HP DL160 Gen10 (P19559-B21) - Инструкция по эксплуатации - Страница 13

Системные блоки HP DL160 Gen10 (P19559-B21) - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 24
Загружаем инструкцию
background image

QuickSpecs  

HPE ProLiant DL160 Gen10 Server 

Service and Support 

 

 

 

 

Page 13 

 

 

HPE Pointnext - Service and Support 

Protect your business beyond warranty with HPE Support Services 

HPE Pointnext provides a comprehensive portfolio including Advisory and Transformational, Professional, and Operational Services 
to help accelerate your digital transformation.  From the onset of your transformation journey, Advisory and Transformational Services 
focus on designing the transformation and creating a solution roadmap.  Professional Services specializes in creative configurations 
with flawless and on-time implementation, and on-budget execution.   Finally, operational services provides innovative new 
approaches like Flexible Capacity and Datacenter Care, to keep your business at peak performance. Hewlett Packard Enterprise  is 
ready to bring together all the pieces of the puzzle for you, with an eye on the future, and make the complex simple. 

 

Connect your devices:

 

Unlock all of the benefits of your technology investment by connecting your products to Hewlett Packard Enterprise. Reduce down 
time and improve diagnostic accuracy with a single consolidated view of your environment. By connecting,  you will receive 
24x7monitoring, pre-failure alerts, automatic call logging, and automatic parts dispatch. HPE Proactive Care Service and HPE 
Datacenter Care Service customers will also benefit from proactive activities to help prevent issues and increase optimization. All of 
these benefits are already available to you with your server storage and networking products, securely connected to HPE support. 
Learn more about getting connected at 

http://www.hpe.com/services/getconnected

 

 

Other related Services 
 
HPE Server Hardware Installation 

Provides for the basic hardware installation of HPE branded servers, storage devices and networking options to assist you in bringing 
your new hardware into operation in a timely and professional manner. 

https://www.hpe.com/h20195/V2/GetPDF.aspx/5981-9356EN.pdf  

 

HPE Education Services 

Keep your IT staff trained making sure they have the right skills to deliver on your business outcomes. Book on a class today and learn 
how to get the most from your technology investment. 

http://www.hpe.com/ww/learn

 

 

HPE Support Center

 

The HPE Support Center is a personalized online support portal with access to information, tools and experts to support HPE business 
products. Submit support cases online, chat with Hewlett Packard Enterprise experts, access support resources or collaborate with 
peers.  Learn more 

http://www.hpe.com/support/hpesc

  

The HPE Support Center Mobile App

*

 allows you to resolve issues yourself or quickly connect to an agent for live support. Now, you 

can get access to personalized IT support anywhere, anytime. 
HPE Insight Remote Support and HPE Support Center are available at no additional cost with a HPE warranty, HPE Support Service 
or HPE contractual support agreement. 

*HPE Support Center Mobile App is subject to local availability. 

For more information: 

http://www.hpe.com/services

 

 

Parts and Materials 

Hewlett Packard Enterprise will provide HPE-supported replacement parts and materials necessary to maintain the covered hardware 
product in operating condition, including parts and materials for available and recommended engineering improvements. 
Parts and components that have reached their maximum supported lifetime and/or the maximum usage limitations as set forth in the 
manufacturer's operating manual, product quick-specs, or the technical product data sheet will not be provided, repaired, or replaced 
as part of these services. 
The defective media retention service feature option applies only to Disk or eligible SSD/Flash Drives replaced by Hewlett Packard 
Enterprise due to malfunction. 

 

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к HP DL160 Gen10 (P19559-B21)?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"