Mi Robot Vacuum-Mop SKV4093GL - Инструкция по эксплуатации - Страница 10

Роботы-пылесосы Mi Robot Vacuum-Mop SKV4093GL - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 95
Загружаем инструкцию
background image

Problem Type

Vacuum-mop does not turn on

Vacuum-mop does not recharge

Vacuum-mop does not return to 
charging dock

Vacuum-mop is malfunctioning

Vacuum-mop makes a strange noise

Vacuum-mop no longer cleans efficiently 
or leaves dust behind

Vacuum-mop cannot connect to Wi-Fi

Solution

Battery level is low. Recharge the vacuum-mop at the charging dock, then try again.
The ambient temperature is too low (below 0°C) or too high (above 50°C). The operating 

temperature of the vacuum-mop is 0°C to 40°C.

The charging dock is not receiving power. Please confirm that both ends of the power 

cord are plugged in correctly.
Poor contact. Clean the charging contacts of the charging dock and the vacuum-mop.

There are too many obstructions around the charging dock. Place the charging dock in 

a more open area.
Please clean the dock's signaling area.

A foreign object might be caught in the main brush, side brush, or one of the main 

wheels. Stop the vacuum-mop and remove any debris.

The dust bin is full. Please clean it.
The filter is blocked. Please clean it.
A foreign object is caught in the main brush. Please clean it.

Wi-Fi signal is weak. Make sure the vacuum-mop is in an area with good Wi-Fi coverage.
There is something wrong with the Wi-Fi connection. Reset the Wi-Fi and download the 

latest version of the Mi Home/Xiaomi Home app, then try reconnecting.

Turn off the vacuum-mop and then reactivate it.

FAQ

The vacuum-mop is too close to a virtual wall. Move the vacuum-mop to a new 

location, then reactivate it.

Error 10: Charging error. Try cleaning the charging 

contacts.

Error 9: Strong magnetic field detected. Reactivate the 

vacuum-mop away from any virtual walls.

If the problem still persists, please contact after-sales service for assistance.

Error 11: Please wait until the battery temperature 

returns to normal, then resume use.

Wipe the charging contacts on both the dock and the vacuum-mop with a dry 

cloth.

The temperature of the battery is too high or too low. Wait for the temperature 

to return to normal, then resume use.

Error 12: A restricted area or virtual wall was detected. 

Move the vacuum-mop away from this area.

Move the vacuum-mop away from the area with barrier tape, then reactivate it.

Error 14: Internal error. Try resetting the system.

The vacuum-mop cannot continue to operate due to an internal error. Try 

resetting the system.

Error 13: Please clean the visual navigation sensor.

Wipe the visual navigation sensor, then reactivate the vacuum-mop.

17

18

Полезные видео

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к Mi Robot Vacuum-Mop SKV4093GL?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"