NEC NP41G - Инструкция по эксплуатации - Страница 99

Проекторы NEC NP41G - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 100
Загружаем инструкцию
background image

0

8. Приложение

5. Loan Service Charges and Conditions:

Upon acceptance of this NEC Projector, Customer agrees to assume 
liability for this loan unit.

The current cost of use of this loan unit is $200.00 USD for 12 calen-
dar days.
If Customer does not return the unit within the 12 calendar days, Cus-
tomer will be charged the next highest cost up to and including the full 
list price to Credit Cards, which price will be informed by NEC Autho-
rized  Service  Stations.  Please  see  the  attached  listing  of  contacts  for 
each country to arrange for pickup of the loan unit.
 
If  you  return  to  their  country  of  origin  with  the  loan  unit,  you  will  be 
charged additional freight to return the unit to the loaning country.

Thank you for your understanding of this program.

Condition of your TravelCare Service Program

Enduser is requested to understand following condition of TravelCare 
Service  Program  and  complete  the  necessary  information  on  the  ap-
plication sheet.

1. Service Options:

There  are  3  types  of  “Service”  available.  Enduser  has  to  understand 
following condition and is required to fill in the Application Sheet. 

1) Repair and Return:
  The  ’Faulty  unit’  is  sent  or  collected  from  the  customer.  It  is  re-

paired  and  returned  within  10  days  to  the  customer,  excluding 
transport time. 

  There  may  have  a  case,  repair  and  return  can’t  be  done  by  NEC 

Authorized Service Station, because of shortage of spare parts due 
to same model is not sold in the territory.

2) Repair  and  Return  with  Loan:  (This  service  is  limited  to  some  Ser-

vice Stations)

  This  service  is  offered  to  the  Enduser,  who  cannot  wait  until  their 

unit is repaired.

  The customer can borrow a unit for $200 up to 12 days. Customer 

then  sends  in  inoperable  unit  to  nearest  NEC  Authorized  Service 
Station for service. In order to prevent collection problem, Enduser 
is required to fill in Application Sheet. 

  Enduser needs to confirm the availability of the Service to NEC Au-

thorized Service Stations.

3) Loan Only:
  For this service, NEC Authorized Service Station supplies the cus-

tomer  with  a  loan  unit  for  US$200  up  to  12  days.  Customer  keeps 
the  inoperable  unit  and  when  customer  returns  home,  customer 
arranges to have the projector serviced in the home country.

2. Warranty Exclusions:

This program does not apply if the Projector’s serial number has been 
defaced, modified or removed. 
If, in the judgement of NEC Authorized Service Station or its agent the 
defects or failures result from any cause other than fair wear and tear 
or NEC neglect, or fault including the following without limitation:

1) Accidents,  transportation,  neglect,  misuse,  abuse,  water,  dust, 

smoke or default of or by the Customer its employees or agents or 
any third party;

2) Failure or fluctuation of electrical power, electrical circuitry, air con-

ditioning,  humidity  control  or  other  environmental  conditions  such 
as use it in smoking area; 

3) Any fault in the attachments or associated products or components 

(whether  or  not  supplied  by  NEC  or  its  agents  which  do  not  form 
part of the Product covered by this warranty);

4) Any act of God, fire, flood, war, act of violence or any similar occur-

rence;

5) Any  attempt  by  any  person  other  than  any  person  authorized  by 

NEC to adjust, modify, repair, install or service the product.

6) Any Cross-border charges such as, duty, insurance, tax etc.

3. Charges for Warranty Exclusions and Out of Warranty Case:

In  case  faulty  unit  is  under  warranty  exclusions  case  or  under  Out  of 
Warranty  period,  NEC  Authorized  Service  Station  will  Inform  estima-
tion of actual service cost to the Enduser with reason.

4. Dead on Arrival (DOA): 

Enduser  must  take  this  issue  up  with  their  original  supplier  in  the 
country of purchase.
NEC  Authorized  Service  Station  will  repair  the  DOA  unit  as  a  War-
ranty repair, but will not exchange DOA unit with new units. 

 

Содержание

Полезные видео

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к NEC NP41G?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"