Смартфоны LG F2200 - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.
Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.
"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.

The follow ing 4 subme nus:
Last c all, A ll c alls,
Remaining
a nd
Reset all.
n
N ote
The a c tua l c ost invoic e d for c a lls by your se rvic e provide r ma y
va ry, de pe nding upon ne tw ork fe a ture s, rounding-off for billing,
ta x, a nd e tc .
Settings [M enu 2-5-3] (SIM Dependent)
• Set tariff
You c a n se t the c urre nc y type a nd the unit pric e .
Conta c t your se rvic e provide rs to obta in c ha rging
unit pric e s. To se le c t the c urre nc y or unit in this
me nu, you ne e d the PIN 2 c ode .
n
N ote
W he n a ll units ha ve be e n use d, no c a lls c a n be ma de e xc e pt
e me rge nc y c a lls. De pe nding on the SIM c a rd, you ne e d the
PIN 2 c ode to se t a c a ll c ost limit.
• Set credit
This ne tw ork se rvic e a llow s you to limit the c ost of
your c a lls by se le c te d c ha rging units. If you se le c t
Read
, the numbe r of re ma ining unit is show n. If you
se le c t
Change
, you c a n c ha nge your c ha rge limit.
• Auto display
This ne tw ork se rvic e a llow s you to se e a utoma tic a lly
the c ost of your la st c a lls. If se t to
On
, you c a n se e
the la st c ost w he n the c a ll is re le a se d.
GPRS information [M enu 2-6]
You c a n c he c k the a mount of da ta tra nsfe rre d ove r the
ne tw ork through GPRS. In a ddition, you c a n vie w how
muc h time you a re online .
Call duration [M enu 2-6-1]
You c a n c he c k the dura tion of La st c a ll a nd A ll c a lls.
You c a n a lso re se t the c a ll time rs.
Data volumes [M enu 2-6-2]
You c a n c he c k the Se nt, Re c e ive d or A ll da ta volume s
a nd Re se t a ll.
29
Call register [Menu 2]