Imetec Bellissima MY PRO Ceramic 11665 - Инструкция по эксплуатации - Страница 17

Фены Imetec Bellissima MY PRO Ceramic 11665 - инструкция пользователя по применению, эксплуатации и установке на русском языке. Мы надеемся, она поможет вам решить возникшие у вас вопросы при эксплуатации техники.

Если остались вопросы, задайте их в комментариях после инструкции.

"Загружаем инструкцию", означает, что нужно подождать пока файл загрузится и можно будет его читать онлайн. Некоторые инструкции очень большие и время их появления зависит от вашей скорости интернета.
Страница:
/ 92
Загружаем инструкцию
background image

15

EN

WARNING!  DO  NOT  wrap  the  supply 

cord around the appliance.

DISPOSAL

The packaging of the appliance is made of recyclable materials. 

Dispose of it in accordance with the environmental protection 

regulations.

Pursuant  to  Directive  2012/19/EU  on  waste  electrical  and 

electronic equipment (WEEE), the crossed bin symbol on the 

appliance  or  its  packaging  indicates  that  the  appliance  must 

be  disposed  of  separately  from  other  waste  at  the  end  of  its 

useful life.

The user must therefore take the appliance to an appropriate 

recycling centre for electrical and electronic equipment. Alternatively, 

instead of handling the disposal, the user can hand  over the appliance  

to the retailer when a new, equivalent one is purchased. The user can 

hand over electronic products measuring less than 25 cm to retailers 

of electronic products having a sales area of at least 400 m

2

 free of 

charge and with no obligation to buy. Appropriate separate collection 

for the subsequent procedure for the decommissioned appliance 

for recycling, which includes treatment and environmentally friendly 

disposal helps prevent adverse effects on the environment and health 

and promotes reusing and/or recycling materials that the appliance 

consists of.

 

ASSISTANCE AND WARRANTY

The appliance is guaranteed for a period of two years from the date of 

delivery. Evidence shall be taken as the date indicated on the receipt/

invoice  (provided  it  is  legible),  unless  the  buyer  can  prove  that  the 

delivery occurred later.

In the event of a defect in the product which existed prior to the date 

of  delivery,  appliance  repair  or  replacement  is  guaranteed  free  of 

charge,  unless  one  of  the  two  solutions  is  disproportionate  to  the 

other. The  buyer  has  the  obligation  to  notify  an  authorised  Service 

Centre of the non-conformity within two months from discovering the 

defect.
The warranty does not cover any part that may be defective due to: 

a.  transport damage or accidental drops,

b.  incorrect installation or an inadequate electrical system,

c.  repairs or alterations made by unauthorised personnel, 

d.  poor or incorrect maintenance and cleaning,

e.  product  and/or  product  parts  subject  to  wear  and/or 

consumables, including the reduction in battery usage time due 

to the use or time, if present,

f.  failure  to  comply  with  the  operating  instructions  and/or 

Характеристики

Оцените статью
tehnopanorama.ru
Остались вопросы?

Не нашли свой ответ в руководстве или возникли другие проблемы? Задайте свой вопрос в форме ниже с подробным описанием вашей ситуации, чтобы другие люди и специалисты смогли дать на него ответ. Если вы знаете как решить проблему другого человека, пожалуйста, подскажите ему :)

Задать вопрос

Часто задаваемые вопросы
Как посмотреть инструкцию к Imetec Bellissima MY PRO Ceramic 11665?
Необходимо подождать полной загрузки инструкции в сером окне на данной странице
Руководство на русском языке?
Все наши руководства представлены на русском языке или схематично, поэтому вы без труда сможете разобраться с вашей моделью
Как скопировать текст из PDF?
Чтобы скопировать текст со страницы инструкции воспользуйтесь вкладкой "HTML"