Системные блоки HP DL380 Gen10 (P24840-B21) - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.
Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.
"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.

Support and other resources
Accessing Hewlett Packard Enterprise Support
• For live assistance, go to the Contact Hewlett Packard Enterprise Worldwide website:
• To access documentation and support services, go to the Hewlett Packard Enterprise Support Center
website:
http://www.hpe.com/support/hpesc
Information to collect
• Technical support registration number (if applicable)
• Product name, model or version, and serial number
• Operating system name and version
• Firmware version
• Error messages
• Product-specific reports and logs
• Add-on products or components
• Third-party products or components
Accessing updates
• Some software products provide a mechanism for accessing software updates through the product
interface. Review your product documentation to identify the recommended software update method.
• To download product updates:
Hewlett Packard Enterprise Support Center
Hewlett Packard Enterprise Support Center: Software downloads
Software Depot
www.hpe.com/support/softwaredepot
• To subscribe to eNewsletters and alerts:
• To view and update your entitlements, and to link your contracts and warranties with your profile, go to the
Hewlett Packard Enterprise Support Center
More Information on Access to Support Materials
page:
www.hpe.com/support/AccessToSupportMaterials
IMPORTANT:
Access to some updates might require product entitlement when accessed through the Hewlett Packard
Enterprise Support Center. You must have an HPE Passport set up with relevant entitlements.
Customer self repair
Hewlett Packard Enterprise customer self repair (CSR) programs allow you to repair your product. If a CSR
part needs to be replaced, it will be shipped directly to you so that you can install it at your convenience.
154
Support and other resources
Характеристики
Остались вопросы?Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)