NEC NP210 - Инструкция по эксплуатации - Страница 91

Проекторы NEC NP210 - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 92
Загружаем инструкцию
background image

82

7. Приложение

5. Loan Service Charges and Conditions:

Upon  acceptance  of  this  NEC  Projector,  Customer  agrees  to  assume 
liability for this loan unit.

The  current  cost  of  use  of  this  loan  unit  is  US$200  for  12  calendar 
days.
If Customer does not return the unit within the 12 calendar days, Cus-
tomer will be charged the next highest cost up to and including the full 
list price to Credit Cards, which price will be informed by NEC Authorized 
Service  Stations.  Please  see  the  attached  listing  of  contacts  for  each 
country to arrange for pickup of the loan unit.
 
If you return to their country of origin with the loan unit, you will be charged 
additional freight to return the unit to the loaning country.

Thank you for your understanding of this program.

Condition of your TravelCare Service Program

Enduser  is  requested  to  understand  following  condition  of TravelCare 
Service  Program  and  complete  the  necessary  information  on  the  ap-
plication sheet.

1. Service Options:

There  are  3  types  of  [Service]  available.  Enduser  has  to  understand 
following condition and is required to fill in the Application Sheet. 

1) Repair and Return:
  The ‘Faulty unit’ is sent or collected from the customer. It is repaired 

and  returned  within  10  days  to  the  customer,  excluding  transport 
time. 

  There  may  have  a  case,  repair  and  return  can’t  be  done  by  NEC 

Authorized Service Station, because of shortage of spare parts due 
to same model is not sold in the territory.

2) Repair and Return with Loan: (This service is limited to some Service 

Stations)

  This service is offered to the Enduser, who cannot wait until their unit 

is repaired.

  The customer can borrow a unit for US$200 up to 12 days. Customer 

then  sends  in  inoperable  unit  to  nearest  NEC  Authorized  Service 
Station  for  service.  In  order  to  prevent  collection  problem,  Enduser 
is required to fill in Application Sheet. 

  Enduser  needs  to  confirm  the  availability  of  the  Service  to  NEC 

Authorized Service Stations.

3) Loan Only:
  For this service, NEC Authorized Service Station supplies the cus-

tomer with a loan unit for US$200 up to 12 days. Customer keeps the 
inoperable unit and when customer returns home, customer arranges 
to have the projector serviced in the home country.

2. Warranty Exclusions:

This program does not apply if the Projector’s serial number has been 
defaced, modified or removed. 
If, in the judgement of NEC Authorized Service Station or its agent the 
defects or failures result from any cause other than fair wear and tear or 
NEC neglect, or fault including the following without limitation:

1) Accidents, transportation, neglect, misuse, abuse, water, dust, smoke 

or default of or by the Customer its employees or agents or any third 
party;

2) Failure or fluctuation of electrical power, electrical circuitry, air con-

ditioning, humidity control or other environmental conditions such as 
use it in smoking area; 

3) Any fault in the attachments or associated products or components 

(whether or not supplied by NEC or its agents which do not form part 
of the Product covered by this warranty);

4) Any act of God, fire, flood, war, act of violence or any similar occur-

rence;

5) Any attempt by any person other than any person authorized by NEC 

to adjust, modify, repair, install or service the product.

6) Any Cross-border charges such as, duty, insurance, tax etc.

3. Charges for Warranty Exclusions and Out of Warranty Case:

In  case  faulty  unit  is  under  warranty  exclusions  case  or  under  Out  of 
Warranty period, NEC Authorized Service Station will Inform estimation 
of actual service cost to the Enduser with reason.

4. Dead on Arrival (DOA): 

Enduser must take this issue up with their original supplier in the country 
of purchase.
NEC Authorized Service Station will repair the DOA unit as a Warranty 
repair, but will not exchange DOA unit with new units. 

 

Содержание

Полезные видео

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к NEC NP210?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"