LENOVO ThinkSystem SR550 4214 (7X04ST7J00) - Инструкция по эксплуатации - Страница 49

Системные блоки LENOVO ThinkSystem SR550 4214 (7X04ST7J00) - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 61
Загружаем инструкцию
background image

The following table lists the maximum system power load, rated inlet current, and system heat output based on
the power supply and source voltage.

Table 49. Rated system power, inlet current, and system heat output

Power supply

Source voltage

Maximum power load per
system (two power supplies)

Rated current
per inlet

System
heat output

550 W Platinum

100 - 127 V AC

722 W

6.2 A

2463 BTU/hour

200 - 240 V AC

704 W

3 A

2402 BTU/hour

180 - 300 V DC

702 W

2.5 A

2395 BTU/hour

750 W Platinum

100 - 127 V AC

984 W

8.4 A

3357 BTU/hour

200 - 240 V AC

958 W

4.1 A

3269 BTU/hour

180 - 300 V DC

958 W

3.5 A

3269 BTU/hour

750 W Titanium

200 - 240 V AC

949 W

4.1 A

3238 BTU/hour

180 - 300 V DC

948 W

3.5 A

3235 BTU/hour

Warranty and support

The SR550 server

 

has a one-year (7X03) or three-year (Machine Type 7X04) customer-replaceable unit (CRU)

and onsite limited (for field-replaceable units [FRUs] only) warranty with standard call center support during
normal business hours and 9x5 Next Business Day Parts Delivered.

Lenovo’s additional support services provide a sophisticated, unified support structure for a customer's data
center, with an experience consistently ranked number one in customer satisfaction worldwide.

The following Lenovo support services are available:

Premier Support

 provides a Lenovo-owned customer experience and delivers direct access to technicians

skilled in hardware, software, and advanced troubleshooting, in addition to the following capabilities:  

Direct technician-to-technician access through a dedicated phone line.
24x7x365 remote support.
Single point of contact service.
End to end case management.
3rd Party collaborative software support. 
Online case tools and live chat support.
On-demand remote system analysis.

Warranty Upgrades (Preconfigured Support)

 are available to meet the on-site response time targets that

match the criticality of customer's systems:

3, 4, or 5 years of service coverage.
1-year or 2-year post-warranty extensions.

Foundation Service:

 9x5 service coverage with next business day onsite response, with optional

YourDrive YourData.

Essential Service:

 24x7 service coverage with 4-hour onsite response or 24-hour committed repair

(available only in select regions), bundled with YourDrive YourData.

Advanced Service:

 24x7 service coverage with 2-hour onsite response or 6-hour committed repair

(available only in select regions), bundled with YourDrive YourData.

Managed Services

Lenovo Managed Services provide continuous 24x7 remote monitoring (plus 24x7 call center availability)
and proactive management of a customer's data center using state of the art tools, systems, and practices
by a team of highly skilled and experienced Lenovo services professionals.

Quarterly reviews check error logs, verify firmware and operating system device driver levels, and software
as needed. Lenovo will also maintain records of latest patches, critical updates, and firmware levels, to
ensure customer's systems are providing business value through optimized performance.

Lenovo ThinkSystem SR550 Server (Xeon SP Gen 2)

49

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к LENOVO ThinkSystem SR550 4214 (7X04ST7J00)?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"