Thomas Hygiene T2 - Инструкция по эксплуатации - Страница 23

Пылесос Thomas Hygiene T2 - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 76
Загружаем инструкцию
background image

21

 Customer service

ask your dealer to tell you the Thomas Customer 

service area Centre responsible for you.

At the same time please tell your dealer the details 

given on the rating plate of the THOMAS HYGIENE T2.
Repairs more especially to electrical parts are only 

carried out by a qualified electrician. This, in turn, 

ensures that your appliance remains fully functional 

and safe in operation.
As a consequence, in the case of irregularities you 

should get in touch with your specialist dealer or 

contact the Customer Service Department directly.
Tel.   <0049>(0)2735/788-581 or 582

Fax: <0049>(0)2735/788-599

 GUARANTEE 

Independent of the guarantee commitment of the dealer resulting 

from the purchase contract we give a guarantee for this appliance 

subject to the following conditions: 

1.  The period of guarantee is 24 months – calculated from the first 

day of delivery to the first user. It is reduced to 12 months in the 

case of commercial use or when subject to similar wear and tear. 

A purchase receipt must be presented to lodge a claim under our 

guarantee. 

2.  Within the guarantee period we will eliminate all main function 

deficiencies that can be proved to be due to deficient execution or 

material faults either by repairing the deficient parts or by replace-

ment of parts to our choice; replaced parts become our property. 

The guarantee does not cover easily breakable parts such as glass, 

plastic and lamps, for example. Deficiencies are to be reported to 

us without any further delay within the guarantee period. During 

the period of guarantee the necessary spare parts as well as the 

costs for the incurred working time will not be charged for the 

elimination of incurred faults in function. In the case of unjustified 

claim for the services of our customer service department the costs 

incurred will be to the account of the customer. Repair work on 

the customers premises or at the installation location can only be 

demanded for large appliances. other appliances are to be han-

ded in to our next customer service station or work shop under 

contract or sent into the works, respectively. 

3.  A commitment to provide services under guarantee will not be 

given as a result of minimal deviations inconsiderable in respect 

of the value or functionability of the appliance or damage as a 

result of chemical and electro-chemical influences of water and 

generally as a result of abnormal environmental conditions. No 

guarantee claim is given in the case of damage as a result of 

normal wear and tear and, above all, as a result of improper use 

of the appliance as a result of non-observance of the operating 

instructions.

4.  The guarantee claim shall become invalid should any person not 

empowered by us tamper or repair the appliances. 

5.  Guarantee performances shall neither extend nor renew the gua-

rantee period for either the appliance or for the installed spare 

parts: the guarantee period for installed spare parts shall end with 

the guarantee period for the complete appliance. 

6.  Claims going beyond this or other claims, and more especially such 

claims for compensation of damage incurred outside the appli-

ance shall be excluded – in so far as liability is not compulsory in 

accordance with law. 

We offer you the services provided by our customer service depart-

ment even after elapse of the guarantee period. For information ple-

ase approach your dealer or get in touch directly with our customer 

service department. 

Полезные видео

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к Thomas Hygiene T2?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"