Источники бесперебойного питания APC 10000 - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.
Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.
"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.

20
Easy UPS SRV Series Rack-Mount 6000VA, 10000VA
Transport
1.
Shut down and disconnect all connected equipment.
2.
Disconnect the unit from mains power.
3.
Disconnect all internal and external batteries (if applicable).
4.
Follow the shipping instructions outlined in the
Service
section of this manual.
Service
If the unit requires service, do not return it to the dealer. Follow these steps:
1.
Review the
Troubleshooting
section of the manual to eliminate common problems.
2.
If the problem persists, contact APC by Schneider Electric Customer Support through the APC
by Schneider Electric website,
a.
Note the model number and serial number and the date of purchase. The model and serial
numbers are located on the rear panel of the unit and are available through the LCD
display on select models.
b.
Call Customer Support. A technician will attempt to solve the problem over the phone. If
this is not possible, the technician will issue a Returned Material Authorization Number
(RMA#).
c.
If the unit is under warranty, the repairs are free.
d.
Service procedures and returns may vary internationally. For country specific instructions
refer to the APC by Schneider Electric website,
3.
Pack the unit properly to avoid damage in transit. Never use foam beads for packaging.
Damage sustained in transit is not covered under warranty.
Note:
Before shipping, always disconnect battery modules in a UPS or external battery pack.
The disconnected internal batteries may remain inside the UPS or external battery pack.
4.
Write the RMA# provided by Customer Support on the outside of the package.
5.
Return the unit by insured, prepaid carrier to the address provided by Customer Support.
Характеристики
Остались вопросы?Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)