Hitachi CG31EBS - Инструкция по эксплуатации - Страница 69

Триммеры Hitachi CG31EBS - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 93
Загружаем инструкцию
background image

68

Român

Σ

 

AVERTISMENT

 

Dispozitivul de t

Σ

iere poate r

Σ

ni în cazul în care continu

Σ

  s

Σ

 se 

roteasc

Σ

 dup

Σ

 oprirea motorului sau întreruperea aliment

Σ

rii. 

Dup

Σ

 ce a

ţ

i deconectat aparatul, înainte de a-l depune, 

asigura

ţ

i-v

Σ

 c

Σ

 dispozitivul de t

Σ

iere s-a oprit.

Fixa

ţ

i viteza motorului la valoarea cea mai mic

Σ

 posibil 

ş

i lovi

ţ

Capul de p

Σ

mînt. (

Fig.

 

27

) Linia de nylon poate 

  extins

Σ

 

ş

i manual, 

dar motorul trebuie s

Σ

 

 e complet oprit. (

Fig.

 

28

Înainte de 

 ecare utilizare, regla

ţ

i linia de nylon la o lungime 

adecvat

Σ

, de 11 – 14 cm.

ÎNTRE

Ţ

INERE

ÎNTRE

Ţ

INEREA, ÎNLOCUIREA SAU REPARAREA DIPOZITIVULUI 

Ş

I A SISTEMULUI DE CONTROL AL EMISIILOR POT FI 

EFECTUATE DE ORICE PERSOAN

Ф

 SAU ATELIER DE REPARA

Ţ

II 

MOTOARE NE-RUTIERE.

Reglarea

 

carburatorului

 (

Fig.

 

29

)

 

AVERTISMENT

 Dispozitivul de t

Σ

iere poate 

 

 rotit în timpul regl

Σ

rii 

carburatorului.

 Nu 

porni

ţ

i niciodat

Σ

 motorul, dac

Σ

 

ţ

eava 

ş

i car terul de ambreiaj 

nu  au  fost  asamblate!  În  caz  contrar,  ambreiajul  se  poate 
desprinde 

ş

i poate provoca accidentarea operatorului.

În carburator, carburantul este amestecat cu aer. Dac

Σ

 motorul are 

testele de rulare efectuate în fabric

Σ

, carburatorul este reglat. Pot 

  necesare regl

Σ

ri ulterioare, în func

ţ

ie de clim

Σ

 

ş

i de altitudine. 

Carburatorul are o singur

Σ

 posibilitate de reglare:

T

 

=

 

Ş

urubul

 

de

 

reglare

 

a

 

vitezei

 

de

 

mers

 

în

 

gol.

 

Reglare

 

vitez

Σ

 

de

 

mers

 

în

 

gol

 (

T

)

Veri

 ca

ţ

i dac

Σ

 

 ltrul de aer este curat. Dac

Σ

  viteza  de  rota

ţ

ie în gol 

este corect

Σ

, dispozitivul de t

Σ

iere  nu  se  rote

ş

te. Dac

Σ

 dispozitivul 

trebuie reglat, strânge

ţ

ş

urubul T (în sensul acelor de ceasornic), 

cu motorul pornit, pîn

Σ

 cînd dispozitivul de t

Σ

iere începe s

Σ

 se 

roteasc

Σ

. Sl

Σ

bi

ţ

i (în sens invers acelor de ceasornic) 

ş

urubul pîn

Σ

 

cînd dispozitivul de t

Σ

iere se opre

ş

te. A

ţ

i atins viteza de rota

ţ

ie în 

gol corect

Σ

 cînd motorul func

ţ

ioneaz

Σ

 u

ş

or, în orice pozi

ţ

ie, cu mult 

sub rpm, iar dispozitivul de t

Σ

iere începe s

Σ

 se roteasc

Σ

.

În cazul în care dispozitivul de t

Σ

iere continu

Σ

  s

Σ

 se roteasc

Σ

 

ş

dup

Σ

  reglarea  vitezei  de  rota

ţ

ie  în  gol,  contacta

ţ

i un distribuitor 

Hitachi.

NOT

Ф

 

În gol, rpm standard este 2200 –2800 rpm.

 

AVERTISMENT

 

Atunci cînd motorul func

ţ

ioneaz

Σ

  în  gol,  anexa  de  t

Σ

iere în 

niciun caz nu trebuie s

Σ

 se roteasc

Σ

.

Filtrul

 

de

 

aer

 (

Fig.

 

30

)

Filtrul de aer trebuie cur

Σţ

at de praf 

ş

i murd

Σ

rie, pentru a evita:

 Proasta 

func

ţ

ionare a carburatorului

  Probleme la pornire

  Reducerea puterii motorului

 Uzarea 

inutil

Σ

 a pieselor motorului

  Consumul anormal de carburant

Cur

Σţ

a

ţ

 ltrul de aer zilnic sau chiar mai des, dac

Σ

 se lucreaz

Σ

 în 

medii cu mult praf.

Cur

Σţ

area

 fi 

ltrului

 

de

 

aer

Demonta

ţ

i capacul 

 ltrului 

ş

 ltrul (19). Cl

Σ

ti

ţ

i-le în solu

ţ

ie de 

ap

Σ

 cald

Σ

 

ş

i s

Σ

pun. Veri

 ca

ţ

i ca 

 ltrul  s

Σ

 

 e uscat înainte de 

reasamblare. Un 

 ltru de aer care a fost folosit o perioad

Σ

 mai mare 

de  timp  nu  poate 

   cur

Σţ

at complet. Din acest motiv, acesta trebuie 

înlocuit cu unul nou. Un 

 ltru defect trebuie întotdeauna înlocuit.

Filtrul

 

de

 

carburant

 (

Fig.

 

31

)

Scurge

ţ

i tot carburantul din rezer vor 

ş

i demonta

ţ

i linia de 

 ltrul 

pentru carburant din rezer vor. Demonta

ţ

i elementul de 

 ltru  din 

ansamblu 

ş

i sp

Σ

la

ţ

i elementul în ap

Σ

 cald

Σ

 cu detergent.

Cl

Σ

ti

ţ

i temeinic pân

Σ

 la eliminarea oric

Σ

rei urme de detergent. 

Presa

ţ

i, nu stoarce

ţ

i, îndep

Σ

r ta

ţ

i excesul de ap

Σ

 

ş

i expune

ţ

elementul la aer uscat.

NOT

Ф

 Dac

Σ

 elementul este dur din cauza murd

Σ

riei excesive, 

înlocui

ţ

i-l.

Bujia

 (

Fig.

 

32

)

Condi

ţ

ia bujiei este in

 uen

ţ

at

Σ

 de:

  O setare incorect

Σ

 a carburatorului

  Un amestec gre

ş

it de carburant (prea mult ulei în carburant)

 Un 

 ltru de aer murdar

 Condi

ţ

ii dure de lucru (ca gerul de exemplu)

Ace

ş

ti factori provoac

Σ

  depuneri  pe  electrozii  bujiei,  fapt  care 

poate conduce la o func

ţ

ionare defectuoas

Σ

 

ş

i demaraj di

 cil. Dac

Σ

 

motorul nu are puterea normal

Σ

, demareaz

Σ

 greu sau func

ţ

ioneaz

Σ

 

slab  la  viteza  de  rota

ţ

ie  în  gol,  veri

 ca

ţ

i în primul rînd bujia. Dac

Σ

 

bujia este ancrasat

Σ

, cur

Σţ

a

ţ

i-o 

ş

i veri

 ca

ţ

i distan

ţ

a dintre electrozi. 

Regla

ţ

i din nou, dac

Σ

  este  necesar.  Distan

ţ

a corect

Σ

 este de 

0,6 mm. Bujia de aprindere trebuie înlocuit

Σ

 dup

Σ

 100 de ore de 

exploatare sau mai curînd, în cazul în care electrozii sunt puternic 
eroda

ţ

i.

Tob

Σ

 (

Fig.

 

33

)

Demonta

ţ

i toba 

ş

i cur

Σţ

a

ţ

i excesul de carbon din ori

 ciul  de 

evacuare sau 

ţ

eava de e

ş

apament dup

Σ

 

 ecare 100 ore de 

exploatare.

Cilindru

 (

sistemul

 

de

 

r

Σ

cire

 

a

 

motorului

) (

Fig.

 

34

)

Motorul se r

Σ

ce

ş

te cu aer, iar aerul trebuie s

Σ

 circule liber în jurul 

acestuia 

ş

i deasupra eleroanelor de r

Σ

cire de pe capul cilindric 

pentru a preveni supraînc

Σ

lzirea.

La 

 ecare 100 de ore de func

ţ

ionare sau o dat

Σ

 pe an (sau mai des, 

dac

Σ

 este necesar), cur

Σţ

a

ţ

i aripioarele 

ş

i suprafe

ţ

ele exterioare ale 

motorului de praf, murd

Σ

rie 

ş

i depuneri de ulei, care pot provoca 

r

Σ

cirea corect

Σ

 a motorului.

NOT

Ф

 Nu 

folosi

ţ

i aparatul f

Σ

r

Σ

 carcasa de motor sau protec

ţ

ia tobei 

pus

Σ

 întrucît motorul se poate supraînc

Σ

lzi 

ş

i deteriora.

Cutia

 

de

 

transmisie

 (

Fig.

 

35

)

Veri

 ca

ţ

i cantitatea de vaselin

Σ

 din cutia de viteze sau a 

angrenajului de transmisie dup

Σ

 

 ecare 50 de ore de exploatare 

demontînd capacul din interiorul cutiei de transmisie.
Dac

Σ

 nu obser va

ţ

i vaselin

Σ

 pe 

 ancurile angrenajului, gresa

ţ

transmisia, cu vaselin

Σ

 de calitate, multifunc

ţ

ional

Σ

 pe baz

Σ

 de litiu, 

pîn

Σ

 la 3/4. Nu gresa

ţ

i complet transmisia.

Lam

Σ

 

 

AVERTISMENT

 Folosi

ţ

i m

Σ

nu

ş

i de protec

ţ

ie cînd manipula

ţ

i sau efectua

ţ

opera

ţ

iuni de între

ţ

inere a lamei. (

Fig.

 

36

)

 Utiliza

ţ

i o lam

Σ

 ascu

ţ

it

Σ

. O lam

Σ

 tocit

Σ

 poate s

Σ

 creeze 

probleme sau s

Σ

  r

Σ

neasc

Σ

. Înlocui

ţ

i piuli

ţ

a de 

 xare,  dac

Σ

 

aceasta este deteriorat

Σ

 

ş

i greu de strîns.

  La înlocuirea lamei, achizi

ţ

iona

ţ

i una recomandat

Σ

 de Hitachi, 

cu un ori

 ciu de 

 xare de 25,4 mm (un inch).

 Lama de 

 er

Σ

str

Σ

u, se monteaz

Σ

 întotdeauna cu par tea 

ş

tan

ţ

at

Σ

 sus. În cazul lamei cu 3 din

ţ

i, aceasta se poate toci pe 

una sau alta dintre fe

ţ

e.

 Utiliza

ţ

i lama adecvat

Σ

 tipului de lucrare.

  La înlocuirea lamelor, utiliza

ţ

i uneltele adecvate.

 Dac

Σ

 din

ţ

ii se tocesc, ascu

ţ

i

ţ

i-i sau pili

ţ

i-i ca în imagine. 

Ascu

ţ

irea incorect

Σ

 poate provoca vibra

ţ

ii excesive. 

 Arunca

ţ

i lamele curbate, deformate, 

 

surate, spar te sau 

deteriorate în orice mod.

NOT

Ф

 La 

ascu

ţ

irea lamei este impor tant s

Σ

 se p

Σ

streze forma 

original

Σ

 a razei de la baza dintelui, pentru a evita 

 surarea.

000Book̲CG31EBS̲EE.indb   68

000Book̲CG31EBS̲EE.indb   68

2009/10/15   9:13:48

2009/10/15   9:13:48

Полезные видео

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к Hitachi CG31EBS?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"