Смартфоны Panasonic GD 75 - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.
Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.
"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.

vi
Dialling Voice Dial Entries . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23
Editing the Voice Dial Entries . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23
Changing the Language . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 24
Restoring the Default Phone Settings . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 24
Phone Security . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25
Using Key Guard . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25
Disabling Key Guard. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25
Changing the Security Codes . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25
Restricting Calls . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 26
Applications . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 28
Clock . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 28
Initially Setting the Home Time . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 28
Setting the Clock Format . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 28
Altering the Time/Date . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 28
Setting the Clock for Summer Time . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 29
Setting the Alarm . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 29
Muting the Alarm . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 29
Setting a Power On/Off Time . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 30
Calculator . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 30
Currency Convertor . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 31
Text Messages . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 32
Setting the Phone for Short Text Messages . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 32
Setting the Message Centre Number . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 32
Creating a Text Message . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 32
Receiving Text Messages . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33
Message Options . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33
Cut / Copy & Paste Message Text . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34
Manage Messages Lists . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34
Parameters . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35
Call Information . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 37
Recent Numbers . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 37
Call Duration . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 38
Call Charges . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 38
Setting the Unit Price . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 38
Setting the Maximum Unit Level . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39
Setting a Warning Level . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39
Call Identification . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39
Advanced Operation . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40
Diverting Calls. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40
Holding Calls and Call Waiting . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40
Making a Second Call . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40
Receiving a Second Call . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41
Accept a Second Call . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41
Reject a Second Call. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41
End Current Call and Receive Second Call . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41
Operation During Two Calls . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41
Call Transfer . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42
Multi-party Calls . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42
Adding to Multi-party . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42
Splitting a Multi-party . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42
Ending Multi-party Calls . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43
Ending a Multi-party Call . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43
Changing to a New Network . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 44
Характеристики
Остались вопросы?Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)












