Hitachi CG27EJ(SLN) - Инструкция по эксплуатации - Страница 50

Триммеры Hitachi CG27EJ(SLN) - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 65
Загружаем инструкцию
background image

49

Român

Σ

PROCEDURI

 

DE

 

ASAMBLARE

Montarea

 

dispozitivului

1. Fixa

ţ

i dispozitivul la locul acestuia.

2. Asigura

ţ

i-v

Σ

 c

Σ

 pintenul de blocare (1) se potrive

ș

te în ori

 ciul de 

pozi

ţ

ionare (2) al 

ţ

evii 

ș

i c

Σ

 

ţ

eava nu se va desprinde. (

Fig.

 

1

)

3. Strînge

ţ

i ferm piuli

ţ

a tijei (3). (

Fig.

 

1

)

Montarea

 

mînerului

 

AVERTISMENT

 

În  cazul  în  care  aparatul  este  utilizat  cu  lame  de  o

ţ

el/rigide, 

folosi

ţ

i întotdeauna garda (4) 

ș

i hamul pentru umeri cu mâner 

circular. (

Fig.

 

2

)

Ata

ș

a

ţ

i mînerul la tija de transmisie, cu unghiul spre motor.

Regla

ţ

i în pozi

ţ

ia cea mai confor tabil

Σ

 înainte de a începe lucrul.

NOT

Ф

 Dac

Σ

 aparatul dvs. are loca

ș

ul  mînerului  pe  tija  de  transmisie, 

urm

Σ

ri

ţ

i ilustra

ţ

ia.

PROCEDURI

 

DE

 

OPERARE

Carburant

 (

Fig.

 

3

)

 

AVERTISMENT

 

Unitatea este echipat

Σ

 cu un motor în doi timpi. Întotdeauna 

pune

ţ

i în func

ţ

iune motorul cu carburant în care s-a amestecat 

ulei.

 Asigura

ţ

i o bun

Σ

 ventilare, la alimentarea cu carburant sau cînd 

manipula

ţ

i carburantul.

Carburant

 Folosi

ţ

i întotdeauna carburant cu cifra octanic

Σ

 89 f

Σ

r

Σ

 plumb.

 Folosi

ţ

i ulei original pentru motoare în doi timpi sau folosi

ţ

i un 

amestec între 25:1 pân

Σ

 la 50:1, pentru propor

ţ

ie consulta

ţ

i, v

Σ

 

rog, recipientul cu ulei sau un distribuitorul Hitachi.

 Dac

Σ

 nu dispune

ţ

i de ulei original, folosi

ţ

i un ulei de calitate cu 

aditivi antioxidan

ţ

i recomandat pentru folosire la motoare în 

2 timpi cu r

Σ

cire pe aer (JASO FC GRADE OIL sau ISO EGC 

GRADE). Nu folosi

ţ

i uleiurile amestecate BIA sau TCW (tipul cu 

doi timpi, r

Σ

cire cu ap

Σ

).

 Nu 

folosi

ţ

i niciodat

Σ

 ulei multigrad (10 W/30) sau ulei rezidual. 

 Întotdeauna 

amesteca

ţ

i carburantul 

ș

i uleiul într-un container 

curat separat.

Începe

ţ

i întotdeauna prin a umple cu jum

Σ

tate din cantitatea total

Σ

 de 

carburant care urmeaz

Σ

 s

Σ

 

 e folosit, apoi ad

Σ

uga

ţ

i toat

Σ

 cantitatea 

de ulei. Amesteca

ţ

i mixtura de carburant. Ad

Σ

uga

ţ

i cantitatea 

r

Σ

mas

Σ

 de carburant.

Amesteca

ţ

i temeinic mixtura de carburant înainte de umplerea 

rezer vorului de carburant.

Alimentarea

 

cu

 

carburant

 

AVERTISMENT

  Înainte de realimentare, opri

ţ

i întotdeauna motorul.

  Cînd rezer vorul de carburant este plin, deschide

ţ

i încet rezer vorul 

de carburant, pentru a se elimina posibila suprapresiune.

 Strînge

ţ

i cu aten

ţ

ie capacul rezer vorului, dup

Σ

 alimentarea cu 

carburant.

  Înainte de a repune echipamentul în func

ţ

iune, îndep

Σ

r ta

ţ

i-v

Σ

 cu 

cel pu

ţ

in 3 m de zona de alimentare cu carburant.

Înainte de realimentare, cur

Σţ

a

ţ

i zona capacului rezer vorului de 

carburant, pentru a v

Σ

 asigura c

Σ

  în  rezer vor  nu  p

Σ

trund impurit

Σţ

(gunoaie). Înainte de a alimenta cu carburant, scutura

ţ

i recipientul 

pentru a asigura o bun

Σ

 amestecare a carburantului.

Demarare

 (

Fig.

 

4,

 

5

)

ATEN

Ţ

IE

 

Înainte de a începe cositul, asigura

ţ

i-v

Σ

 c

Σ

 dispozitivul de t

Σ

iere 

nu atinge nimic,

1.  Seta comutatorul de igni

ţ

ie (5) în pozi

ţ

ia ON (deschis). 

(

Fig.

 

4

)

 * 

 

Ap

Σ

sa

ţ

i para de amorsare (8) de mai multe ori pentru ca jetul de 

carburant s

Σ

 curg

Σ

 prin par

Σ

 sau canalul de retur. (Dac

Σ

 este 

echipat) (

Fig.

 

5

)

2. Cînd 

accelera

ţ

ia de siguran

ţΣ

 (6) este ap

Σ

sat

Σ

 (dac

Σ

 se a

 

Σ

 în 

dotare), trage

ţ

i maneta de accelerare 

ș

i ap

Σ

sa

ţ

i dispozitivul de 

blocare a clapetei (7), apoi elibera

ţ

i încet mai întâi maneta de 

accelerare, apoi accelera

ţ

ia de siguran

ţΣ

. Astfel 

 uturele  va 

  

blocat în pozi

ţ

ia de demaraj.

3. Seta

ţ

i mînerul de 

ș

oc pe pozi

ţ

ia CLOSED (închis) (9). (

Fig.

 

5

)

4. Trage

ţ

i iute star terul de recul, avînd grij

Σ

  s

Σ

 

ţ

ine

ţ

i mînerul în 

strînsoarea Dumneavoastr

Σ

 

ș

i nepermi

ţ

îndu-i s

Σ

 sar

Σ

 înapoi.

5. Cînd 

auzi

ţ

i c

Σ

 motorul vrea s

Σ

 porneasc

Σ

, întoarce

ţ

i mînerul 

de 

ș

oc în pozi

ţ

ia RUN (deschis). Apoi ap

Σ

sa

ţ

i brusc din nou pe 

star terul de recul.

NOT

Ф

 Dac

Σ

 motorul nu demareaz

Σ

, repeta

ţ

i procedurile de la 2 la 5.

6. Dup

Σ

 pornirea motorului, pentru a elibera maneta de accelerare, 

ap

Σ

sa

ţ

i dispozitivul de blocare. Apoi permite

ţ

i motorului s

Σ

 

mearg

Σ

 în gol timp de 2– 3 minute pentru a se înc

Σ

lzi înainte de 

a-l supune la orice sarcin

Σ

.

Oprire

 (

Fig.

 

6

)

Reduce

ţ

i viteza motorului 

ș

i l

Σ

sa

ţ

i-l s

Σ

 mearg

Σ

 în gol câteva minute, 

apoi învîr ti

ţ

i comutatorul de aprindere (5).

 

AVERTISMENT

 

Dispozitivul de t

Σ

iere poate r

Σ

ni în cazul în care continu

Σ

  s

Σ

 se 

roteasc

Σ

 dup

Σ

 oprirea motorului sau întreruperea aliment

Σ

rii. 

Dup

Σ

 ce a

ţ

i deconectat aparatul, asigura

ţ

i-v

Σ

 c

Σ

 dispozitivul de 

t

Σ

iere s-a oprit, înainte de a depune dispozitivul.

ÎNTRE

Ţ

INERE

ÎNTRE

Ţ

INEREA, ÎNLOCUIREA SAU REPARAREA DIPOZITIVULUI 

Ș

I A SISTEMULUI DE CONTROL AL EMISIILOR POT FI EFECTUATE 

DE ORICE PERSOAN

Ф

 SAU ATELIER DE REPARA

Ţ

II MOTOARE 

NE-RUTIERE.

Ajust

Σ

ri

 

ale

 

carburatorului

 (

Fig.

 

7

)

 

AVERTISMENT

  Dispozitivul de t

Σ

iere poate 

 

 întors în timpul regl

Σ

rii 

carburatorului.

 Nu 

porni

ţ

i niciodat

Σ

 motorul, dac

Σ

 

ţ

eava 

ș

i car terul de ambreiaj 

nu  au  fost  asamblate!  În  caz  contrar,  ambreiajul  poate  sl

Σ

bi 

ș

poate provoca r

Σ

nirea persoanei.

În carburator, carburantul este amestecat cu aer. Cînd motorul este 
testat de prob

Σ

 la fabric

Σ

, carburatorul este ajustat. Pot 

   necesare 

ajust

Σ

ri ulterioare, în func

ţ

ie de clim

Σ

 

ș

i altitudine. Carburatorul are o 

singur

Σ

 posibilitate de ajustare:

T

 

=

 

Ș

urubul

 

de

 

ajustare

 

a

 

vitezei

 

în

 

gol.

 

Ajustare

 

vitez

Σ

 

în

 

gol

 (

T

)

Veri

 ca

ţ

i ca 

 ltrul de aer s

Σ

 

 e curat. Cînd viteza în gol este corect

Σ

anexa de t

Σ

iere  nu  se  rote

ș

te. Dac

Σ

 este necesar

Σ

 ajustarea, 

închide

ţ

i (în direc

ţ

ia acelor de ceasornic) 

ș

urubul T, cu motorul 

pornit, pîn

Σ

 cînd anexa de t

Σ

iere începe s

Σ

 se roteasc

Σ

. Deschide

ţ

(contra acelor de ceasornic) 

ș

urubul pîn

Σ

  cînd  anexa  de  t

Σ

iere se 

opre

ș

te. A

ţ

i atins viteza în gol corect

Σ

 cînd motorul func

ţ

ioneaz

Σ

 

u

ș

or în orice pozi

ţ

ie cu mult sub rpm cînd anexa de t

Σ

iere începe 

s

Σ

 se roteasc

Σ

.

În cazul în care dispozitivul de t

Σ

iere continu

Σ

 s

Σ

 se roteasc

Σ

 

ș

i dup

Σ

 

reglarea vitezei de rota

ţ

ie în gol, contacta

ţ

i un distribuitor Hitachi.

000Book̲CG22EJ̲EE.indb   49

000Book̲CG22EJ̲EE.indb   49

2009/08/28   15:22:32

2009/08/28   15:22:32

Полезные видео

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к Hitachi CG27EJ(SLN)?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"