Hitachi CG40EAS - Инструкция по эксплуатации - Страница 66

Триммеры Hitachi CG40EAS - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 93
Загружаем инструкцию
background image

65

Român

Σ

MOD

 

DE

 

ASAMBLARE

Arbore

 

transmisie

 

motor

 (

Fig.

 

1

)

Sl

Σ

bi

ţ

i piuli

ţ

a de blocare a tijei (1) rotind-o de aprox. zece ori, astfel 

încît piuli

ţ

a s

Σ

 nu împiedice inserarea tijei arborelui de transmisie. 

La inserarea tijei arborelui de transmisie, 

ţ

ine

ţ

i piuli

ţ

a de blocare a 

tijei în afar

Σ

, evitînd 

 xarea interioar

Σ

 prin obstruc

ţ

ionare.

Unele modele po 

  livrate cu arborele de transmisie preinstalat.

NOT

Ф

 

Cînd tija de transmisie se insereaz

Σ

 greu pîn

Σ

 în pozi

ţ

ia 

marcat

Σ

  pe  tija  de  transmisie,  roti

ţ

i  tija  de  transmisie  în  cap

Σ

tul 

monturii cu

ţ

itului, în sensul acelor de ceasornic sau în sens 

invers. Fixa

ţ

i dublura piuli

ţ

ei de blocare a tijei pe ori

 ciul din tija 

arborelui de transmisie. Apoi strânge

ţ

i ferm piuli

ţ

a (1).

Montarea

 

mînerului

Scoate

ţ

i supor tul de mîner din ansamblu (2). (

Fig.

 

2

Fixa

ţ

i mînerele 

ş

 xa

ţ

i u

ş

or supor tul de mîner cu ajutorul a patru 

ş

uruburi. Regla

ţ

i în pozi

ţ

ia adecvat

Σ

. Apoi strînge

ţ

ş

uruburile.

Ata

ş

a

ţ

i teaca de protec

ţ

ie la arborele de transmisie sau mîner 

folosind inelele elastice (3). (

Fig.

 

3

)

NOT

Ф

 Dac

Σ

  pe  durata  exploat

Σ

rii, teaca de protec

ţ

ie se desprinde 

de mîner sau de 

ţ

eav

Σ

, poate 

   atras

Σ

  de  un  obiect 

ş

i poate 

provoca r

Σ

nirea grav

Σ

. Nu desprinde

ţ

i teaca de protec

ţ

ie de 

mîner sau de 

ţ

ev

Σ

.

Cablu

 

de

 

accelera

ţ

ie

 / 

cordon

 

de

 

oprire

Demonta

ţ

i capacul 

 ltrului de aer. (

Fig.

 

4

)

Conecta

ţ

i cordoanele de oprire. (

Fig.

 

5

)

Insera

ţ

i distan

ţ

ierul (4) între piuli

ţ

ele (5) 

ş

urubate la exteriorul 

cablului de accelera

ţ

ie (6) 

ş

i conecta

ţ

i cap

Σ

tul cablului de 

accelera

ţ

ie  (7)  la  carburator  (8).  Apoi  strînge

ţ

i piuli

ţ

ele (5) pentru a 

 xa cablul de accelera

ţ

ie la distan

ţ

ier (4). (

Fig.

 

6

)

NOT

Ф

 Veri

 ca

ţ

i dac

Σ

 clapeta carburatorului revine la pozi

ţ

ia ralanti 

ş

i dac

Σ

 poate 

  larg deschis

Σ

 prin ac

ţ

ionarea manetei de 

accelera

ţ

ie.

Acoperi

ţ

i  atît  cablul  de  accelera

ţ

ie, cît 

ş

i cordonul de oprire cu 

man

ş

onul de protec

ţ

ie furnizat, pîn

Σ

 la capacul 

 ltrului de aer. (

Fig.

 

7

)

Unele modele po 

  livrate cu arborele de transmisie preinstalat.

Montarea

 

ap

Σ

r

Σ

torii

 

de

 

lam

Σ

 (

Fig.

 

8

)

Supor tul ap

Σ

r

Σ

torii este deja montat pe tija de transmisie.

Monta

ţ

i ap

Σ

r

Σ

toarea de lam

Σ

  pe  tija  de  transmisie  perpendicular 

pe  unghiul  de  transmisie  (9).  Strînge

ţ

i puternic supor tul ap

Σ

r

Σ

torii 

astfel încît ap

Σ

r

Σ

toarea lamei s

Σ

 nu se balanseze sau s

Σ

 se mi

ş

te 

în timpul opera

ţ

iunii.

ATEN

Ţ

IE

 

Pe durata exploat

Σ

rii, ap

Σ

r

Σ

toarea lamei trebuie s

Σ

 

 e montat

Σ

.

 Dac

Σ

 ap

Σ

r

Σ

toarea lamei nu est montat

Σ

 exist

Σ

  riscul  de  r

Σ

nire 

grav

Σ

.

Ap

Σ

r

Σ

toarea lamei este echipat

Σ

 cu limitator de linie de t

Σ

iere. 

Manipula

ţ

i-le cu aten

ţ

ie.

NOT

Ф

 La ata

ş

area extensiei ap

Σ

r

Σ

torii, limitatorul liniei de t

Σ

iere 

trebuie îndep

Σ

r tat de pe ap

Σ

r

Σ

toarea lamei.

  Pentru a îndep

Σ

r ta  extensia  ap

Σ

r

Σ

torii, consulta

ţ

i desenele. 

Pur ta

ţ

i m

Σ

nu

ş

i dac

Σ

 extensia are limitator de linie de t

Σ

iere, 

împinge

ţ

i cele patru taburi p

Σ

trate în ap

Σ

r

Σ

toare, în ordine, unul 

cîte unul. (

Fig.

 

10

)

Montarea

 

lamei

 

de

 

t

Σ

iere

 (

Fig.

 

11

)

La  montarea  lamei  de  t

Σ

iere, asigura

ţ

i-v

Σ

  c

Σ

 aceasta nu este 

 surat

Σ

 sau deteriorat

Σ

 

ş

i c

Σ

 muchia este orientat

Σ

 în direc

ţ

ia 

corect

Σ

.

Alinia

ţ

i ori

 ciul supor tului de cu

ţ

it cu ori

 ciul  a

 at pe cutia de 

viteze (în par tea superioar

Σ

 a cutiei de viteze) 

ş

i intercala

ţ

i cheia 

Allen pentru a opri rotirea. Roti

ţ

i piuli

ţ

a de 

 xare în sensul acelor 

de ceasornic, apoi îndep

Σ

r ta

ţ

i piuli

ţ

a de 

 xare, capacul protector, 

capacul de protec

ţ

ie al supor tului de cu

ţ

it 

ş

ş

aiba de blocare.

Montarea lamei de t

Σ

iere  se  face  dup

Σ

 cum urmeaz

Σ

: Introduce

ţ

cheia Allen în ori

 ciul supor tului de cu

ţ

it 

ş

i ori

 ciul de pe cutia de 

viteze. Apoi, monta

ţ

i lama de t

Σ

iere (veri

 ca

ţ

i direc

ţ

ia de montare, 

dup

Σ

 cum se indic

Σ

 în 

Fig.

 

13

), capacul de protec

ţ

ie al supor tului 

de cu

ţ

it, capacul protector 

ş

ş

aiba  de  blocare  în  aceast

Σ

 ordine. 

La 

 nal,  strînge

ţ

i bine piuli

ţ

a de 

 xare prin rotirea acesteia în sens 

invers  acelor  de  ceasornic  cu  ajutorul  setului  de  chei  combinate. 
(

Fig.

 

11

)

ATEN

Ţ

IE

  La montarea lamei de t

Σ

iere, 

 xa

ţ

i ori

 ciul central al acestuia la 

par tea convex

Σ

 a supor tului de cu

ţ

it 

ş

i prinde

ţ

i-o de suprafa

ţ

concav

Σ

 a protec

ţ

iei supor tului de cu

ţ

it. Apoi, strînge

ţ

i piuli

ţ

a de 

 xare pentru a preveni descentrarea lamei de t

Σ

iere. (

Fig.

 

11

)

 Dup

Σ

  montarea  lamei  de  t

Σ

iere, asigura

ţ

i-v

Σ

  c

Σ

  a

ţ

i îndep

Σ

r tat 

cheia hexagonal

Σ

 

ş

i setul de chei combinate.

  Înainte de a pune aparatul în func

ţ

iune, asigura

ţ

i-v

Σ

  c

Σ

 lama a 

fost corect montat

Σ

.

  Înainte de a pune aparatul în func

ţ

iune, veri

 ca

ţ

i dac

Σ

 nu exist

Σ

 

 suri sau sp

Σ

r turi în capacul de protec

ţ

ie al supor tului de cu

ţ

it. 

Dac

Σ

 este deteriorat sau uzat, înlocui

ţ

i-l întrucît este un ar ticol 

de consum.

NOT

Ф

 La 

 ecare montare, lama trebuie 

 xat

Σ

 cu nou splint. (

Fig.

 

11

)

Montarea

 

capului

 

de

 

nylon

Ata

ş

a

ţ

i supor tul de cu

ţ

it (10) la cutia de viteze. Introduce

ţ

i cheia 

Allen în ori

 ciul  a

 at  pe  cutia  de  viteze  pentru  a  ata

ş

a protec

ţ

ia 

 an

ş

ei (11) 

ş

i ata

ş

a

ţ

i capul de nylon (12) rotindu-l în sensul acelor 

de ceasornic.

NOT

Ф

 

Întrucît  acum  nu  folosi

ţ

i protec

ţ

ia supor tului de cu

ţ

it, p

Σ

stra

ţ

i-o 

pentru urm

Σ

toarea utilizare a unei lame metalice.

MOD

 

DE

 

EXPLOATARE

Carburant

 (

Fig.

 

15

)

 

AVERTISMENT

  Motocoasa este echipat

Σ

 cu un motor în doi timpi. Întotdeauna 

pune

ţ

i în func

ţ

iune motorul numai cu carburant în care s-a 

amestecat ulei.

 

La alimentarea cu carburant sau la manipularea acestuia, 
asigura

ţ

i o bun

Σ

 ventilare.

 Carburantul 

 ind  toxic 

ş

i u

ş

or in

 amabil poate provoca r

Σ

ni 

grave, dac

Σ

 este inhalat sau dac

Σ

 intr

Σ

  în  contact  cu  pielea 

dumneavoastr

Σ

. Întotdeauna manipula

ţ

i cu aten

ţ

ie carburantul. 

Asigura

ţ

i întotdeauna o bun

Σ

 ventila

ţ

ie, dac

Σ

 manipula

ţ

carburantul într-un spa

ţ

iu închis.

Carburant

 Folosi

ţ

i întotdeauna benzin

Σ

 cu cifra octanic

Σ

 89, f

Σ

r

Σ

 plumb.

 Folosi

ţ

i ulei original pentru motoare în doi timpi sau folosi

ţ

i un 

amestec între 25:1 pân

Σ

 la 50:1. Pentru propor

ţ

ie consulta

ţ

i, v

Σ

 

rug

Σ

m, recipientul cu ulei sau distribuitorul Hitachi.

 Dac

Σ

 nu dispune

ţ

i de ulei original, folosi

ţ

i un ulei de calitate, 

cu aditivi antioxidan

ţ

i, recomandat pentru motoarele în 2 timpi 

cu r

Σ

cire pe aer (JASO FC GRADE OIL sau ISO EGC GRADE). 

Nu folosi

ţ

i amestecul de ulei BIA sau TCW (pentru motor în doi 

timpi, cu r

Σ

cire pe ap

Σ

).

 Nu 

folosi

ţ

i niciodat

Σ

 ulei multigrad (10 W/30) sau ulei rezidual. 

 Întotdeauna amesteca

ţ

i carburantul 

ş

i uleiul într-un recipient 

curat.

Începe

ţ

i întotdeauna prin a umple rezer vorul cu jum

Σ

tate din 

cantitatea total

Σ

 de carburant care urmeaz

Σ

  s

Σ

 

 e folosit. Ad

Σ

uga

ţ

apoi toat

Σ

 cantitatea de ulei. Amesteca

ţ

i (prin scuturare) mixtura de 

carburant. Ad

Σ

uga

ţ

i cantitatea r

Σ

mas

Σ

 de carburant.

Amesteca

ţ

i (scutura

ţ

i) bine amestecul de carburant înainte de a 

umple complet rezer vorul.

000Book̲CG40EAS̲EE.indb   65

000Book̲CG40EAS̲EE.indb   65

2011/01/13   9:47:42

2011/01/13   9:47:42

Полезные видео

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к Hitachi CG40EAS?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"