HP LaserJet M111w (7MD68A) - Инструкция по эксплуатации - Страница 77

Принтер HP LaserJet M111w (7MD68A) - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 114
Загружаем инструкцию
background image

4.

You should contact HP if you are concerned that one of HP's products fails to satisfy any of the guarantees 

listed below. HP will discuss with you the specific nature and circumstances of that good and whether the 

particular fault/issue falls within the scope of the statutory guarantees.

Nothing in HP’s Limited Warranty excludes, restricts, or modifies any condition, warranty, guarantee, right or 

remedy you may have at law (including a consumer guarantee under the Australian Consumer Law) which 

cannot be lawfully excluded or limited.

The relevant guarantees are as follows:

1.

Quality — goods supplied by HP must be of acceptable quality. The test for acceptable quality is whether a 

reasonable consumer, fully aware of the state and condition of the goods, would find them:

safe, durable, and free from defects;

acceptable in appearance and finish; and

fit for all the purposes for which goods of that kind are commonly supplied.

This must take into account the nature and price of the goods, and any statements on packaging or 

labeling.

2.

Disclosed Purpose — goods or services supplied by HP that HP represents are reasonably fit for a purpose 

expressly disclosed by a consumer must be reasonably fit for that purpose.

3.

Description — goods supplied by HP must match the description provided by HP.

4.

Sample — goods supplied by HP must match any sample shown to you by HP.

5.

Title — a consumer who purchases a good from HP must receive clear title to the good.

6.

Due care and skill — services provided to you by HP must be provided with due care and skill.

7.

Express warranties — HP will be legally required to comply with the express warranty that is set out in its 

terms and conditions.

8.

Reasonable time — repair services provided by HP must be provided within a reasonable time.

If you think that you are entitled to any of the above remedies or any remedy under the HP Worldwide Limited 

Warranty and Technical Support Document, please contact HP:

HP PPS Australia Pty Ltd

Rhodes Corporate Park, Building F, Level 5

1 Homebush Bay Drive

Rhodes, NSW 2138

Australia

To initiate a support request, please use the numbers below or visit 

www.hp.com.au

 and select the “Customer 

Service” option for the most current list of phone support numbers.

Product

Phone

Support for all HP Products except those listed separately below

13 10 47

If dialing internationally: +61 2 8278-1039

Австралия

69

Полезные видео

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к HP LaserJet M111w (7MD68A)?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"