Centek CT-8432 - Инструкция по эксплуатации - Страница 30

Телевизоры Centek CT-8432 - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 44
Загружаем инструкцию
background image

30

Problem

Possible reasons

Solution

No image, no sound, no 

indicator light

1. The power cord is not plugged 

in outlet 

2. The power is off

1. Plug the cord into an outlet

2. Turn on the power

The image and sound are 

distorted

1. Contrast, sharpness and color 

are set incorrectly

2. The color rendering system is 

set incorrectly

3. The sound system is not set 

correctly

1. Adjust the contrast, 

sharpness and color values

2. Install a color rendering 

system according to the 

broadcasting standards in 

the country

3. Install a sound system 

according to the broadcasting 

standards in the country

The picture is spotted or 

with snow

The signal source is weak 

or the cable is of bad 

quality

Use a good quality cable

There is no image, no 

sound and the indicator is 

green/blue

The volume is at the 

minimum value or the T V is 

in mute mode

Adjust the volume level

The cable through which 

the signal is transmitted is 

connected incorrectly

Connect the signal cable 

correctly

Blue screen, AV inscription

There is no input signal 

or the video cable is not 

connected or connected 

incorrectly

Connect the video cable 

correctly

The image is fuzzy or 

flinches or with black 

horizontal stripes (in 

PC mode)

The PC image is adjusted 

incorrectly

enter the "Screen" 

menu, select auto-tune 

to perform automatic 

calibration and adjust 

the phase

PC Image is not entered

No sound

There is no incoming audio 

signal or the audio cable is 

incorrectly connected

Connect the audio cable 

correctly

PC picture with wrong color

The color gamut is 

incorrectly adjusted by 

the user

Adjust the color settings 

or reset the color settings 

to factory settings

The HDMI source shows 

with snow and pixels

The signal source is non-

standard

Reconnect the HDMI cable

The remote control does 

not work

Batteries are incorrectly 

installed or their service 

life has expired

1. Make sure that the 

positive and negative 

poles are correctly 

oriented.

2. Check if there is contact 

between the battery and 

the spring

3. Replace the batteries

6. CARE

 

-

Thorough and regular cleaning can prolong the life of your new TV and save

you from possible malfunctions. Be sure to turn off the power and disconnect 

the power cord before starting any cleaning. Clean the appliance only with 

a dry cloth.

7. 

SPECIFICATIONS

 

-

Screen size: 32’’ (81 сm), HD ready

 

-

Resolution: 1366×768

 

-

Aspect ratio: 16:9

 

-

Contrast ratio: 3000:1

 

-

Refresh rate: 60 Hz

 

-

Voltage: 220-240 V ~50/60 Hz

 

-

Power consumption: 45 W

 

-

Audio Output 5 W + 5 W

 

-

Angle of view (L/R): 170⁰/170⁰

 

-

ATV Color Systems: PAL/SECAM

 

-

TV Signal: DVB

-

T/T2/C

 

-

Inputs and outputs: 2xHDMI, 1xRF, CI, 1xAV, 1xCoaxial

 

-

TV (RF): Unbalanced 75 ohms 

 

-

Additional options: sleep mode, program list, teletext

8. 

DISPOSAL 

Upo n expiry of its service life the appliance can be disposed of separately 

from ordinary domestic waste. You can turn it over to a specialized electric 

and electronic appliance disposal and recycling centre.

9. 

CERT IF IC AT IO N DAT A, GU ARANT EE

Т The service life of this item is 10 years since the date of sale to the end 

user, provided the item will be used in strict accordance with the present 

manual and the applicable technical standards. U pon expiry of the service 

life please contact the nearest authorized service centre for suggestions 

as to further operation of the appliance. The manufacturing date of the 

appliance is integrated into the serial number (digits 2 and 3 - year, digits 4 

and 5 - month of manufacture). Guarantee and post-guarantee maintenance 

is provided by the General Service C

E NT E R

 OOO «Larina-Servis» (Russia, 

Krasnodar), phone: +7 (861) 991-05-42. The address of the facility authorized 

with receiving buyer claims, maintenance and repairs is shown on the 

website 

https://centek.ru/servis

, otherwise refer to the store or other legal 

entity, where you have purchased this appliances.

The product has the Certificate of Conformity No.

 

10. 

INFORMATION ABOUT THE MANUFACTURER, IMPORTER

 

y: 

OOO «Larina-Elektroniks».

 Address: 

Russia, 350080, Krasnodar, ul. Demusa, 

14. Phone: +7 (861) 2-600-900.

DEAR CONSUMER!

The guarantee period for all appliances amounts to 36 months from the 

date of sale to the end consumer. With this Warranty Card the Manufacturer 

confirms the proper condition of the appliance and undertakes to repair, free 

of charge, all defects caused by the Manufacturer’s default.

GUARANTEE MAINTENANCE TERMS

1. The guarantee shall be valid if the following documentation conditions

are observed:

• The original Warranty Card shall be filled out correctly and clearly, 

indicating the of appliance model, serial number and sale date, the stamp 

of the seller company and signature of its representative shall be available, 

as well as the stamps on each coupon and the buyer’s signature in the 

Warranty Card.

The Manufacturer reserves the right to reject guarantee maintenance if the 

buyer fails to provide the abovementioned documents or if the information 

contained therein is incomplete, illegible or ambiguous.

2. The guarantee shall be valid if the following operation conditions are 

observed:

• the appliance is used in strict accordance with the present manual;

• the safety rules and requirements are observed.

3. The guarantee does not apply to regular maintenance, cleaning,

installation and setup of the appliance at the owner’s location.

4. The guarantee does not apply in the following cases:

• mechanical damage;

• normal wear of the appliance;

• non-observance of operation requirements or erroneous actions on the

part of the user;

• improper installation or transportation;

• natural disasters (lightning, fire, flood, etc.), as well as any other causes 

beyond the Manufacturer’s or Seller’s control;

• ingress of foreign objects, liquids or insects into the inside of the appliance;

• repairs or modifications to the appliance by unauthorized persons;

• use of the appliance for commercial purposes (loads exceeding 

normal domestic application), connection of the appliance to utility and 

telecommunication networks incompliant with national technical standards;

• failure of the following accessories, if replacement of these is allowed by 

design and does not involve disassembly of the appliance:

a) remote control units, rechargeable batteries, replaceable batteries

(power cells), external power supply units and chargers;

b) consumables and accessories (packaging, covers, slings, carry bags,

mesh screens, blades, flasks, plates, supports, grilles, spits, hoses, tubes, 

brushes, nozzles, dust collectors, filters, smell absorbers);

• for battery-powered appliances – operation with inappropriate or depleted 

batteries;

• for rechargeable battery-powered appliances – any damage caused by

improper battery charging and recharging.

5. The present guarantee is provided by the Manufacturer in addition to 

the consumer rights determined by the applicable legislation and does not 

limit these rights in any way.

6. The Manufacturer shall not be made liable for possible damage, directly or 

indirectly inflicted by CENTEK brand products on people, domestic animals, 

the consumer’s or third persons’ property if such damage is inflicted as the 

result of non-observance of appliance installation and operation 

requirements, deliberate or negligent actions (omission) by the consumer 

or third persons, as well as of force majeure circumstances.

7. Service centers will only accept appliances in a clean state (there should

be no food residues, dust and other contamination on the appliance).

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к Centek CT-8432?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"