine amestecul de carburant înainte de a 

umple complet rezervorul.

Alimentare

 

cu

 

carburant

 

ATEN

Ţ

IE

 (

Fig.

 

2

)

  Înainte de realimentare, opri

ţ

i întotdeauna motorul.

 Cînd rezervorul de carburant (1) este plin, deschide

ţ

încet rezervorul de carburant, pentru a se elimina posibila 

suprapresiune.

 Dup

ă

 alimentarea cu carburant, strînge

ţ

i cu aten

ţ

ie bu

ş

onul 

rezervorului.

  Înainte de a repune echipamentul în func

ţ

iune, îndep

ă

rta

ţ

i-v

ă

 

cu cel pu

ţ

in 3 m de zona de alimentare cu carburant.

Înainte de realimentare, cur

ăţ

a

ţ

i zona bu

ş

onului rezervorului de 

carburant, pentru a v

ă

 asigura c

ă

  în  rezervor  nu  p

ă

trund impurit

ăţ

(gunoaie). Înainte de alimentare, scutura

ţ

i recipientul pentru a 

asigura o bun

ă

 amestecare a carburantului.

Punere

 

în

 

func

ţ

iune

ATEN

Ţ

IE

  Înainte de a pune în func

ţ

iune aparatul, asigura

ţ

i-v

ă

  c

ă

 

dispozitivul de t

ă

iere nu atinge 

ş

i alte obiecte.

1. Pune

ţ

i comutatorul de aprindere (2) pe pozi

ţ

ia ON (deschis) (A). 

(

Fig.

 

3

)

 * 

 

Ap

ă

sa

ţ

i para pompei de amorsare (4) de mai multe ori pentru 

ca jetul de carburant s

ă

 curg

ă

 prin par

ă

 sau canalul de retur. 

(Dac

ă

 este echipat) (

Fig.

 

4

)

2.  Cu butonul manetei de accelera

ţ

ie (3) ap

ă

sat, trage

ţ

i maneta de 

accelera

ţ

ie, apoi elibera

ţ

i încet mai întâi maneta de accelera

ţ

ie, 

apoi butonul de blocare a manetei de accelera

ţ

ie. Astfel 

fl

 uturele va 

fi

  blocat în pozi

ţ

ia de demaraj. (

Fig.

 

3

)

3. Pune

ţ

i mînerul de 

ş

oc (5) în pozi

ţ

ia  CLOSED  (închis)  (B).  (

Fig.

 

5

)

4. Trage

ţ

i brusc demarorul cu recul, avînd grij

ă

  s

ă

 strînge

ţ

puternic mînerul în palm

ă

 nepermi

ţ

îndu-i s

ă

 sar

ă

 înapoi. (

Fig.

 

6

)

5. Cînd 

sim

ţ

i

ţ

i c

ă

 motorul vrea s

ă

 porneasc

ă

, întoarce

ţ

i mînerul de 

ş

oc în pozi

ţ

ia RUN (deschis) (C). Apoi ap

ă

sa

ţ

i brusc din nou pe 

demarorul cu recul.

NOT

Ă

 Dac

ă

 motorul nu demareaz

ă

, repeta

ţ

i procedurile de la 2 la 4.

6. Dup

ă

  pornirea  motorului,  l

ă

sa

ţ

i-l s

ă

 mearg

ă

  în  gol  timp  de 

2–3 minute pentru a se înc

ă

lzi, înainte de a-l supune la orice 

sarcin

ă

.

T

ă

iere

Pentru a t

ă

ia, l

ă

sa

ţ

i motorul s

ă

 mearg

ă

 cu toat

ă

 viteza pentru 

a men

ţ

ine viteza adecvat

ă

. Pentru a tunde partea superioar

ă

 a 

gardului viu, 

ţ

ine

ţ

i foarfecele astfel încât lamele s

ă

 se a

fl

 e  într-

un  unghi  de  la  15  la  30  de  grade  fa

ţă

 de orizontal

ă

 

ş

i deplasa

ţ

foarfecele în arc de cerc spre margine pentru a îndep

ă

rta t

ă

ieturile. 

Pentru a tunde p

ă

r

ţ

ile laterale ale unui gard viu, men

ţ

ine

ţ

i lama în 

pozi

ţ

ie vertical

ă

 

ş

i deplasa

ţ

i foarfecele în arc de cerc.

NOT

Ă

 

Mîner

 

turnant

 

cu

 

reglaj

 

multiplu

 (

Fig.

 

7

 

Mânerul lateral de control se rote

ş

te  90  de  grade  pentru  a 

asigura o utilizare confortabil

ă

  în  timpul  adapt

ă

rii unei variet

ăţ

de unghiuri de t

ă

iere. Mânerul permite cinci pozi

ţ

ii diferite 

de blocare. Înainte de a încerca s

ă

 regla

ţ

i mânerul lateral, 

asigura

ţ

i-v

ă

 c

ă

 ma

ş

ina este la ralanti sau c

ă

 motorul este oprit. 

 Ma

ş

ina se va opri automat dac

ă

  maneta  de  accelera

ţ

ie este 

ap

ă

sat

ă

  în  timp  ce  mânerul  NU  este 

fi

 xat într-una dintre cele 

cinci pozi

ţ

ii prestabilite. Nu încerca

ţ

i niciodat

ă

  s

ă

 exploata

ţ

ma

ş

ina dac

ă

  mânerul  lateral  nu  este  corect  blocat  în  l

ă

ca

ş

ul 

s

ă

u.

 

Pentru a roti mânerul, ap

ă

sa

ţ

i pâghia de blocare (6) care îi 

permite mânerului s

ă

 se roteasc

ă

. Ap

ă

sa

ţ

i pârghia de blocare 

(6) pentru a elibera opritorul 

ş

i a-i permite mânerului s

ă

 se 

roteasc

ă

. Roti

ţ

i mânerul în pozi

ţ

ia de blocare dorit

ă

, de 0°, 45° 

sau 90° 

ş

i ap

ă

sa

ţ

i pârghia de blocare (7) pentru a 

fi

 xa mânerul 

în loca

ş

ul s

ă

u. 

 D: 

BLOCARE 

 E: 

DEBLOCARE

Oprire

 (

Fig.

 

8

)

Reduce

ţ

i viteza motorului 

ş

i ap

ă

sa

ţ

i comutatorul de aprindere în 

pozi

ţ

ia de oprire (F).

ÎNTRE

Ţ

INERE

ÎNTRE

Ţ

INEREA, ÎNLOCUIREA SAU REPARAREA 

DISPOZITIVELOR 

Ş

I A SISTEMULUI DE CONTROL AL EMISIILOR 

POATE FI EFECTUAT

Ă

 DE ORICE PERSOAN

Ă

 SAU ATELIER DE 

REPARA

Ţ

II MOTOARE NE-RUTIERE.

Reglarea

 

carburatorului

 (

Fig.

 

9

)

 

AVERTISMENT

 Dispozitivul de t

ă

iere poate 

fi

 

 rotit în timpul regl

ă

rii 

carburatorului.

 Nu 

porni

ţ

i niciodat

ă

 motorul, dac

ă

 ambreiajul nu are carcasa de 

protec

ţ

ie complet montat

ă

. În caz contrar, ambreiajul se poate 

desprinde 

ş

i poate provoca accidentarea operatorului.

În carburator, carburantul este amestecat cu aer. Dac

ă

 motorul este 

rodat din fabric

ă

, carburatorul este, de fapt, reglat. Pot 

fi

   necesare 

regl

ă

ri ulterioare, în func

ţ

ie de clim

ă

 

ş

i de altitudine. Carburatorul 

are o singur

ă

 posibilitate de reglare:

T

 

=

 

Ş

urubul

 

de

 

reglare

 

a

 

vitezei

 

de

 

mers

 

în

 

gol.

Reglare

 

vitez

ă

 

de

 

mers

 

în

 

gol

 (

T

)

Veri

fi

 ca

ţ

i dac

ă

 

fi

 ltrul de aer este curat. Dac

ă

  viteza  de  rota

ţ

ie în gol 

este corect

ă

, dispozitivul de t

ă

iere  nu  se  rote

ş

te. Dac

ă

 dispozitivul 

trebuie reglat, strânge

ţ

ş

urubul T (în sensul acelor de ceasornic), 

cu motorul pornit, pîn

ă

 cînd dispozitivul de t

ă

iere începe s

ă

 se 

roteasc

ă

. Sl

ă

bi

ţ

i (în sens invers acelor de ceasornic) 

ş

urubul pîn

ă

 

cînd dispozitivul de t

ă

iere se opre

ş

te. A

ţ

i atins viteza de rota

ţ

ie în 

gol corect

ă

 cînd motorul func

ţ

ioneaz

ă

 u

ş

or, în orice pozi

ţ

ie, cu mult 

sub rpm, iar dispozitivul de t

ă

iere începe s

ă

 se roteasc

ă

În cazul în care dispozitivul de t

ă

iere continu

ă

  s

ă

 se roteasc

ă

 

ş

dup

ă

  reglarea  vitezei  de  rota

ţ

ie  în  gol,  contacta

ţ

i un distribuitor 

Hitachi.

000Book̲CH50EA3̲EE.indb   55

000Book̲CH50EA3̲EE.indb   55

2009/12/04   18:55:57

2009/12/04   18:55:57

Полезные видео

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к Hitachi CH66EB3?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"