ADA ARMO 2D Professional Edition - Инструкция по эксплуатации - Страница 8

Измерительные приборы ADA ARMO 2D Professional Edition - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 20
Загружаем инструкцию
background image

8

English

greater distances). 
•   Do not aim laser beam at persons or animals. The laser plane should 
be set up above eye level of persons. Use the instrument for measuring 

jobs only. 

•   Do not open instrument housing. Repairs should be carried out by au-

thorized workshops only. Please contact your local dealer.

•    Do not remove warning labels or safety instructions.

•    Keep instrument away from children. 

•    Do not use instrument in explosive environment.

WARRANTY

This product is warranted by the manufacturer to the original purchaser to 

be free from defects in material and workmanship under normal use for a 

period of two (2) years from the date of purchase. During the warranty pe-

riod, and upon proof of purchase, the product will be repaired or replaced 

(with the same or similar model at manufactures option), without charge 

for either parts of labour. In case of a defect please contact the dealer 

where you originally purchased this product. The warranty will not apply 

to this product if it has been misused, abused or altered. Without limiting 

the foregoing, leakage of the battery, bending or dropping the unit are 

presumed to be defects resulting from misuse or abuse.

WARRANTY DOESN’T EXTEND TO FOLLOWING CASES:

1.   If the standard or serial product number will be changed, erased, re-

moved or wil be unreadable.

2.   Periodic maintenance, repair or changing parts as a result of their nor-

mal runout.

3.      All  adaptations  and  modifications  with  the  purpose  of  improvement 

and expansion of normal sphere of product application, mentioned in the 

service instruction, without tentative written agreement of the expert provider.

4.   Service by anyone other than an authorized service center.

5.   Damage to products or parts caused by misuse, including, without lim-

itation, misapplication or nrgligence of the terms of service instruction.

6.   Power supply units, chargers, accessories, wearing parts.

7.   Products, damaged from mishandling, faulty adjustment, maintenance 

with low-quality and non-standard materials, presence of any liquids and 

foreign objects inside the product.

8.   Acts of God and/or actions of third persons.

9.   In case of unwarranted repair till the end of warranty period because 

of damages during the operation of the product, it’s transportation and 

storing, warranty doesn’t resume.

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к ADA ARMO 2D Professional Edition?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"