Кофеварка KRUPS EA875E10 - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.
Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.
"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.

32
Coffee
temperature
Is your coffee too hot? You can use this function to reduce the temperature. The machine
has three temperature settings for your coffee drinks.
Tea temperature
Is your tea too hot? With this function, you can choose a lower temperature.
This machine has three temperature adjustment levels for your tea drinks.
Type of coffee
Turns off the ‘No beans’ function. This function indicates a lack of coffee beans in the
container and resumes a recipe which is in progress. See the GRINDER paragraph.
Factory reset
Resetting clears your preferences and settings and restores the default settings.
Your favourites will also be deleted.
TROUBLESHOOTING
OPERATION
1.
The machine has a fault, the software is frozen OR the machine has a malfunction.
Turn off and unplug the machine, remove the filter cartridge, wait one minute and then restart the machine. Press and
hold the ON/OFF button for at least three seconds to start the machine.
2.
The appliance does not turn on after pressing the ON/OFF button (for at least three seconds).
Check the fuses and the electrical power socket. Check that the plug is correctly inserted into the socket.
3.
A power failure has occurred during a cycle.
The device will reset automatically when it turns back on.
4.
The grinder is running empty.
This is normal if it is occasional and there are no or few coffee beans left. It can run empty for up to ten seconds to
determine its consumption and ensure that it is working properly.
There are still coffee beans in the container:
.
The coffee may be too oily and is not drawn into the machine properly. You can try encouraging the beans to fall
and see if it works again. However, we recommend changing the coffee (see the bean type function).
.
It is my usual coffee that has worked well up until now: please contact your contact KRUPS Consumer Service.
USE
1.
The grinder makes an abnormal noise.
There are most probably foreign bodies in the grinder. Try to clear it with a vacuum cleaner, otherwise contact your
KRUPS Consumer Service.
2.
There is water under the appliance.
Before removing the drip tray, wait for 15 seconds after the coffee has flowed so that the machine finishes its cycle
correctly.
Check that the drip tray is positioned properly on the machine. It must always be in place even when the machine is
not in use.
Check that the drip tray is not full.
3.
The adjustment button for the grinding fineness is difficult to turn.
Only turn the grinding fineness adjustment button when the grinder is running.
4.
The appliance has not produced any coffee.
An incident has been detected during preparation.
The appliance resets automatically and is ready for a new cycle.
5.
You have used ground coffee instead of coffee beans.
Use your vacuum cleaner to clear the ground coffee from the bean container.
6.
Water flows from the coffee nozzles when the machine is stopped.
This is normal. This is an automatic rinse to clean the coffee nozzles and prevent them from getting clogged.
STEAM AND MILK
1.
The milk flow from your machine appears to be partially or completely blocked.
An alert message will appear on the screen if the nozzle is blocked. Clean the «One Touch Cappuccino» block.
Refer to point 5 earlier in the instructions. MANUAL DEEP CLEANING OF THE MILK DISTRIBUTION SYSTEM –
5 MIN, or see the tutorial stored in your machine “Cleaning the milk nozzle”.
Содержание
- 226 НУЖНА ПОМОЩЬ ПО РАБОТЕ С ПРИБОРОМ?; Как ухаживать за; ВАЖНАЯ ИНФОРМАЦИЯ О ПРОДУКТЕ
- 227 ОПИСАНИЕ СИМВОЛОВ, ИСПОЛЬЗУЕМЫХ В ИНСТРУКЦИЯХ; Важно! Общие или важные замечания по эксплуатации прибора.; ИЗДЕЛИЯ, ПОСТАВЛЯЕМЫЕ В КОМПЛЕКТЕ С ПРИБОРОМ; Изделия из комплекта поставки
- 228 ТЕХНИЧЕСКИЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ; ОПИСАНИЕ ПРИБОРА; Контейнер для кофейных зерен; НАЧАЛО РАБОТЫ И НАСТРОЙКА ПРИБОРА; ВКЛЮЧЕНИЕ ПРИБОРА
- 229 СОВЕТЫ И РЕКОМЕНДАЦИИ; УМНЫЙ СВЕТОВОЙ ИНДИКАТОР; ДЛЯ ЧЕГО НУЖЕН УМНЫЙ СВЕТОВОЙ ИНДИКАТОР?; Цвет
- 230 ФИЛЬТР И ЖЕСТКОСТЬ ВОДЫ
- 231 КОФЕМОЛКА: РЕГУЛИРОВКА СТЕПЕНИ ПОМОЛА КОФЕ; ПОЧЕМУ СЛЕДУЕТ ОТРЕГУЛИРОВАТЬ СТЕПЕНЬ ПОМОЛА КОФЕ?; КАК ОТРЕГУЛИРОВАТЬ СТЕПЕНЬ ПОМОЛА КОФЕ?
- 232 ПРИГОТОВЛЕНИЕ ДРУГИХ НАПИТКОВ; НАПИТКИ, КОТОРЫЕ МОЖНО ПРИГОТОВИТЬ С ПОМОЩЬЮ ЭТОГО ПРИБОРА:
- 233 КАК ОТРЕГУЛИРОВАТЬ ВЫСОТУ СОПЛА?; СОВЕТ; НАПИТКИ С МОЛОКОМ
- 234 КАК НАЧАТЬ ПРИГОТОВЛЕНИЕ НАПИТКА С МОЛОКОМ?; ЧАЙ; МОЙ ПРОФИЛЬ; ДЛЯ ЧЕГО НУЖНА ФУНКЦИЯ «МОЙ ПРОФИЛЬ»?; КАК НАСТРАИВАТЬ ЛЮБИМЫЕ НАПИТКИ, СОХРАНЕННЫЕ В МОЕМ ПРОФИЛЕ?
- 235 ОБЩЕЕ ОБСЛУЖИВАНИЕ; ОБСЛУЖИВАНИЕ КОНТЕЙНЕРА ДЛЯ КОФЕЙНОЙ ГУЩИ И ПОДДОНА ДЛЯ КАПЕЛЬ; Важно! Для получения однородной пены рекомендуется:; После каждого приготовления напитка с молоком:
- 236 ДРУГОЕ ОБСЛУЖИВАНИЕ; Обслуживание
- 237 ДРУГИЕ ФУНКЦИИ; КАК ПОЛУЧИТЬ ДОСТУП К НАСТРОЙКАМ ПРИБОРА?
- 238 УСТРАНЕНИЕ НЕПОЛАДОК; ЭКСПЛУАТАЦИЯ
- 239 б. Насадка для подачи пара уже использовалась ранее:
Характеристики
Остались вопросы?Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)