LENOVO ThinkSystem SR6502X 5220 (7X06QM0K00) - Инструкция по эксплуатации - Страница 79

Системные блоки LENOVO ThinkSystem SR6502X 5220 (7X06QM0K00) - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 89
Загружаем инструкцию
background image

Managed Services

Lenovo Managed Services provides continuous 24x7 remote monitoring (plus 24x7 call center availability) and
proactive management of a your data center using state of the art tools, systems, and practices by a team of highly
skilled and experienced Lenovo services professionals.

Quarterly reviews check error logs, verify firmware & OS device driver levels, and software as needed. We’ll also
maintain records of latest patches, critical updates, and firmware levels, to ensure you systems are providing
business value through optimized performance.

Technical Account Management (TAM)

A Lenovo Technical Account Manager helps you optimize the operation of your data center based on a deep
understanding of your business. You gain direct access to your Lenovo TAM, who serves as your single point of
contact to expedite service requests, provide status updates, and furnish reports to track incidents over time. In
addition, your TAM will help proactively make service recommendations and manage your service relationship with
Lenovo to make certain your needs are met.

Enterprise Server Software Support

Enterprise Software Support is an additional support service providing customers with software support on
Microsoft, Red Hat, SUSE, and VMware applications and systems. Around the clock availability for critical problems
plus unlimited calls and incidents helps customers address challenges fast, without incremental costs. Support staff
can answer troubleshooting and diagnostic questions, address product comparability and interoperability issues,
isolate causes of problems, report defects to software vendors, and more.

YourDrive YourData

Lenovo’s YourDrive YourData is a multi-drive retention offering that ensures your data is always under your control,
regardless of the number of drives that are installed in your Lenovo server. In the unlikely event of a drive failure,
you retain possession of your drive while Lenovo replaces the failed drive part. Your data stays safely on your
premises, in your hands. The YourDrive YourData service can be purchased in convenient bundles, and is optional
with Foundation Service. It is bundled with Essential Service and Advanced Service.

Health Check

Having a trusted partner who can perform regular and detailed health checks is central to maintaining efficiency and
ensuring that your systems and business are always running at their best. Health Check supports Lenovo-branded
server, storage, and networking devices, as well as select Lenovo-supported products from other vendors that are
sold by Lenovo or a Lenovo-Authorized Reseller.

Examples of region-specific warranty terms are second or longer business day parts delivery or parts-only base warranty.

If warranty terms and conditions include onsite labor for repair or replacement of parts, Lenovo will dispatch a service
technician to the customer site to perform the replacement. Onsite labor under base warranty is limited to labor for
replacement of parts that have been determined to be field-replaceable units (FRUs). Parts that are determined to be
customer-replaceable units (CRUs) do not include onsite labor under base warranty.

If warranty terms include parts-only base warranty, Lenovo is responsible for delivering only replacement parts that are
under base warranty (including FRUs) that will be sent to a requested location for self-service. Parts-only service does not
include a service technician being dispatched onsite. Parts must be changed at customer’s own cost and labor and
defective parts must be returned following the instructions supplied with the spares parts.

Lenovo Service offerings are region-specific. Not all preconfigured support and upgrade options are available in every
region. For information about Lenovo service upgrade offerings that are available in your region, refer to the following
resources:

Service part numbers in Lenovo Data Center Solution Configurator (DCSC):

http://dcsc.lenovo.com/#/services

Lenovo Services Availability Locator

http://lenovolocator.com/

For service definitions, region-specific details, and service limitations, please refer to the following documents:

Lenovo Statement of Limited Warranty for Data Center Group (DCG) Servers and System Storage

http://pcsupport.lenovo.com/us/en/solutions/ht503310

Lenovo Data Center Services Agreement

http://support.lenovo.com/us/en/solutions/ht116628

Services

Lenovo ThinkSystem SR650 Server (Xeon SP Gen 2)

79

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к LENOVO ThinkSystem SR6502X 5220 (7X06QM0K00)?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"