VDO Z2 - Инструкция по эксплуатации - Страница 45

Велокомпьютеры VDO Z2 - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 57
Загружаем инструкцию
background image

36

EN

No pulse percentage of the 
personal maximum pulse

Personal data has not been set, 
timer has not been started

No data relative to training times 
is in the set training ranges

Timer has not been started. 
Start timer

Calorie display does not function

Personal data has not been set, 
timer has not been started

LAP data cannot be displayed/
are no longer present

The LAP data have been deleted 
prior to LAP RECALL

Tool-Icon is 

fl

ashing on the 

display 

Service interval for your bicycle 
is displayed. Take your bicycle 
in for service or perform the 
service yourself

Walking shoe is shown in the 
display (bicycle distance data is 
no longer displayed)  £

Walk mode is switched on.
In walk mode certain bike 
functions are not available

The timer indicator is 

fl

ashing 

A timer is still running. 

Bell icon is displayed 

An alarm is set (alarm time)

The LAP icon is 

fl

ashing 

A LAP recording is still running.
End recording with the  

  

button

16. GUARANTEE CONDITIONS

VDO Cycle Parts offers a 5-year guarantee on your VDO computer, 
starting from date of purchase. The guarantee extends to material and 
manufacturing defects on the computer itself, on the docking station, 
on the transmitters and on the handlebar and wrist band holder. Cable 
and batteries, as well as other mounting materials are excluded from 
the guarantee.
The guarantee is only valid if the components in questions have not 
been opened (exception: battery compartment of the computer), if force 
has not been applied, and if willful damage is not present. Please keep 
the purchase receipt in a safe place because it must be submitted if 
there is a complaint. You will receive a comparable replacement device 
if there is a legitimate complaint.

A claim for replacement of the identical model does not exist if the 
model in question is no longer in production due to a model change. 
Please contact the dealer from whom you purchased the device for all 
complaints and guarantee claims. Or send your complaint directly to

Cycle Parts GmbH, Große Ahlmühle 33, D-76865 Rohrbach.
We would be pleased to answer any technical questions you might 
have at the following hotline number:
+49-6349-9635-10.
Additional technical information is available at: 
http://www.vdocyclecomputing.com

In the course of further development we reserve the right to make 
technical changes without prior notice.

Полезные видео

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к VDO Z2?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"