HP (P13658-B21) - Инструкция по эксплуатации - Страница 7

Памяти и накопители HP (P13658-B21) - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 40
Загружаем инструкцию
background image

QuickSpecs  

HPE Solid State Disk Drives (SSD & Accelerators) 

Service and Support 

 

 

 

 

Page 7 

 

 

Service and Support

 

HPE Technology Services for Industry Standard Servers 

HPE Technology Services delivers confidence, reduces risk and helps customers realize agility and 
stability powered by a rich portfolio of consulting and support services designed to add value to our 
core products and solutions connect to Hewlett Packard Enterprise to help prevent problems and solve 

issues faster. Our support technology lets you to tap into the knowledge of millions of devices and 
thousands of experts to stay informed and in control, anywhere, any time.

 

Protect your business beyond warranty with HPE Support Services 

HPE support services offer complete care and support expertise with committed response choices that 
are designed to meet your IT and business needs. 

NOTE:

 HPE Solid State Drives are supported as a part of the HPE Server Infrastructure. No separate 

Support Services are needed to be purchased.

 

 

Connect your devices to 

HPE 

 

Unlock all of the benefits of your technology investment by connecting your products to Hewlett 
Packard Enterprise. Achieve up to 77%1 reduction in down time, near 100%2 diagnostic accuracy and 

a single consolidated view of your environment. By connecting, you will receive 24x7monitoring, pre-

failure alerts, automatic call logging, and automatic parts dispatch. HPE Proactive Care Service and 

HPE Datacenter Care Service customers will also benefit from proactive activities to help prevent 

issues and increase optimization. 
 

All of these benefits are already available to you with your server storage and networking products, 

securely connected to HPE support.  

1.

 

IDC Whitepaper 

2.

 

HPE CSC Reports 2014-2015 

 

HPE Support Center

 

Personalized online support portal with access to information, tools and experts to support HPE 
business products. Submit support cases online, chat with Hewlett Packard Enterprise experts, access 
support resources or collaborate with peers. Learn mor

http://www.hp.com/go/hpsc

 

HPE Support Center Mobile App allows you to resolve issues yourself or quickly connect to an agent 

for live support. Now, you can get access to personalized IT support anywhere, anytime.  

 
HPE Insight Remote Support and HPE Support Center are available at no additional cost with a 

Hewlett Packard Enterprise warranty, HPE Support Services or HPE contractual support agreement. 
 

NOTE:

 

HPE Support Center Mobile App above is subject to local availability.

 

 

Parts and materials

 

Hewlett Packard Enterprise will provide HPE-supported replacement parts and materials necessary to 
maintain the covered hardware product in operating condition, including parts and materials for 
available and recommended engineering improvements. 

 
Parts and components that have reached their maximum supported lifetime and/or the maximum 
usage limitations as set forth in the manufacturer's operating manual, product quick-specs, or the 

technical product data sheet will not be provided, repaired, or replaced as part of these services. 
 
The defective media retention service feature option applies only to Disk or eligible SSD/Flash Drives 

replaced by Hewlett Packard Enterprise due to malfunction.

 

 

Warranty / Service 

Coverage

 

For ProLiant servers and storage systems, the service on the main product covers HP-branded 
hardware options not designated by Hewlett Packard Enterprise as requiring separate coverage, that 

are qualified for the server, purchased at the same time or afterward and internal to the enclosure. 
These items will be covered at the same service level and for the same coverage period as the server 

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к HP (P13658-B21)?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"