NEC NP41G - Инструкция по эксплуатации - Страница 96

Проекторы NEC NP41G - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 100
Загружаем инструкцию
background image

8. Приложение

 TravelCare Guide

TravelCare - a service for international travelers

This  product  is  eligible  for  “TravelCare”,  NEC’s  unique  international 
warranty.
Please  note  that  TravelCare  coverage  differs  in  part  from  coverage 
under the warranty included with the product.

Services offered with TravelCare

This  warranty  allows  customers  to  receive  service  on  their  product  at 
the  NEC  and  NEC-designated  service  stations  in  the  countries  listed 
herein  when  temporarily  traveling  internationally  for  business  or  plea-
sure.
For details on services offered by the different service stations, please 
refer to the “List of TravelCare Outlets” below.

1 Repair services

The product will be repaired and delivered within 10 business days, 
not including shipping time.
During  the  term  of  warranty,  the  cost  of  maintenance  parts,  labor 
costs for repairs and shipping costs within the service station’s cov-
erage area are covered by the warranty.

2 Replacement product rental service

If  the  customer  desires,  he  or  she  can  rent  a  replacement  product 
while the original product is being repaired.
Fee: US$200 for 12 days
This  fee  must  be  paid  at  the  local  service  station  in  cash  or  credit 
card. 
The US$200 rental fee is non-refundable even if the customer rents 
it less than 12 days before returning.
The replacement product will be delivered within 3 business days.
If  the  customer  did  not  return  the  replacement  product  within  12 
days, the customer will be charged the price of the unit.
If  the  customer  returned  the  replacement  product  in  a  faulty  or 
damaged condition, the repair cost will be charged to the customer.
Note  that  this  service  is  not  offered  in  all  countries  and  regions. 
Please refer to the “List of TravelCare Outlets”.
In  addition,  this  replacement  product  rental  service  is  not  offered 
after the product’s warranty has expired.

Term of warranty

1

a.  Upon  presentation  of  the  warranty  or  receipt  received  upon 

purchase:

 

Valid for the term indicated on the warranty or the normal term 
of warranty for the country of purchase.

b.  When only the product is brought in:
 

Valid  for  a  period  of  within  14  months  of  the  date  of  manufac-
ture indicated by the serial number attached to the product.

2  When a product whose term of warranty is expired is brought in:
  Repairs  will  be  offered  for  a  fee.  In  this  case  the  customer  is  not 

eligible for the replacement product rental service.

3  In the following cases, repairs may be charged, even if the product’

s warranty is still in effect:

1)  If  the  term  of  warranty,  model  name,  serial  number  and  name 

of  the  store  of  purchase  are  not  indicated  on  the  warranty  or 
have been altered.

2)  Problems  or  damage  caused  by  dropping  or  shocks  during 

shipment  or  movement  by  the  customer  or  by  improper  han-
dling by the customers.

3)  Problems or damage caused by improper usage or unwarrant-

able alterations or repairs by the customer.

4)  Problems  or  damage  caused  by  fire,  salt  damage,  gas  dam-

age, earthquakes, lightning damage, storm or flood damage or 
other  natural  disasters  or  such  external  factors  as  dust,  ciga-
rette smoke, abnormal voltage, etc.

5)  Problems or damage caused by use in hot or humid places, in 

vehicles, boats or ships, etc.

6)  Problems  or  damage  caused  by  expendable  supplies  or  de-

vices connected to the product other than those designated by 
NEC.

7)  Problems  caused  by  natural  consumption,  wear  or  deteriora-

tion of parts under normal usage conditions.

8)  Problems or damage to lamps and other expendable supplies, 

included parts or optional parts.

9)  Other  conditions  stipulated  in  the  warranty  included  with  the 

product also apply.

NOTE: 

The  product  can  be  used  overseas  with  voltages  of  100  to  120V  and 

200 to 240V by using a power cable suited for the standards and power source 

voltage of the country in which the product is being used.

List of TravelCare Outlets

This list applies as of July 1, 2008.
For  the  most  up-to-date  information,  please  refer  to  the  websites  of 
the service stations in the various countries on  the List of TravelCare 
Outlets or to the NEC website at 

http://www.nec-pj.com

.

In Europe

NEC Europe, Ltd. / European Technical Centre

Address: 

Unit G, Stafford Park 12, Telford TF3 3BJ, U.K.

Telephone: 

+44 1952 237000

Fax Line: 

+44 1952 237006

Email Address: 

AFR@uk.neceur.com

WEB Address: 

http://www.neceur.com

(Regions Covered)
EU: 

Austria*, Belgium*, Denmark*, Finland*, France*, Germany*,

 

Greece*, Ireland*, Italy*, Luxembourg*, The Netherlands*,

 

Portugal*, Spain*, Sweden* and the United Kingdom*

EEA: 

Norway*, Iceland and Liechtenstein

In North America

NEC Display Solutions of America, Inc.

Address: 

500 Park Boulevard, Suite 1100 

 

 

Itasca, Illinois 60143, U.S.A.

Telephone: 

+1 800 836 0655

Fax Line: 

+1 800 356 2415

Email Address: 

vsd.tech-support@necdisplay.com

WEB Address: 

http://www.necdisplay.com/

(Regions Covered)
U.S.A. *, Canada*

In Oceania

NEC Australia Pty., Ltd.

Address:

New South Wales;
  Sydney

184 Milperra Road, Reversby NSW 2212
Telephone: 131 632

  Newcastle

120 Parry Street Newcastle West NSW 2302
Telephone: 131 632

Victoria;
  Melbourne

Unit 1/6 Garden Road, Clayton VIC 3168
Telephone: 131 632

Queensland;
  Brisbane

Unit 4/305 Montague Road West End QLD 4101
Telephone: 131 632

  Southport

Shop1 48 Ferry Road Southport QLD 4215
Telephone: 131 632

South Australia;
  Adelaide

84A Richmond Road, Keswick SA 5035
Telephone: 131 632

Western Australia;
  Perth

45 Sarich Court Osborne Park WA 6017
Telephone: 131 632

WEB Address: 

http://www.nec.com.au

(Regions Covered)
Australia*, New Zealand

Содержание

Полезные видео

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к NEC NP41G?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"