LENOVO ThinkSystem SR550 4214 (7X04ST7J00) - Инструкция по эксплуатации - Страница 51

Системные блоки LENOVO ThinkSystem SR550 4214 (7X04ST7J00) - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 61
Загружаем инструкцию
background image

Services

Lenovo Services is a dedicated partner to customer success. Lenovo's goal for customers is to reduce capital
outlays, mitigate IT risks, and accelerate time to productivity.

Here is a more in-depth look at what Lenovo can do for their customers:

Asset Recovery Services

Asset Recovery Services (ARS) helps customers recover the maximum value from their end-of-life
equipment in a cost-effective and secure way. On top of simplifying the transition from old to new
equipment, ARS mitigates environmental and data security risks associated with data center equipment
disposal. Lenovo ARS is a cash-back solution for equipment based on its remaining market value, yielding
maximum value from aging assets and lowering total cost of ownership for customers. For more
information, see the ARS page, 

http://lenovopress.com/lp1266

.

Assessment Services

An assessment helps solve customer IT challenges through an onsite, multi-day session with a Lenovo
technology expert. Lenovo performs a tools-based assessment which provides a comprehensive and
thorough review of a company's environment and technology systems. In addition to the technology-based
functional requirements, the consultant also discusses and records the non-functional business
requirements, challenges, and constraints. Assessments help organizations, no matter how large or small,
get a better return on their IT investment and overcome challenges in the ever-changing technology
landscape.

Design Services

Professional Services consultants perform infrastructure design and implementation planning to support
customer's strategy. The high-level architectures provided by the assessment service are turned into low
level designs and wiring diagrams, which are reviewed and approved prior to implementation. The
implementation plan will demonstrate an outcome-based proposal to provide business capabilities through
infrastructure with a risk-mitigated project plan.

Basic Hardware Installation

Lenovo experts can seamlessly manage the physical installation of customer's server, storage, or
networking hardware. Working at a time convenient for the customer (business hours or off shift), the
technician will unpack and inspect the systems on customer site, install options, mount in a rack cabinet,
connect to power and network, check and update firmware to the latest levels, verify operation, and dispose
of the packaging, allowing customers to focus on other priorities.

Deployment Services

When investing in new IT infrastructures, customers need to ensure that their business will see quick time
to value with little to no disruption. Lenovo deployments are designed by development and engineering
teams who know Lenovo products and solutions better than anyone else, and Lenovo technicians own the
process from delivery to completion. Lenovo will conduct remote preparation and planning, configure and
integrate systems, validate systems, verify and update appliance firmware, train on administrative tasks,
and provide post-deployment documentation. Customer’s IT teams leverage Lenovo skills to enable IT staff
to transform with higher level roles and tasks.

Integration, Migration, and Expansion Services

Integration, Migration, and Expansion Services allow to move existing physical and virtual workloads easily,
or to determine technical requirements to support increased workloads while maximizing performance.
These services include tuning, validation, and documenting ongoing run processes, and they leverage
migration assessment planning documents to perform necessary migrations.

Some service options may not be available in every region. For more information about Lenovo service offerings
that are available in a specific region, contact a local Lenovo sales representative or business partner.

Regulatory compliance

Lenovo ThinkSystem SR550 Server (Xeon SP Gen 2)

51

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к LENOVO ThinkSystem SR550 4214 (7X04ST7J00)?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"