INFOCUS IN1036 - Инструкция по эксплуатации - Страница 140

Проекторы INFOCUS IN1036 - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 141
Загружаем инструкцию
background image

www.infocus.com

ГАРАНТИЯ

140

WHAT THE WARRANTY DOES NOT COVER

1.  Any product on which the serial number has been defaced, modified or removed.
2.  Damage, deterioration or malfunction resulting from:

Accident, misuse, neglect, fire, water, lightning, or other acts of nature, unauthorized 

product modification, or failure to follow instructions supplied with the product.

Repair or attempted repair by anyone not authorized by In Focus.

Damage to or loss of any programs, data or removable storage media.
Software or data loss occurring during repair or replacement.
Any damage of the product due to shipment.
Removal or installation of the product.
Causes external to the product, such as electric power fluctuations or failure.
Use of supplies or parts not meeting lnFocus specifications.
Normal wear and tear.
Failure of owner to perform periodic product maintenance as stated in User Guide.
Any other cause which does not relate to a product defect.
Damage caused by static (non-moving} images displayed for lengthy periods of 

time (image burn-in}.

Any third-party software included with the product or installed by the customer.
Installation of any unauthorized hardware, accessories, consumable parts or 

components.

Damage to, or abuse of, the coating on the surface of the display through 

inappropriate cleaning as described in product User Guide.

OBTAINING WARRANTY SERVICE 

Submit your request to us on line: https://infocus.com/support/technical-support/or 

call your local In Focus support hotline which can be found at: https://infocus.com/

support/contact-us/ Be sure to read our RMA instruction closely to ensure a smooth 

and timely process of your report, these will be sent to you with the RMA confirmation.

NOTICE 

Products presented for delivery at In Focus repair or logistics center without an 

assigned RMA will be refused and returned to sender. Products delivered to In Focus 

repair or logistics center damaged will be held and customer will be notified. It is the 

responsibility of sender to file claims directly with their freight carrier company.

Содержание

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к INFOCUS IN1036?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"