Philips HD7805 - Инструкция по эксплуатации - Страница 17

Кофеварка Philips HD7805 - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 88
Загружаем инструкцию
background image

Problem

Solution

You have used the SENSEO

®

 coffee machine at an altitude higher than 

2200 metres above sea level. This has caused the water in the machine to 

star t boiling before it has reached the required temperature. This prevents 

the machine from functioning properly. Switch off the machine and no 

longer use it at altitudes higher than 2200 metres above sea level.

The SENSEO

®

 coffee 

machine does not produce 

coffee when it is switched 

on for the first time.

You have not yet flushed the coffee machine. When you use the machine 

for the first time, you have to flush it before you can star t brewing coffee 

(see chapter ‘Preparing the machine for use’).

The indicator light 

continues to blink rapidly.

Make sure that:

you have placed the water reser voir properly;
there is enough water in the water reser voir (i.e. above the 

°

 MIN level 

if you want to brew 1 cup);
the ambient temperature is not lower than 10°C. If it is, the machine does 

not function properly.

Water leaks from the 

coffee machine.

Make sure that:

you have closed the lid properly (the lever must be properly locked);

you have not filled the water reser voir beyond the 

MaX 

level;

the sieve in the centre of the pod holder is not clogged. If the sieve 

is clogged, unclog it by rinsing the pod holder under a running tap. If 

necessar y, use a washing-up brush or a pin to unclog the sieve;
you have put the coffee pod properly in the centre of the pod holder ;
the sealing ring is not stuck under the edge of the water distribution disc;
the water drops on the worktop are not the result of placing or removing 

the water reser voir or removing used coffee pods;
you do not remove the water reser voir when the coffee machine is 

heating up. This may cause water that normally ends up in the water 

reser voir to leak out of the machine.
In all other cases, contact the Philips Consumer Care Centre in your 

countr y.

The lid cannot be opened.

A vacuum may have temporarily formed under the lid.

Switch off the machine. Pull the lever up as far as it goes and wait 24 

hours before you open the lid. You may need to use quite some force.

Make sure that the sieve in the centre of the pod holder is not clogged. If 

the sieve is clogged, unclog it by rinsing the pod holder under a running 

tap. If necessar y, use a washing-up brush or a pin to unclog the sieve.

Make sure you do not move the SENSEO

®

 machine. Moving the machine, 

placing it outdoors or in a cool or cold environment does not accelerate 

the unlocking of the lid.

EnglisH

17

Полезные видео

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к Philips HD7805?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"