VITEK VT-1941 SR - Инструкция по эксплуатации - Страница 21

Холодильник VITEK VT-1941 SR - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 36
Загружаем инструкцию
background image

Upustvo za upotrebu
Pažnja!

Kada ukljuèujete frižider u struju u automo-
bilu  (DC  12  V)  obratite  pažnju  na  podu-
daranje polarnosti u gnezdu upaljaèa. Ovaj
model je predviðen za rad u automobilu sa
negativnim uzemljenjem na masu.

Nponski  kabel  (1)  frižidera  ukljuèuje  se  u
gnezdo  upaljaèa  (3)  vašeg  automobila,
motornog èamca i dr.
Prvo  ukljuèite  utikaèe  (2),  a  zatim  ukljuèite
drugi kraj kabla frižideru.

Režim rada

Uz pomoæ prekidaèa (1)  se obavlja prome-
na  režima  hlaðenja  ili  zagrevanja.  Tekuæi
režim  možete  odrediti  po  boji  svetlosnih
indikatora:  zeleni  –  hlaðenje  (2),  crveni  –
zagrevanje (3).

Hlaðenje

Najbolji  rezultat  se  dobija  ako  vi  napunite
frižider  veæ  zamrznutim  namernicama  i
ohlaðenim  napicima.  Oni  se  neæe  zagreja-
vati,  pod  uslovom,  da  je  pribor  sve  vreme
ukljuèen.

Zagrevanje

Pribor je predviðen za èuvanje temperature
namernica,  a  ne  za  grejanje  hladnih
namernica.  Vruæe  namernice  æe  saèuvati
svoju  temperaturu  u  toku  nekoliko  sati
posle iskljuèivanja pribora, pod uslovom da
je poklopac èvrsto zatvoren.

Ventilacija

Za  normalni  rad  frižidera  neophodno  je
obezbediti  dovoljnu  ventilaciju.  U  suprot-
nom sluèaju pribor neæe raditi  kako bi tre-
bao.

Zaštite  fržider  od  direktinih  suneèevih
zraka , nikada ne zatvarajte otvore za venti-
laciju  (1,2)  i  nikada  ne  koristite  pribor  u
zatvorenom, ne provetrenom mestu (3).

Uklanjanje smetnji

Problem 1

Pribor  ne  radi,    ventilator  se  ne  okreæe.
Odmah  iskljuèite  pribor  iz  strujei  proverite
sledeæe dole navedeno:

1. Gnezdo upaljaèa

Kod  èestog  korištenja  gnezda  može  se
zaèepiti pepelom od cigarete. To pogorša-
va kontakt. Èistiti ga ne žièanom èetkom  i
rastvaraèem  sve  dok  centalni  kontakt  ne
bude na izgled èist. Ako se utikaè frižidera
jakogreje kada se ukljuèuje u upaljaè, treba
ili  oèistiti  gnezdo,  ili  proveriti  da  li  je  utikaè
pravilno sastavljen.

2. Osiguraè u automobilu

Upaljaèu u vašem automobilu prikljuèen je
osiguraè (obièno 15 A). Proverite da se nije
pregrejao. U veæini automobila da bi struju
doveli  do  gnezda  upaljaèa,  potrebno  je
ukljuèiti paljenje.

Problem 2

Vaš  pribor  ne  hladi  dovoljno,  vanjski  venti-
lator  se  ne  okreæe.  Možda  je  ošteæen
motor  ventilatora.  Popravku  treba  raditi
samo u sertifikovanom servisnom centru.

Problem 3

Pribor ne hladi, a ventilator se okreæe. 
Možda  je  ošteæen  termo-elektrièni  pribor
za hlaðenje.
Popravku  treba  raditi  samo  u  sertifiko-
vanom servisnom centru.

19

SRBSKI

VT_1941.qxd  11.03.05  17:33  Page 19

Полезные видео

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к VITEK VT-1941 SR?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"