Сетевые хранилища SYNOLOGY DS223j - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.
Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.
"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.

42
Do a visual inspection and check whether the USB port is rusted, which may cause a bad
connection.
Check that the external USB device is
Do a visual inspection and check whether there is foreign matter inside the port.
Check that the power supply for the external USB device is plugged in and provides power.
Swap the inoperative USB device with one that has been confirmed to work properly.
If, after following the above troubleshooting steps and the issue is still unresolved, contact
Synology Technical Support for further assistance.
Alert LED is blinking continuously
When the Alert LED flashes continuously, and DSM shows "The temperature of the Synology NAS
is too high. If the overheating issue persists, your Synology NAS may shut down to avoid
hardware malfunctions" or "Fan on the Synology NAS has stopped working" messages, please
refer to "
Replace the Malfunctioning Fan
" and verify that your fan is correctly installed and
functional.
Unable to finish powering on (power LED is blinking continuously)
Statically discharge yourself.
Make sure your Synology NAS is powered off.
Remove all attached external devices USB, eSATA, Ethernet, etc.), installed drives, and any
additional installed RAM 3rd party RAM is not supported).
Power up the Synology system and wait 10 minutes before proceeding to the next step.
Check the status of the power button LED light. For more information on LED definitions,
please see "
System modes and LED indicators
".
a If the power LED continues to blink or remains powered off, unfortunately, that means the
Synology NAS has experienced a hardware failure. Please follow the instructions in
"
Unable to finish powering on with no drives installed
".
b If the power LED is static, please follow the instructions in
to troubleshoot
drive issues.
Характеристики
Остались вопросы?Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)