Бензопилы Зубр ПБЦ-380 - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.
Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.
"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.

Руководство
по
эксплуатации
www.zubr.ru
|
14
Рекомендации
по
эксплуатации
При
приготовлении
рабочей
смеси
убедитесь
в
соответствии
типов
бензина
и
масла
требо
-
ваниям
настоящей
инструкции
.
Бензин
должен
быть
неэтилированный
,
с
октановым
числом
не
менее
92 (
например
,
АИ
-92).
Масло
должно
быть
специально
предназначено
для
использо
-
вания
в
двухтактных
моторах
объемом
до
50
см
3
(
класса
ТА
по
классификации
API).
Рекоменду
-
ем
использовать
масла
ЗУБР
ЗМД
-2
Т
-
У
(
синте
-
тическое
)
или
ЗМД
-2
Т
-
П
(
полусинтетическое
).
Примите
все
меры
к
обеспечению
пожар
-
ной
безопасности
при
приготовлении
смеси
,
заправке
и
эксплуатации
изделия
.
Запускайте
двигатель
только
тогда
,
когда
Вы
полностью
готовы
к
работе
.
Изделие
предназначено
для
работы
только
на
бензо
-
масляной
рабочей
смеси
в
указанной
пропорции
.
Не
эксплуатируйте
его
без
масла
или
с
содержанием
масла
более
/
менее
рекомендо
-
ванного
,
а
также
с
несоответствующими
типами
топлива
и
масла
–
это
может
привести
к
по
-
вреждению
и
выходу
изделия
из
строя
.
Данная
неисправность
не
является
гарантийным
случаем
.
Не
включайте
изделие
в
местах
с
высоким
со
-
держанием
в
воздухе
пылевых
частиц
,
паров
кислот
,
воды
,
взрывчатых
или
легковоспламеня
-
ющихся
газов
.
Перед
началом
работы
осмотрите
и
визуаль
-
но
проверьте
корпус
двигателя
,
карбюратора
и
глушителя
,
а
также
режущий
инструмент
на
возможные
повреждения
(
сколы
,
трещины
)
и
подтеки
ГСМ
,
подвижные
части
инструмента
на
их
функционирование
(
прокруткой
стартера
с
выключенным
зажиганием
).
Перед
первым
использованием
и
после
дли
-
тельного
хранения
изделия
,
запустите
дви
-
гатель
и
дайте
ему
поработать
20-30
секунд
на
холостом
ходу
.
Если
во
время
работы
двига
-
теля
Вы
услышите
посторонний
шум
,
стуки
или
почувствуете
сильную
вибрацию
,
выключите
из
-
делие
и
установите
причину
этого
явления
.
Не
запускайте
изделие
,
прежде
чем
будет
найдена
и
устранена
причина
неисправности
.
В
начале
эксплуатации
нового
изделия
,
для
обеспечения
приработки
трущихся
частей
,
обе
-
спечьте
изделию
щадящий
режим
работы
: 1-1.5
минуты
работы
без
повышенной
нагрузки
,
по
-
том
10-15
секунд
холостого
хода
.
В
этом
режи
-
ме
не
допускайте
значительного
падения
или
повышения
оборотов
двигателя
.
Правильная
приработка
позволит
изделию
достичь
своих
заявленных
характеристик
и
продлит
срок
его
службы
.
Полной
мощности
двигатель
достигнет
после
8-10
полных
заправок
топливного
бака
.
Не
обкатывайте
двигатель
на
холостых
обо
-
ротах
,
т
.
к
.
образование
большого
количества
нагара
от
несгоревшего
масла
приводит
к
за
-
леганию
поршневых
колец
и
повреждению
цилиндра
и
поршня
.
После
первых
5
часов
работы
изделия
визуально
убедитесь
в
надежности
затяжки
резьбовых
сое
-
динений
двигателя
.
При
необходимости
подтяжки
болтов
обратитесь
в
сервисный
центр
.
После
запуска
и
прогрева
,
перед
началом
работы
,
убедитесь
в
равномерной
,
без
сбоев
и
провалов
,
холостой
работе
двигателя
.
При
необходимости
регулировки
рекомендуем
обратиться
в
сервис
-
ный
центр
.
Примечание
!
Самостоятельная
регулировка
может
еще
более
ухудшить
показатели
работы
из
-
делия
и
сократить
срок
его
эксплуатации
.
Для
исключения
перегрева
изделия
делай
-
те
перерывы
в
работе
,
давая
ему
поработать
на
холостом
ходу
.
При
перегреве
двигателя
не
останавливайте
его
сразу
–
в
этом
случае
прекратится
его
охлажде
-
ние
(
из
-
за
остановки
вентилятора
),
что
может
привести
к
короблению
частей
двигателя
.
Снизьте
нагрузку
(
прекратите
пиление
)
и
дайте
изделию
поработать
без
нагрузки
в
течение
1-2
минут
.
Остановите
двигатель
.
Перед
повторным
запу
-
ском
дайте
двигателю
полностью
остыть
.
Регулярно
проверяйте
состояние
поверхности
корпуса
и
головки
цилиндра
.
При
загрязнении
по
-
верхности
ухудшается
отвод
тепла
от
металличе
-
ских
частей
цилиндра
,
что
также
может
привести
к
короблению
отдельных
частей
и
выходу
изде
-
лия
из
строя
.
Следите
за
состоянием
указанных
частей
и
очищайте
по
мере
необходимости
.
Примечание
!
При
появлении
потеков
масла
не
-
медленно
прекратите
эксплуатацию
изделия
и
обратитесь
в
сервисный
центр
.
Бензинді
шынжырлы
ара
|
47
www.zubr.ru
Қозғалтқышты
сүзгішсіз
немесе
ластанған
сүзгішпен
пайдалану
оны
істен
шығарады
.
Осы
ақау
кепілдемелік
шарттары
бойынша
қарастырылмайды
.
Электродтарды
тазартқанда
оларды
зақымда
-
маңыз
.
Жану
білтесі
шамадан
тыс
ластанса
,
оны
ауыстыруды
кеңес
етеміз
.
саңылау
0,6–0,7 мм
Электродтар
арасындағы
саңылау
0,6-0,7
мм
құрайды
.
Жану
білтелерін
ауыстырғанда
LD L8RTF
неме
-
се
ұқсастары
сəйкес
келуі
тиіс
.
Сəйкес
емес
білтелерді
қолданбаңыз
,
себебі
жанатын
қоспалардың
(
тежеу
немесе
алдын
орайды
)
үдерісін
өзгертуге
əкеледі
,
осының
салдарынан
қозғалтқыш
буындарына
жүктеме
түседі
,
ол
қызады
жұмыс
камера
беттері
қызады
жəне
калильді
жану
пайда
болады
.
Білтені
кері
ретте
орнатыңыз
.
Жаңа
білтені
соңына
дейін
бұраңыз
жəне
½
айналым
кілтімен
қатайтыңыз
.
Алынған
білтені
қайта
¼
айналым
кілті
арқылы
бұраңыз
.
Жанармай
(
май
)
сүзгішін
тазарту
үшін
бак
қақпағын
шешіңіз
жəне
сым
ілгегі
арқылы
тор
сүзгішін
қылта
құбырдан
алыңыз
.
Сырттай
оның
жарамдылығын
тексеріңіз
.
Əйтпесе
,
сүзгішті
ауыстырыңыз
.
Тазарту
үшін
оны
бензинде
немесе
ауа
қысымы
0,3
атм
су
ағымында
шайыңыз
.
Торда
механикалық
ақаудың
жоқтығына
көз
жеткізіңіз
.
Сүзгішті
орнына
қойыңыз
,
қақпақты
орнатыңыз
жəне
гайканы
бұраңыз
.
Барлық
техникалық
жөндеу
жұмыстары
тек
қана
қызмет
көрсету
орталықтар
мамандарымен
орындалуы
тиіс
.
Пайдалану
жөніндегі
кеңестер
Жұмыс
қоспасын
дайындағанда
бензин
мен
май
түрі
осы
нұсқаулық
талаптарына
сəйкес
екендігіне
көз
жеткізіңіз
.
Бензин
этилді
емес
, 92
кем
емес
октаны
бар
(
мысалы
,
Аи
92)
Май
ар
-
найы
екі
тактты
моторға
, 50
см
3
көлемге
дейін
арналуы
керек
(
ТА
классы
, API
классификаци
-
ясына
сəйкес
).
Кеңес
етілетін
май
ЗУБР
ЗМД
-
2
Т
-
У
(
синтетикалық
)
немесе
ЗМД
-2
Т
-
П
(
жарты
-
лай
синтетикалық
).
Жұмыс
қоспасын
дайындағанда
,
толтырғанда
жəне
пайдаланған
кезде
өрт
қауіпсіздік
ережелерін
қатаң
сақтаңыз
.
Сіз
жұмысқа
толық
дайын
болғанда
,
қозғалтқышты
қосыңыз
.
Құрал
аталған
пропорциясы
тек
қана
бензин
-
май
жұмыс
қоспасы
арқылы
іске
қосылады
.
Оны
майсыз
немесе
ұсынылған
,
сонымен
бірге
,
сай
емес
бензин
жəне
май
түрімен
пайдала
-
ну
–
бұл
құралдың
бірдей
бұзылуы
мен
істен
шығуына
əкеледі
.
Осы
ақау
кепілдемелік
шарт
-
пен
қарастырылмайды
.
Құралды
орасан
зор
шаң
,
қышқыл
бу
,
су
,
жарылғыш
жəне
отқа
қауіпті
газ
бар
болған
жағдайда
іске
қоспаңыз
.
Жұмыс
бастамас
бұрын
қозғалтқышты
,
кар
-
бюраторды
жəне
бəсеңдеткішті
,
сонымен
қатар
қиюшы
құралды
(
нақыстан
,
жарықтан
)
ақауларына
жəне
ЖЖЗ
ағуына
,
қозғалғыш
құрал
бөлшектерінің
іс
–
əрекетін
(
ажыратылған
жану
-
ды
шешкеннен
кейін
стартерді
іске
қосу
арқылы
)
тексеріңіз
.
Құралды
алғаш
рет
жəне
ұзақ
уақыттан
кейін
пайдаланғанда
қозғалтқышты
қосыңыз
жəне
ол
20-30
секунд
жұмыс
істесін
.
Егер
жұмыс
бары
-
сында
Сіз
бөтен
шуды
,
дүрілді
немесе
дірілді
сезсеңіз
,
құралды
өшіріңіз
жəне
ақау
себебін
анықтаңыз
.
Ақау
себебі
анықталмайынша
құралды
іске
қоспаңыз
.
Құралды
алғаш
рет
қолданғанда
аса
зор
жүктеме
салмаңыз
,
ал
-
дымен
жұмыс
режимі
еш
бөлек
жүктемесіз
1-1,5
минутты
қамтысын
,
содан
соң
10-15
се
-
кунд
іске
қосылсын
.
Осы
жағдайда
қозғалтқыш
айналымына
күш
түспесін
.
Бұл
құралдың
іс
-
əрекеті
мен
жұмыс
істеу
мерзімін
ұлғайтады
.
Қозғалтқыш
қуаты
бакке
8-10
май
құйылғанда
ғана
істеу
қарқындылығы
көрінеді
.
Характеристики
Остались вопросы?Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)