Hitachi CG27EJ(SLN) - Инструкция по эксплуатации - Страница 51

Триммеры Hitachi CG27EJ(SLN) - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 65
Загружаем инструкцию
background image

50

Român

Σ

NOT

Ф

  În gol, rpm standard este 2500 – 3000 rpm.

  Unele modele comercializate în zone cu norme stricte privind 

emisiile nu de

ţ

in op

ţ

iunea de reglare a vitezei m

Σ

rite 

ș

i reduse 

a carburatorului. Astfel de ajust

Σ

ri pot permite motorului s

Σ

 

func

ţ

ioneze în afara limitelor de conformitate privind emisiile. 

La aceste modele, unicul reglaj pentru carburator îl reprezint

Σ

 

viteza de rota

ţ

ie în gol.

Pentru modelele prev

Σ

zute cu reglaje pentru vitez

Σ

 m

Σ

rit

Σ

 

ș

i redus

Σ

carburatoarele sunt presetate din fabric

Σ

. Regl

Σ

rile minore pot 

optimiza per forman

ţ

a în func

ţ

ie de clim

Σ

, altitudine etc. Nu strînge

ţ

niciodat

Σ

 

ș

uruburile de reglare mai mult de 90 de grade, întrucît 

motorul se poate deteriora în urma reglajelor incorecte. Dac

Σ

 nu 

sunte

ţ

i familiarizat cu tipul de reglare –asisten

ţ

a distribuitorului 

Hitachi.

 

AVERTISMENT

 

Atunci cînd motorul func

ţ

ioneaz

Σ

 în gol, anexa de t

Σ

iere în niciun 

caz nu trebuie s

Σ

 se roteasc

Σ

.

Filtrul

 

de

 

aer

 (

Fig.

 

8

)

Filtrul de aer trebuie cur

Σţ

at de praf 

ș

i murd

Σ

rie, pentru a evita:

 Proasta 

func

ţ

ionare a carburatorului

  Probleme la pornire

  Reducerea puterii motorului

 Uzarea 

inutil

Σ

 a pieselor motorului

  Consumul anormal de carburant

Cur

Σţ

a

ţ

 ltrul de aer zilnic sau chiar mai des, atunci cînd se lucreaz

Σ

 

în zone cu mult praf.

Cur

Σţ

area

 fi 

ltrului

 

de

 

aer

Demonta

ţ

i capacul 

 ltrului 

ș

 ltrul  (10).  Cl

Σ

ti

ţ

i-le în solu

ţ

ie de ap

Σ

 

cald

Σ

 

ș

i s

Σ

pun. Veri

 ca

ţ

i ca 

 ltrul s

Σ

 

  e uscat înainte de reasamblare. 

Un 

 ltru  de  aer  care  a  fost  folosit  de  ceva  timp  nu  poate 

   cur

Σţ

at 

complet. Din acest motiv, acesta trebuie înlocuit cu unul nou. Un 

 ltru 

avariat trebuie întotdeauna înlocuit.

Filtrul

 

de

 

carburant

 (

Fig.

 

9

)

Scurge

ţ

i tot carburantul din rezer vor 

ș

i demonta

ţ

i linia de 

 ltrullinia de 

carburant din rezer vor. Demonta

ţ

i elementul de 

 ltru din ansamblu 

ș

sp

Σ

la

ţ

i elementul în ap

Σ

 cald

Σ

 cu detergent.

Cl

Σ

ti

ţ

i temeinic pân

Σ

 la eliminarea oric

Σ

rei urme de detergent. 

Presa

ţ

i, nu stoarce

ţ

i, îndep

Σ

r ta

ţ

i excesul de ap

Σ

 

ș

i expune

ţ

elementul la aer uscat.

NOT

Ф

 Dac

Σ

 elementul este dur din cauza murd

Σ

riei excesive, 

înlocui

ţ

i-l.

Bujia

 (

Fig.

 

10

)

Condi

ţ

ia bujiei este in

 uen

ţ

at

Σ

 de:

  O setare incorect

Σ

 a carburatorului

  Un amestec gre

ș

it de carburant (prea mult ulei în carburant)

 Un 

 ltru de aer murdar

 Condi

ţ

ii dure de lucru (ca gerul de exemplu)

Ace

ș

ti factori cauzeaz

Σ

 depozit

Σ

ri pe electrozii bujiei, ceea ce 

poate conduce la o proast

Σ

 fnc

ţ

ionare 

ș

i di

 cult

Σţ

i de demarare. 

Dac

Σ

 motorul se a

 

Σ

 sub tensiune redus

Σ

, demareaz

Σ

 greu sau 

func

ţ

ioneaz

Σ

  slab  la  viteza  de  rota

ţ

ie  în  gol,  veri

 ca

ţ

i în primul 

rînd bujia. Dac

Σ

 bujia este murdar

Σ

, cur

Σţ

a

ţ

i-o 

ș

i veri

 ca

ţ

i golul 

electrodului. Regla

ţ

i din nou, dac

Σ

  este  necesar.  Distan

ţ

a corect

Σ

 

este de 0,6 mm. Bujia de aprindere trebuie înlocuit

Σ

 dup

Σ

 100 de ore 

de exploatare sau mai curînd, în cazul în care electrozii sunt puternic 
eroda

ţ

i.

NOT

Ф

 

În unele regiuni, legile locale cer ca semnalele de igni

ţ

ie s

Σ

 

 e 

suprimate  de  un  rezistor  de  bujie.  Dac

Σ

 ma

ș

ina a fost echipat

Σ

 

din fabric

Σ

 cu rezstor de bujie, folosi

ţ

i la înlocuire acela

ș

i tip de 

bujie.

Tob

Σ

 (

Fig.

 

11

)

Demonta

ţ

i toba 

ș

i cur

Σţ

a

ţ

i excesul de carbon din ori

 ciul de evacuare 

sau 

ţ

eava de e

ș

apament dup

Σ

 

 ecare 100 ore de exploatare.

Cilindru

 (

sistemul

 

de

 

r

Σ

cire

 

a

 

motorului

) (

Fig.

 

12

)

Motorul se r

Σ

ce

ș

te cu aer, iar aerul trebuie s

Σ

 circule liber în jurul 

acestuia 

ș

i deasupra eleroanelor de r

Σ

cire de pe capul cilindric 

pentru a preveni supraînc

Σ

lzirea.

La 

 ecare 100 de ore de func

ţ

ionare sau o dat

Σ

 pe an (sau mai des, 

dac

Σ

 o cere situa

ţ

ia), cur

Σţ

a

ţ

i aripioarele 

ș

i suprafe

ţ

ele exterioare ale 

motorului de praf, murd

Σ

rie 

ș

i depunerile de ulei, care pot provoca 

r

Σ

cirea defectuoas

Σ

.

NOT

Ф

 Nu 

folosi

ţ

i aparatul f

Σ

r

Σ

 carcasa de motor sau protec

ţ

ia tobei 

pus

Σ

 întrucît motorul se poate supraînc

Σ

lzi 

ș

i deteriora.

Program

 

de

 

între

ţ

inere

Ve

ţ

i g

Σ

si mai jos cîteva instruc

ţ

iuni generale de între

ţ

inere. Pentru 

mai multe informa

ţ

ii, v

Σ

 rug

Σ

m s

Σ

 contacta

ţ

i un distribuitor Hitachi.

Între

ţ

inere

 

zilnic

Σ

 Cur

Σţ

a

ţ

i exteriorul aparatului.

 Veri

 ca

ţ

i gradul de uzur

Σ

 a hamului.

 Veri

 ca

ţ

i ca piuli

ţ

ele 

ș

ș

uruburile s

Σ

 

 e strînse su

 cient de tare.

Între

ţ

inere

 

s

Σ

pt

Σ

mînal

Σ

 Veri

 ca

ţ

i star terul, în special coarda 

ș

i arcul de întoarcere.

 Cur

Σţ

a

ţ

i exteriorul bujiei.

 Demonta

ţ

i-o 

ș

i veri

 ca

ţ

i distan

ţ

a dintre electrozi. Regla

ţ

i-o la 0,6 

mm sau schimba

ţ

i bujia de aprindere.

 Cur

Σţ

a

ţ

i ventilatoarele de r

Σ

cire ale cilindrului 

ș

i veri

 ca

ţ

i ca 

ori

 ciul de absorb

ţ

ie a aerului de la star ter s

Σ

 nu 

 e înfundat.

 Cur

Σţ

area 

 ltrului de aer.

Între

ţ

inere

 

lunar

Σ

 Sp

Σ

la

ţ

i cu gazolin

Σ

 rezer vorul de carburant.

 Cur

Σţ

a

ţ

i exteriorul carburatorului 

ș

i spa

ţ

iul din jurul acestuia.

 Cur

Σţ

a

ţ

i ventilatorul 

ș

i spa

ţ

iul din jurul acestuia.

000Book̲CG22EJ̲EE.indb   50

000Book̲CG22EJ̲EE.indb   50

2009/08/28   15:22:32

2009/08/28   15:22:32

Полезные видео

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к Hitachi CG27EJ(SLN)?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"