HP DL380 Gen10 (P24840-B21) - Инструкция по эксплуатации - Страница 155

Системные блоки HP DL380 Gen10 (P24840-B21) - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 157
Загружаем инструкцию
background image

Some parts do not qualify for CSR. Your Hewlett Packard Enterprise authorized service provider will
determine whether a repair can be accomplished by CSR.

For more information about CSR, contact your local service provider or go to the CSR website:

http://www.hpe.com/support/selfrepair

Remote support

Remote support is available with supported devices as part of your warranty or contractual support
agreement. It provides intelligent event diagnosis, and automatic, secure submission of hardware event
notifications to Hewlett Packard Enterprise, which will initiate a fast and accurate resolution based on your
product's service level. Hewlett Packard Enterprise strongly recommends that you register your device for
remote support.

If your product includes additional remote support details, use search to locate that information.

Remote support and Proactive Care information

HPE Get Connected

www.hpe.com/services/getconnected

HPE Proactive Care services

www.hpe.com/services/proactivecare

HPE Proactive Care service: Supported products list

www.hpe.com/services/proactivecaresupportedproducts

HPE Proactive Care advanced service: Supported products list

www.hpe.com/services/proactivecareadvancedsupportedproducts

Proactive Care customer information

Proactive Care central

www.hpe.com/services/proactivecarecentral

Proactive Care service activation

www.hpe.com/services/proactivecarecentralgetstarted

Warranty information

To view the warranty for your product, see the 

Safety and Compliance Information for Server, Storage, Power,

Networking, and Rack Products

 document, available at the Hewlett Packard Enterprise Support Center:

www.hpe.com/support/Safety-Compliance-EnterpriseProducts

Additional warranty information

HPE ProLiant and x86 Servers and Options

www.hpe.com/support/ProLiantServers-Warranties

HPE Enterprise Servers

www.hpe.com/support/EnterpriseServers-Warranties

HPE Storage Products

www.hpe.com/support/Storage-Warranties

HPE Networking Products

www.hpe.com/support/Networking-Warranties

Remote support

155

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к HP DL380 Gen10 (P24840-B21)?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"